Kelpaako omaperäinen/outo/erikoinen tyttö?

weirdogurl98

Eli kelpaako pojille nykyään me 'oudot' tytöt?
Itse luokittelen itseni oudoksi. No on moni muukin mut luokitellut oudoksi. Mutta siis, jos kerron hieman itsestäni, voisitteko kertoa kelpaisinko? Seuraa en hae, vaan mielipiteitä ja vastauksia ylläolevaan kysymykseen.

Mulla on paljon huumorintajua, nauran aika monelle asialle :DD mutta osaan olla vakava ja ottaa vakavasti, ja olla pokkanakin vaikka kuinka naurattaisi. Mulla on erilaisia aika tyhmiäkin tapoja, seison joskus jalkojeni ulkosyrjillä, kun selitän, ilmaisen asiaa käsillänikin, joskus tulee semmosia energiapurkauksia, että saatan tanssahdella vähän. Mutta olen yleisesti ottaen ihan perusrauhallinen :D
Sitte nää perusjutut: luotettava, mukava, h-tajuinen, ymmärtävä, tai ainakin yritän olla. Sitä perussettiä. Mut oon aika puhelias sillä päällä ollessani ja murehdin paljon asioita jälki- ja etukäteen. Tykkään piirtää, lukea ja kirjoittaa, käydä kävelylenkeillä iltaisin ja pyöräillä, myös pelaaminen on kivaa :D pelaan kaikkea assassin's creedista shakkiin.

Vaatetyylini on aika perus, farkkuja, paitoja, huiveja, hameita, perustyyli. Collareita ja huppareita en käytä IKINÄ.

Musamaku tosi laaja, popista technoon, rockista räppiin ja kaikkea niiden väliltä ja sivulta, siis kaikki käy ja kaikilla kielillä.

Koulumenestys hyvä.

Ulkonäköni muuten: Luonnonkiharat tummanruskeat lantiopituiset hiukset, moniväriset aika suuret silmät, hieman isohko nenä, sopivat huulet. 159 cm pitkä, en ole laiha enkä lihava. Rintamus aika pieni.

Ulkonäköni ja luonteeni perusteella on sanottu oudoksi, korjatkaa jos näin ei ole. Ja vastatkaa myös otsikon kyssään :)

17

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DifficultToCure

      Ei ole täydellistä, joten en kommentoi ;)

      • dämääs

        No kattokaapa Ton naamaa kikissä, sen kik on difficulttocure. Ja alottajalle Kyl kelpais :D


    • weirdogurl98

      Lisää kommentteja? :) kiitos vastanneille

    • lifemocker

      tuskin on sellaista tyyliä olemassa, mistä kukaan ei pitäisi

      • sä oot.

        No esimerkiksi sinun tyylisi on sellainen mistä kukaan ei pidä.


      • lifemocker
        sä oot. kirjoitti:

        No esimerkiksi sinun tyylisi on sellainen mistä kukaan ei pidä.

        miltä tuntuu olla väärässä? ;)


      • sä oot.
        lifemocker kirjoitti:

        miltä tuntuu olla väärässä? ;)

        Väärin, miltä tuntuu olla idiootti?


      • lifemocker
        sä oot. kirjoitti:

        Väärin, miltä tuntuu olla idiootti?

        en tiedä, mutta sä varmaan tiedät ;)


    • asdf6

      No et sie kauheen oudolta vaikuta suoraan sanottuna..:) tai siis, tiiän vähintäänki viis tyttöä joihin tuo sama kuvaus sopisi täysin.

    • Et munkaan mielestä kovin outo.

    • weirdogurl98

      Kiitos vastanneille :3 lisää? Ja muistakaa vastata myös otsikon kyssään :D

    • Lune Noire

      Jos luonteen puolesta mukava nii mikä jottei? Itteki pidän itteeni vähän outona ja tuntuu et nii pitää koko muu kouluki (:D?)

      Ulkonäön ei tarttee täyrelline olla, mutta ainahan se plussaa on, ja sillä se kiinnostus yleensä ensimmääsen herää.
      Ja kyllä tytölle/naiselle hame sopii, niille ku se on tarkotettuki. (Onha meillä kiltit mutta...)

    • Yupyup

      Eihän sinussa ole mitään outoa. o_O Mikäköhän nykyään on normaalin määritelmä jos tuo määritellään oudoksi. Mitä kysymykseesi tulee, kyllä uskon että kelpaa. Ainakin itse kelpaan poikaystävälleni ja olen aika lailla tuollainen. Ei ehkä kaikille kelpaa, mutta kyllä varmasti löytyy niitä joille sovit hyvin. :p

    • ....

      olet sairas, hakeudu hoitoon ennekuin aiheutat harmia pienilli viattomille lapsille.

    • weirdogurl98

      Kiitos vastanneille :3

      Ja Yupyup, hyvä kysymys. Mikä on normaalin määritelmä? Meidän koulussa ilmeisesti se on normaalia, kun on massaa. Ei erotuta joukosta, vaan hankitaan täsmälleen samaa tyyliä kuin muilla ja käyttäydytään ns. tavallisesti.

      Lune Noire: Mutki taitaa koko koulu tuntea vaan 'sinä outona tyyppinä.' Jotku saattaa tietää nimen :DD mutta siihen se jääkin. Se outolintu. :D

      Lisää vastauksia? :3 asiallisia kiitos :D

      • Lune Noire

        Mulle on jopa annettu jotain lempinimiä. Tosin ne on vähentyny ku en välittäny niist nii kaikki kyllästy :D
        Mut tuntuu et joka toinen vastaantulija käytävil tietää mun nimen o.O Mul ei oikeesti mitää vitun hajua miten niin on tapahtunu.

        Tuo normaalin määritelmä... Niin, ja kun se massa tuntuu vielä niin lapselliselta... Miks hemmetis ne jutut oli parempia ala-asteel vitosel ja kutosel ku mitä ne on ollu ny seiskal ja kasil...
        Toivottavasti vähä saisivat järkee ysiin mennessä...


    • Anonyymi

      Et ole outo, samanlainen kuin minä ja kaikki meidän koulussa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe