Mitä tapahtui matikatunnin jälkeen.. osa yksi

heavymetalfoxxx

En oo ennen kirjottanu mitään tällästä joten suokaa anteeksi :D
Ja tästä tuli niin pitkä että ei pystyny lähettään kokonaan :(


Koulun välituntikellot pirisivät kovaan ääneen ja herättivä minut haaveistani. Olin juuri istunut 45 minuuttia terveystiedon tunnilla jo tulevaa matikantuntia. En jaksanut odottaa. Nimittäin matikanopettajamme oli sellainen hottis että ei mitään rajaa!
Keräsin kirjat reppuuni ja lähdin jo valmiiksi matikanluokan eteen. Matkan varrella kuulin kaverini huutavan perässäni "Hei Sanni oota". Käännyin katsomaan taakseni ja moikkasin kaverilleni vähän hajamielisesti.
"Aina sä lähet matikantunnille hirveen ajoissa, en koskaan pysy sun vauhissa!" hän sanoi samalla kuin kaivoi matikankirjat repustaan. Naurahdin vähän hermostuneesti ja selitin jotain teennäistä siitä, kuinka yritän muka nostaa matikannumeroani. Silloin kaverini Julia katsoi minuun. Hänen kasvoillensaan nousi suunnaton riemu. "EIKÄ, SÄ OOT KUSESSA SIIHEN!" hän huusi niin kovaa että kaikki kääntyivät katsomaan. Naamani muuttui kauttaaltaan punaiseksi ja sihahdin Julialle vihaisesti "Turpa kiinni! En todellakaan ole....". Käänsin katseeni maahan.
Molemmat tiesimme kenestä puhuimme. Matikanopettajastamme, Juhasta. Hän oli pitkä, tumma, noin neljäkymppisissään oleva mies. Minä teinikiimassani suorastaan jumaloin häntä. Niin monta kertaa olin häntä sängyssäni ajatellut, ja keksinyt päästäni mitä tuhmempia fantasioita. Julia on paras kaverini, ja me molemmat olemme kyllä aika kinkyjä, sen voin sanoa.
Julia katsoi minuun silmät suorastaan palaen ja sanoi "Sä haluat panna sitä." hän hymyili niin että se huvitti minua.
"Et voi väitttää ettei se olis ihan vitun seksikäs."
Kellot soivat uudestaan. Matikantunti alkaisi kohta. Minä ja Julia menimme luokkaan. Julia jatkoi selitystään juhasta. "Saat multa kyllä kakskymppiä jos saat sen paneen sua" hän sanoi ja me molemmat nauroimme. Sisimmässäni kyllä ajattelin, että panisin sitä ilman maksuakin.

Minä istuin eturiviin sinne mihin Juha oli paikkani antanut joskus lukukauden alussa. Luokassa oleva hälinä vaimeni kun Juha astui luokkaan. Voi luoja kuinka märäksi tulin vain katsoessani häneen. Hänen hiuksensa olivat osittain harmaantuneet, ja minä löysin siitä jotain erittäin seksikästä. Hengitykseni tiivistyi kiihkon vallassa, kun katsoin häntä silmiin. Silmät syvät kuin taivas ja hymy yhtä unelmaa. Hänen kasvoillensa levisikin hymy ja mies nyökkäsi varsin virallisesti huomatessaan tuijotukseni. Minua hävetti, hän varmaan piti minua täytenä perverssinä.
Kun juha käveli luokan eteen, katseeni seurasi erittäin tiiviiti hänen persettään. Takaai kuulin Julian tirskahtavan, hän huomasi tuijotukseni. Minunkin kasvoilleni nousi hymy, tilanne oli jotenkin huvittava. Julia rupesi nauramaan ja niin minäkin. Silloin Juha kääntyi katsomaan.
"No mikä tyttöjä nyt noin naurattaa??" Hän sanoi matalalla äänellään niin että minun olisi tehnyt mieli juosta hänen luokseen ja nussia häntä tuossa opettajanpöydällä kaikkien edessä.
Julia vastasi ovelalla äänellä "Jaa.. Sannia varmaan haluttaa.." Sydämeni pysähtyi sekunniksi "kertoa mikä meitä naurattaa." hän jatkoi lausettaan ja tirskahti.
"Meillä on nyt opeteltavaa joten keskustellaan siitä tunnin jälkeen" Juha sanoi hieman vihaisesti. Mutta katse jonka hän minuun loi oli kaikkea muuta kuin vihainen. Se katse sain minut, jos mahdollista, vielä himoisemmaksi.
Katsoin Juliaan ikäänkuin sanoakseni kiitos, ja hän vain iski minulle silmää. Käännyin takaisin seuraamaan Juhan opetusta.
Tunti menikin taas haaveillessa ja miettiessä mitä tekisin Juhalle jos vain suinkin voisin. Kun tunti loppui, minä ja Julia jäimme luokkaan. Mutta silloin Julia sanoi "Ainiin, mä en kyllä mitenkään voi jäädä kun mun bussi lähtee nyt. Että huomenna voin vaikka. Niin et moikka!" hän sanoi kirkkaalla ja viattomalla äänellä ja hymyili minulle leveästi.
Minä ja Juha jäimme kesken. Hän nousi tuoliltaan ja käveli minua kohti. Hän silmäili kehoani, sen olin huomannut monta kertaa. Niin monesti miehen katse oli kiinnittynyt rintoihini, jotka olivatkin hyvin suuret ikäisekseni. Kun Juha irrotti katseensa, hän yskäisi erittäin virallisen kuuloisesti ja rupesi selittämään
"Voisitko sinä Sanni nyt selittää, miksi käytöksesi on tälläisttä?" Hän katsoi minuun syvillä silmillään. Hetken mielijohteesta painauduin häntä vasten sanomatta mitään. Minua kadutti välittömästi, mutta haluni olivat liian suuret vastustamaan. Rintani painautuivat hänen kylkiluidensa kohdalle, niin pitkä hän on. Juha perääntyi hieman, ja ääni käheänä sanoi "Eiköhän tämän asian nyt voisi.. jotenkin.. kröhöm..." Mutta määrätietoisesti valutin kättäni hänen haaroilleen ja kouraisin hellästi hänen selvästi kovaa kyrpäänsä.
"Mä olen halunnut tätä niin kauan että nyt ois parasta suostua." sanoin ja katsoin ylös hänen silmiinsä. Juha hymyili ja alkoi hyväillä minua.
..... jatkoa seuraa? :D

