R.I.P Kauppisen Mika(Hausmylly)

pliplåp

" Huumorisävytteisestä dancepop-tyylistään tunnetun Hausmylly-yhtyeen laulaja Mika ”Micky” Kauppinen on kuollut. Suru-uutisen vahvisti Iltalehdelle yhtyeen keikkamyyjä. –Pitää paikkansa, bändi ilmoitti Mikan poismenosta eilen lauantaina. Fiilikset ovat surulliset, tunnusti Marko Palomäki MP-Viihde Oy:stä. Suru-uutisesta huolimatta bändi oli esiintynyt lauantai-iltana Kokemäellä Stadium Live Clubilla. –Esiintymisellä pojat halusivat kunnioittaa Mikan muistoa. Kauppinen oli kuollessaan 44-vuotias. Hän oli perustamassa yhtyettä vuonna 1989. Hausmylly lukeutui 1990-luvulla maan suosituimpiin discotanssittajiin, kunnes suosio alkoi 1990- ja 2000-luvun vaihteessa hiipua ja vuonna 2007 yhtyeen kerrottiin hajonneen lopullisesti. Viime vuosina yhtye on kuitenkin aktivoitunut uudelleen ja tehnyt keikkoja uudella kokoonpanolla, jossa ainoana alkuperäisjäsenenä on ollut nimenomaan Kauppinen. –Kuluvalle kesälle keikkoja oli myyty iso nippu. Niiden kohtalosta bändi päättää tulevien päivien ja viikkojen aikana, Palomäki ennakoi. Ensi vuonna Hausmyllyn perustamisesta tulee kuluneeksi 25 vuotta. –Mika oli tulevasta juhlavuodesta innoissaan. Valmisteilla oli myös uutta musiikkia, Palomäki paljasti. Mika Kauppisen kuolemasta uutisoi ensimmäisenä Stara.fi."

36

7735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hausem

      Mikäs sille tuli ?

    • Fanittaja4ever

      Prkl, ku oon aina tykänny Hausmyllyn kipaleista. Hyvää matkaa Mika!

      • Tiia ja Riina

        Mikä ihmeen hausmylly sosiaalisessa mediassa ei suosiota ja kannatusta kuin kolmisentuhatta eli se määrä mitä pikkukaupungin lähiössä asukkaita

        https://fi-fi.facebook.com/hausmylly


      • mikä tuli kuka on

        ei kovin hyvä matka


      • snirrff lei
        Tiia ja Riina kirjoitti:

        Mikä ihmeen hausmylly sosiaalisessa mediassa ei suosiota ja kannatusta kuin kolmisentuhatta eli se määrä mitä pikkukaupungin lähiössä asukkaita

        https://fi-fi.facebook.com/hausmylly

        Tässä näette jos jätkissä olisi imua niin suosio olisi Chisun luokkaa

        https://fi-fi.facebook.com/chisuofficial


        mutta tyhjästä kun on niiiiin paha nyhjästä


    • Siru Pärssinen

      Starahan on täysin idioottien tekemä paskalehti

    • lady vaan

      Ainakin näytti kovin alkoholisoituneelta kuten bändin alkuperäinen laulajkin 3v sitten kun olin 7 bilereisteilyllä.Surullinen näky.Rauha hänen muistolleen.

      • rpo17

        Tuon lady nimike , Mikan tuntien, on kohdallasi aivan ylimääräinen.


    • r.i.p.

      Mihin tämä kaveri kuoli?

      • sairaus vei

    • saa kai kysyä

      Mikä sairaus kyseessä?

    • otetaan huikka, ryyp

      Et saa kysyä. Suomessa ei saa tehdä tällisii kysymyksiä.

      • Mikantuttu

        Syöpä


    • sfvse

      mikä syöpä?

    • kaljoo ja tupankia

      Haimasyöpää vastaan taisteli vuosia.

      • edellinen

        Onko varma tieto?


      • läheinen ystävä

        Ei pidä paikkaansa, kyseessä ei ollut syöpä...


    • jouhevaa

      Se on vaan hyvä, et tuo haimasyöpä tulee absolutisteillekin. Ei tarvitse kaljaa ja tupakkaa. Tasapuolista.

