Teidän tyylinne...?

SadButTrue~

Eli siis mikä on teidän tyylinne pukeutumisessa?
Itse se on yleensä tätä hevari linjaa, mikä on kumma juttu kun ottaa huomioon, että en kuuntele heviä.
Hiukset tuli keväällä värjättyä mustiksi(oikeasti vaal. ruskeat) ja ketjuja riittää ;)
Nyt kun koulut alkoi, on muita lähinnä hämmästyttänyt tämä minun tyyli- muutokseni.
Hauskinta oli nähdä, kun viime viikolla eräs äiti nappasi lastaan kädestä kun kävelin ohitse. Tuijotteli vielä peräänkin ja supisi jotain, että "on jollain sitten vastuuttomat vanhemmat kun tuolla lailla antavat keskenkasvuisen kuljeskella" x)

Mutta siis, pointtihan oli, että mikä on teidän tyylinne?

11

1168

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • typy13

ite muutuin kesän aikana niinku semmoseks jolla on jotain 3 kaulakoruu ja,6 sormusta ja 2 rannekorua (ennen en käyttäny mitää koruja)ja sit kuljen mustassa pelkästään ja käytän sellasta tumman ruskeen ja punasen sekotusta vaikee selitää...ja sit mustaa meikkiä...minkä ikänen oot..?

• SadButTrue~

.. 12-vuotias(juu, olen nuori, minä tiedän!)

• kekoa
        SadButTrue~ kirjoitti:

olen etninen hoppari:)

• typy13
        SadButTrue~ kirjoitti:

ethän sä mikää nuori oo..saman ikänen ku mäki...=) melkee...

• typy13
        typy13 kirjoitti:

ethän sä mikää nuori oo..saman ikänen ku mäki...=) melkee...

tietty riippuu siihen keneen vertaa...^_^

• kukkanen
        typy13 kirjoitti:

tietty riippuu siihen keneen vertaa...^_^

miun tyyli on et hiukset takussa ja tarkotuksella!! [rastat juu] peikko tyttö!!

• daisy

ite oon auttamaton klassikko mutta nyt oon alkanu innostuu myös nuorten merkeistä...sekoittelen näitä(esim.Dieselin farkut, jotkut nätit pyöreäpäiset korot,valkonen neule ja musta klassinen takki)...kaikkien pitäis noudattaa omaa tyyliään, aika säälittävää muutenki luokitella ihmisisä ulkonäön perusteel!

• LaMaraya

Ai että ihan tyyli...? Mulla on vähän se periaate että pukeudun jokapäivä ihan mielialan mukaan.. Eli saatan siis vaihtaa vaatteita joskus jopa 3 kertaa päivässä jos olotila sitä vaatii...
      Mutta itse tyyli on yhdistettynä punkkia, heviä ja rockia.. ketjuja, mustaa meikkiä, lyhyet mustat hiukset... Vaatteissa mustaa, kirkkaan punaista, harmaata ja joskus vilahdus valkoista... Lävistyksiä löytyy... Olen muuten sitten 18...

• Aerial

Miks ihmisten pitäis lokeroitua johonki tiettyyn tyyliin, kuten hevarit,hipit ja hopparit yms.?
      Miks jokainen ei vois vaan olla oma itsensä ilman just jotain tiettyä tyyliä? Ite pukeudun sillä lailla kun itse haluan ja mun tyyli ei kuulu mihinkään ryhmään. Mutta haluan erottua massasta enkä kuulua siihen eli toisin sanoen ryhmittäytyä.

• ~~SilveryMoon~~

En ole varma...
      yleensä käytän mustaa tai tummanpunaista.
      mustat silmämeikit, tummat huulipunat(tai musta), vaaleeta puuteria aloin käyttää kun olen muutenkin kalpea. korvan alle ulottuvat karseen malliset hiukset, pidän yleensä pinneillä kiinni. lempivaatteita on musta nahkatakki, viininpunainen villatakki ja korsetti-toppi. thats it.
      niin ja musiikkimakuni on sitten aika paljon vaikuttanut pukeutumuseeni. olen 14 ja kuuntelen heviä ja goottirockia/metallia.
      Muutenkin synkistelijä.

• BloodyShadow

Miun tyyli on kanssa tuommost hevarilinjaa... Miulla on vielä vaaleet hiukset, ku vanhemmat ei anna värjätä mustiks. On kuulemma niin spesiaalit luonnon vaaleet, joita ei saa takasin värjäämällä... On miulla puolipäätä mustana. Joka tapauksessa, mie pukeudun mustaa. Puolipitkä nahkatakki, maiharit, mustat farkut, Tuska- t-paita jne...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9770
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      143
      5537
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2573
    Aihe