Kellään muulla samaa probleemaa. Eli itse avast näyttäisi toimivan mutta miksi kone herjaa joka päivä nyt, että suoja ei olisi käytössä? Ja kun menee ohjauspaneelin kautta näkyy teksti "antivirus ilmoittaa, että se on käytössä" mutta silti punaisella ja kohta josta voi painaa "ota käyttöön nyt". Kun olen kerran painanut silti mitään ei tapahdu. Hankalasti selitetty/selittää...
Avast, ongelma
5
318
Vastaukset
- Avast kokeilussa
Kokeile poistaa Avast ja sitten ladata uudestaan.
Juurikin näin ja sen jälkeen laita nämä kohdat:
Tarkista mahdollisesti haitalliset ohjelmat
Herkkyys asetuksesta
- Käytä koodin jälittelyä
- Tarkista tiedosto kokonaan
- Etsi mahdollisesti haitallisia ohjelmia
- Seuraa sidoksia tarkistuksen aikana
Tiedostopaketit
- Kaikki pakkaustavat
Suorituskyky asetukset ( Ota tästä kaikki kohdat pois)
Nämä löytyy Tietoturva->Antivirus->Koko tietokoneen tarkistus kohdasta.- piha2
Kiitos neuvoista!
Tällä kertaa jopa onnistu poistamaan Avast koneelta. Ennen ollut vaikeuksia sen suhteen.
Nyt tosin latasin toisen virussuojan kun olin jo melkee redi kun latasin Avastin uusiksi niin kone teki oudon tiltin. Tekstiä tuli sinisellä pienellä pohjalla jne :/
Mutta jos tulevaisuudessa uusiksi kokeilen Avastia niin Vappunen, mitä nuo tarkoittanee---> Suorituskyky asetukset ( Ota tästä kaikki kohdat pois). Kolmessa kohtaa tais ruksit olla.
Outo juttu tosiaan kun ollut kuukausia Avasti niin alkoi herjaamaan.
JA nyt samalla huomasin, herjaa kone AVG:takin. Mitähän hittoa. Kone sekoomassa?- pihalla2
..nyt näyttäs avg pelittävän :)
Sitä en osaa sanoa kovinkaan tarkkaan. Jos Avast vielä "sekoilee" niin kannattaa asentaa Panda Cloud free. Se on kevyt ja nopea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk602102Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921432Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701238- 1151115
- 67936
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72909Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j66873Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍75823Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise9822