    • herätys pahvit

      Tässä näette miten jäässä Suomen media on Hausmyllyhän on menneen talven lumien kyläorkka eikä mitään muuta jätkät on tyhjän nyhvertäjiä ja sitten jos yhdeltä menee lipat niin on se aihe heh pelkästään lehden pönttötoimitukselle ei kukaan lehtien ostajista ole kiinnostunut tyhjästä uutisesta

    • LaijaaKoo

      Nyt on mennyt jotain pieleen. Kyse on kuitenkin yhdestä Suomen legendaarisimmista bändeistä kautta aikojen. Opettelehan faktat:)

      • mimmi441

        samaa mieltä,un LaijaaKoo!!ehdottomasti hyvä bändi!tansittu on monet Hausmyllyn biisit:=)


    • PRO AQVIT

      Ai legendaarisimmista haha haah hais ta nyt jo pas ka "lekendaarinen" ehkä Jämsän kyläkuppilan kouralliselle asiakkaille

      Musiikki mitäänsanomatonfa floppailua jätkissä ei karismaa paperia ja paskan jauhetta

      • Sinä tiedät

        Niin tietenkin Sinun saavutustesi rinnalla kalpenee suosituinkin yhtye oi ylettömän viisauden lähde. Kiitos kun kerroit minulle totuuden.


      • toimiston yövuoro
        Sinä tiedät kirjoitti:

        Niin tietenkin Sinun saavutustesi rinnalla kalpenee suosituinkin yhtye oi ylettömän viisauden lähde. Kiitos kun kerroit minulle totuuden.

        Lotharilla on saavutuksia titteli maan aktiivisin aikuisviihteen yrittäjä CV:stä löytyy ammattitutkinto ja palkintokaapista palkintoja autourheilusta ja kansainvälinen tunnustus ikäluokkansa strippauksen EM-tason mitali eli hohtava poika tämä Anssi


      • olet s**litt*v*

        Surullista, että Mika kuoli noin nuorena. Hausmylly teki kivaa musiikkia. Sinä joka arvostelet muita, kuinkahan hyvä ihminen itse mielestäsi olet ja mitä olet saanut elämässsäsi aikaan. Taidat olla kateellinen, niitähän piisaa.


      • Pirpana toimistolta
        olet s**litt*v* kirjoitti:

        Surullista, että Mika kuoli noin nuorena. Hausmylly teki kivaa musiikkia. Sinä joka arvostelet muita, kuinkahan hyvä ihminen itse mielestäsi olet ja mitä olet saanut elämässsäsi aikaan. Taidat olla kateellinen, niitähän piisaa.

        Kuka Mika?


    • Joo, mikä sairaus Mikalla sitten oli, johon se sitten kuoli ? Siitä ei ole mitään tietoa missään.......paras yhtye tohon aikaan.....näin ne ainakin kahdesti livenä noihin aikoi-hin......ja kun ostin heidän jonkun uusimman levynsä tässä jokin aika sitten, niin huo-masin, että hänellä oli vaimo ja poika......surullista......toivottavasti jaksavat kumpikin.

      • läheinen ystis

        Poika hänellä oli, mutta vaimosta oli eronnut jo vuosia sitten...


    • herätys pahvit

      Ei kukaan ole kiinnostunut yhden kyläbändin soittajan slovarista keksikää nyt tyhmät parempia juttuja millä nostelette vaatimattomia toimittajanpalkkojanne

      • mustamies

        Hausmylly rulas jo silloin kun sä taputtelit paskaa mr. herätyspahvi


    • mervi881

      Voi miten surullinen uutinen Mikan poismeno..Hausmylly oli kyllä niin mielettömän hyvä bändi, kaikki 90-luvulla nuoruutensa eläneet varmasti muistavat aina!
      Mahtavia biisejä, itekkin aina välillä tulee fiilisteltyä näiden biisien parissa ja nuoruus tulee mieleen :)

    • selvä sävel

      Surkeaa kyläkaraokea ei mitään muuta

    • hausmyllys rules

      voi kurja Mika ompi pois nyt mutta kappaleet pyörii mielessä monen moneen kertaan ja muistoa kunnoittaen omaisille sekä bändin pojille:( joten muistakaamme miten he vetivät keikkoja ympäri Suomen ja monien 90-luvun eläneiden keikoiilla olleena tullee tppa linssiin..

    • ihan outo

      Kuka Mika?

    • hepex

      mika oli hyvä mies

    • herätys pahvit

      Menneen talven kyläorkesterin soittaja delaa ja jo on messua toimittajien aivopieruja kesähelteellä vaihtakaa hei ilmastointilaitteet sinne hikisiin toimittajankippeihin ja etsikää juttuja oikesta glamourirista staroista joka sentään on jotain tää orkka ei ole muuta kuin harmiton kyläbändi

      Mr.Lothar esimerkki ansioituneesta taiteilijasta jonka performanssi tulepuhaltaminen ei varmasti jätä kylmäksi uik

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe