Mikä heillä on? ((huono otsikointi rulaa...))

SadButTrue~

Olen aina ollut koulussa kiusattu, koska en ole sellainen langan laiha pikku pissis, vaan aina omaa pukeutumistaan kunnioittava tukevahko tyttönen. Nyt saan kuulla tästä vielä enemmän, kun olen tyyliltäni enemmän hevari kuin keväällä.
Olen saanut kuulla nuoremmiltani, miten näytän "mustalais- akalta", "mustalta ihra läjältä" ja "kävelevältä hautakiveltä".
Minua ihmetyttää, mitä he ovat minulle kertomaan, mikä minä oikein olen?
Vaatteistani saan myös kuulla, koska en kulje juuri InStylestä kiskaissuissa Missyissä, vaan hiukan vanhemmissa mustissa farkuissa(se heille onkin ongelma; voivoi kun niissä ei killu mitään helmiä!!), tavallisessa mustassa topissa ja kolme vuotta vanhassa takissa.

Joskus aikaisemmin minulle on sanottu, että "se on vain kateellisten panettelua" ja "he haluavat olla erilaisia, mutta heillä ei ole sisua tulla pois muotimassasta"

Onko todella näin? Mielipiteitänne??

5

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FeO

...tuu tänne urputtamaan siitä että verille piestyt koululaiset purkavat jonnekin painettaan!!!! Hittoon mitkään vaatteet kun iso porukka haluaa maistaa verta ja jyskyttää päätä niin monta kertaaa tiiliseinään, että aivonesteet tulvii sisään, saatana!! Ja sitten pitää vielä katsoa verensokaisemin silmin kun välitunti-valvoja katsoo alta kulmain sitä kiduttaja ryhmää, joka on juuri iskenyt ilmat pihalle ja aihetuuanut tiesmitkä kallonmurtumat ja hiusmurtumat kylkiluihin!!!!!!!!!! SANOTAAN VAIN ETTÄ "Lopettakaas nyt pojat, sitä pienempää sattuu..." SIIS VOI VITUN HELVETTI TÄTÄ NYKYAJAN KOULUAJAN VALVOMISTA!!!!!!!!!! YKS KAUNIS KERTA KATKEE LANGAT PÄÄSTÄ JA HAEN HAULIKON JA AMMUN NE PASKIAISET KUOLIAIKSI RAAJA KERRALLAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• yksi vain

Itsekin olen saanut kuulla pukeutumistyylistäni, vaikka se ei ole kovinkaan erilainen kuin muiden, mutta tarpeeksi kuitenkin.Itsekin olen hieman pyöreä, olen aina ollut ja olen siittä myös kuullut.Minullekkin on ensimmäiseltä luokalta asti sanottu että kiusaajat ovat kateellisia.Siihen olen uskonut ja kulkenut siis ylpesti eteenpäin.Monet illat olen itkenyt yksin ja äitini kainalossa, mutta monen vuoden tuskan jälkeen se että olen ollut oma itseni ja itkenyt itkuni vasta piilossa muiden katseilta, saan vihdoin olla rauhassa.Älä siis luovuta vaan jatka eteenpäin omana itsenäsi.

• Tzilu

Mä oon sitä mieltä, ettei niiden typyjen kiusaamisesta ja nälvimisestä kantsi välittää. Jos ne ei voi hyväksyä sitä, että sä pukeudut erilailla kun ne, niin se on niiden ongelma!
      Älä siis välitä mokomasta, vaan ole oma ittes!:D

• Morsum

En tue kiusaamista tiedoksi vaan kaikille jotka vetävät herneen nenään.

Ne ovat vaan kateellisia. Taitaa olla varmaan yleisin lause. Usein tämä ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Raivostuttavaa että asiat kuitataan tällaisella kommentilla joka ei usein pidä edes paikkansa. Sitten kehotetaan netissä ja irl pitämään leuka pystyssä.

Se on niiden ongelma. Näinhän se on mutta kun ne purkavat ongelmansa uhriin päivästä toiseen niin se on aika pian myös uhrin ongelma. Kopioimpas toimintaohjeeni uudelleen tähän

perään:Marssit suoraan rehtorin/johtajaopettajan kansliaan ja ilmoitat miten asia on. Minua kiusataan, haluan sen loppuvan. Jos ne oikeasti on ¨motivoituneita¨kiusaajia niin se että hymyilet herttaisesti tai et välitä ei vaikuta mitään. Ne kyllä osaavat piiskata toisensa kiihkoon vaikkei uhrilta tulisikaan toivottua vastareaktiota. En myöskään usko että kyse on kateudesta. Se on harvoin kyse siitä. Kylmä totuus on se että sitä mantraa hokemalla yritetään usein vain helpottaa uhrin oloa, mikä ei taida juuri koskaan onnistua.

Perustuslaissa jokaiselle taataan turva fyysistä ja henkistä väkivaltaa vastaan. Eli rehtorin puheille vaikka kesken oppitunnin ja ilmoitat asian. Äläkä suostu siihen hyvinkin mahdolliseen kommenttiin ¨eiköhän se kohta lopu¨ tai ¨rakkaudesta se hevonenkin potkii¨ Tarvittaessa voi ilmoittaa poliisille asiasta. Monet koulut haluavat suojella omaa puhtoista imagoaan ja lakaisevat ongelman maton alle. Älä salli tätä

• ...
        Morsum kirjoitti:

En tue kiusaamista tiedoksi vaan kaikille jotka vetävät herneen nenään.

Ne ovat vaan kateellisia. Taitaa olla varmaan yleisin lause. Usein tämä ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Raivostuttavaa että asiat kuitataan tällaisella kommentilla joka ei usein pidä edes paikkansa. Sitten kehotetaan netissä ja irl pitämään leuka pystyssä.

Se on niiden ongelma. Näinhän se on mutta kun ne purkavat ongelmansa uhriin päivästä toiseen niin se on aika pian myös uhrin ongelma. Kopioimpas toimintaohjeeni uudelleen tähän

perään:Marssit suoraan rehtorin/johtajaopettajan kansliaan ja ilmoitat miten asia on. Minua kiusataan, haluan sen loppuvan. Jos ne oikeasti on ¨motivoituneita¨kiusaajia niin se että hymyilet herttaisesti tai et välitä ei vaikuta mitään. Ne kyllä osaavat piiskata toisensa kiihkoon vaikkei uhrilta tulisikaan toivottua vastareaktiota. En myöskään usko että kyse on kateudesta. Se on harvoin kyse siitä. Kylmä totuus on se että sitä mantraa hokemalla yritetään usein vain helpottaa uhrin oloa, mikä ei taida juuri koskaan onnistua.

Perustuslaissa jokaiselle taataan turva fyysistä ja henkistä väkivaltaa vastaan. Eli rehtorin puheille vaikka kesken oppitunnin ja ilmoitat asian. Äläkä suostu siihen hyvinkin mahdolliseen kommenttiin ¨eiköhän se kohta lopu¨ tai ¨rakkaudesta se hevonenkin potkii¨ Tarvittaessa voi ilmoittaa poliisille asiasta. Monet koulut haluavat suojella omaa puhtoista imagoaan ja lakaisevat ongelman maton alle. Älä salli tätä

En tiedä. Tuskin kaikki kiusaajat ovat kateellisia. Itsekin olen ollut ja olen edelleen pyöreä. Olen aina ollut. Nyt kuitenkin olen laihtunut.. Mutta silti on muutama kilo ylimääräistä. No, jokatapauksessa.
        En usko, että kaikki kiusaajat ovat kateellisia. Ainakaan minun kiusaajani eivät olleet. Se saattaa johtua myös pahasta olosta, tiedäthän, henkisesti.
        Saattavathan he, jotka sinua "arvostelevat" olla kateellisia, koska sinä uskallat olla erilainen.
        Koita pärjäillä.
        Jos haluat mailata, voit mailata, osoitteeseen, [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe