Minä ja Sonja

miau3

Alkuun haluan sanoa että tämä on pelkkä _novelli_, ei ole siis tosi tarina! Anteeksi mahdolliset k.virheet.
Sonja ja minä (anna) on "15vuotiaita!"
--------------------------------------------------
Odotin sängylläni hermostuneena Sonjaa. Hän tulisi meille yksi tänään, sillä perheeni on mökillä. Olin jo pitkään katsonut Sonjan ihanaa vartaloa, ja erityisesti tissejä ja peppua. Kuvittelin itseni tuon pyöreän ja kiinteän pepun luona. Ah..
Pian ovikello jo soi, menin hermostuneena alas, ja kokosin itseni. Sonja tuli sisään minihameessa ja topissa. -Voit mennä ylös edeltä, tulen ihan juuri. Sanoin Sonjalle. Hän lähti kävelemään heiluttaen peppuaan. Kiihdyin nollasta sataan hetkessä, aloin kuvitella mitä kummallisia asioita, ja seksiä Sonjan kanssa.

Pian olikin jo ilta. -Voidaanko me käydä saunassa? Sonja kysyi ihanalla äänellä. Nyökkäsin, ja kävin laittamassa saunan päälle. Olimme parhaita kavereita, joten emme pelänneet riisutua toistemme edessä. Menin huoneeseeni takaisin ilmottamaan saunan olevan hetkessä valmis, mutta näin jotain täydellistä silmieni edessä. Sonja seisoi alasti edessäni. Jäin tujottamaan häntä, kunnes tajusin antaa pyyhkeen hänelle. Sonja meni saunaan jo, ja minä jäin riisutumaan. Päätin, että tänään harrastan seksiä hänen kanssaan. Olen ikuisesti jo uneksinut siitä, joten tänään toteutan sen, ja toivoin, että Sonjalla olisi samanlaisia ajatuksia!
Menin saunaan, ja siellä istui täydellisin ihminen. Hän katsoi minua, ja huomasin häneen katseen jääneen alapäähäni. Menin Sonjan viereen. Puhuimme hetken niitä näitä, kunnes kysyin haluaisiko Sonja siideriä, mitkä olin ottanut isältäni. Hän vastasi myöntävästi. Siinä nautiskelimme niitä. Ei ollut ensimmäinen kerta kun joimme. Sonja meni suihkuun, sitten päätin mennä hänen luo. Sonja oli kylki minuun päi, ja huuhteli juuri naamansa. Kävelin häntä kohti, ja työnsin hänet kiinni seinään. Sonja oli alkamassa sanoa jotain, mutta työnsin huuleni häneen kiinni. Hän vastasi suudelmaani. Yhtäkkiä hän vei minut saunaan lauteille makaamaan. Hän ohjasi minua levittämään haarani. Olin kummissani, mutta silti kiimainen joten tottelin. Pian hän alkoi nuolemaan pimppiäni kovaan tahtiin. Olin orgasmin partaalla, kunnes Sonja lopetti. - Miks sä lopetit? Ihmettelin kovaäänisesti. Sonja vinkkasi silmäänsä ja lähti hakemaan jotakin. Olin innoissani jo tuosta kokeilusta. Pian Sonja tuli takaisin kurkun kanssa. Ihmettelin miksi, mutta piakoin tajusin. ....

Jatkuuko??

4

2855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pussylover

kyllä ! ;)

• Jatka tarinaa

Hyvä tarina. Ei tarvitse edes kysyä jatkuuko ja sen vastaus on "Ehdottomasti"

• KOPIO

SIIS NIIN SELVÄ KOPIO!!! Siitä yhestä tarinasta!!

• Pöljä
        KOPIO kirjoitti:

SIIS NIIN SELVÄ KOPIO!!! Siitä yhestä tarinasta!!

Niin mistä tarinasta?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      121
      6922
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3797
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      186
      2615
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      286
      2500
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      196
      2121
    6. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      10
      1956
    7. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      1820
    8. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      135
      1411
    9. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      72
      1336
    10. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      27
      1305
    Aihe