6

1808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo pa joo

      Loput vastauksena tähän niin pysyy tarina samassa paketissa

      • unohdinjatkaatarinaa

        Juha alkoi hivellä kroppaani ja tarttui pian määrätietoisesti rintoihini. Tilanne kiihotti minua aivan mielettömästi ja tunsin pilluni kostuvan. Juha avasi paitani napit viettelevästi ja hitaasti yksi kerrallaan.. Mutta en jaksanut enää odottaa. Tätä hetkeä olin suunnitellut kaikki ne matikantunnit, ja nyt se sai tapahtua.
        Riuhtaisin paitani pois päältä ja Juha selvästi vanhempana ja kokeneena avasi mustien pitsiliivieni hakaset. Hän tarttui toiseen rintaani ja hyväili sitä. Huokailin kiihkeänä, halusin miehen kyrvän jo sisääni. Juha kumartui nuolemaan nännejäni, jotka nöpöttivät kiimasta kovina
        "Sä oot niin seksikäs" Juha huokaisi välillä. Hymyilin tyytyväisenä.
        Hän lopetti käsittelynsä, ja katsoi minuun selvästi kiimaisena.
        "Oleppas nyt kiltti tyttö ja käy tuohon pöydälle makaamaan." Hän sanoi matalalla äänellään ja alkoi riisua farkkujaan. Minua panetti niin kovaa, ettei tarvinnut kahta kertaa käskeä. Hänen vahva, raamikas olemuksensa oli niin kiihottavaa.
        Hypähdin kevyesti Juhan vankalle opettajanpöydälle ja laskeuduin selälleni. Mies alkoi nopeasti riisua tiukkoja farkkujani, joiden alla mustat pikkuhousut eivät olleet aivan kuivana pysyneetkään. Tämän huomtessaan Juhaa hymyilytti. Määrätietoisesti hän otti kalunsa esille ja hieroi sitä vain ohuen kankaan peittämää häpyäni vasten.
        "Oi luoja.. Sulla on ihana kyrpä" onnistuin sanomaan kiihkon keskeltä. Silloin kumpikaan meistä ei enää jaksanut odottaa. Hän riisui alapääni aivan alastomaksi ja alkoi työntää kyrpäänsä sisääni. Se ei aivan helposti tiukkaan teinipilluun mahtunut, ja parahdin vähän kivusta.
        "Ootsä kunnossa? Ei helvetti.. Sulla on ihana vittu" mies sanoi.
        "Oon mä.. Haluun sut nyt heti sisään" vastasin.
        Juha työnsi kalunsa kokonaan sisääni, voihkaisin kovaan ääneen. Hän alkoi voimistuvin liikkein panna minua niin, että koko koulu varmasti raikui. Meidän kiimaiset voihkaisumme vaan voimistuivat, kun Juha kiristi tahtia. Hän hieroi samalla klitoristani kädellään, olin jo aivan orgasmin partaalla.
        "AI JUMALAUTA... JUHA.. aaahhh" huusin ja kiljuin, niin taivaalliselta tuntui. Juhakin huusi kovaan ääneen ja sanoi tulevansa pian. Hikiset vartalomme hinkkautuivat yhteen, tämä oli niin kiihottava tilanne että sain pian valtavan orgasmin.
        "Ai vittu.. Sannih.. Mä tuun.." Juha ähki. Tunsin hänen tulevan sisääni. Hän lyhistyi valtavan orgasmin seurauksena, ja tusinkin valtavan miehen massan hennon teinikroppani päällä. Siinä olimme hetken ja 'toivuimme' tuosta mahtavasta panosta.

        Lopulta Juha nousi päältäni, ja alkoi pukemaan ja siistimään itseään. Molemmat olimme aivan häkeltyneitä tilanteesta. Kun olimme pukeneet päällemme ja koonneet tavaramme, Juha vain sanoi
        "Sanni, se oli upeeta. Mutta ymmärräthän että tästä ei voi puhua kenellekkään?"
        Nyökkäsin ja iskin miehelle silmää. Lähdimme molemmat vähin äänin paikalta. Ilmassa oli tietynlaista jännitettä. Se oli niin kiellettyä, niin väärin..mutta silti, niin kiihottavaa.


    • Kohta panettaa

      Lisää vaan,

    • matikkkkkka

      Lissää lissää.

      • kiimakundi

        Ei hassumpaa. Kyllä mulla alkoi seisomaan, vaikka olen tällainen keski-ikäinen mies.


    • Elvis888

      Hyä novelli vaikka näköjään olit vähän unohtanu laittaa ton toisen puolen :D No parempi myöhään kun ei millonkaan. Kiitos tästä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1643
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1300
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1100
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1077
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      878
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      840
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    10. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    Aihe