Kellään muulla samaa probleemaa. Eli itse avast näyttäisi toimivan mutta miksi kone herjaa joka päivä nyt, että suoja ei olisi käytössä? Ja kun menee ohjauspaneelin kautta näkyy teksti "antivirus ilmoittaa, että se on käytössä" mutta silti punaisella ja kohta josta voi painaa "ota käyttöön nyt". Kun olen kerran painanut silti mitään ei tapahdu. Hankalasti selitetty/selittää...
Avast, ongelma
5
471
Vastaukset
- Avast kokeilussa
Kokeile poistaa Avast ja sitten ladata uudestaan.
Juurikin näin ja sen jälkeen laita nämä kohdat:
Tarkista mahdollisesti haitalliset ohjelmat
Herkkyys asetuksesta
- Käytä koodin jälittelyä
- Tarkista tiedosto kokonaan
- Etsi mahdollisesti haitallisia ohjelmia
- Seuraa sidoksia tarkistuksen aikana
Tiedostopaketit
- Kaikki pakkaustavat
Suorituskyky asetukset ( Ota tästä kaikki kohdat pois)
Nämä löytyy Tietoturva->Antivirus->Koko tietokoneen tarkistus kohdasta.- piha2
Kiitos neuvoista!
Tällä kertaa jopa onnistu poistamaan Avast koneelta. Ennen ollut vaikeuksia sen suhteen.
Nyt tosin latasin toisen virussuojan kun olin jo melkee redi kun latasin Avastin uusiksi niin kone teki oudon tiltin. Tekstiä tuli sinisellä pienellä pohjalla jne :/
Mutta jos tulevaisuudessa uusiksi kokeilen Avastia niin Vappunen, mitä nuo tarkoittanee---> Suorituskyky asetukset ( Ota tästä kaikki kohdat pois). Kolmessa kohtaa tais ruksit olla.
Outo juttu tosiaan kun ollut kuukausia Avasti niin alkoi herjaamaan.
JA nyt samalla huomasin, herjaa kone AVG:takin. Mitähän hittoa. Kone sekoomassa?- pihalla2
..nyt näyttäs avg pelittävän :)
Sitä en osaa sanoa kovinkaan tarkkaan. Jos Avast vielä "sekoilee" niin kannattaa asentaa Panda Cloud free. Se on kevyt ja nopea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463