Musta tuntuu että kaikki, joka päivä työssä käyvät ja veroja maksavat yrittäjät ja palkansaajat, eivät pidä minusta!
Ennen meitä oli kolme kaverusta.
Olimme huolettomia ja aina toistemme puolta tuonne kuudentoista ikään asti.
Sitten tulikin eroja, minä sain mopon lisäksi hienon mönkijän (isä sanoi, että se voidaan vähentää verotuksessa).
Ja vaikka kuinka soittelin kahdelle kaverilleni, he eivät montaa kertaa käyneet, kun oikein vielä kehuin kuinka hieno peli se on!
Ensin yrittäjän poika murisi (isänsä suulla tietysti, jotain tukiaisista) ja sitten alkoi vielä se (köyhästä perheestä) oleva nulkki vinoilla samasta asiasta.
No minähän ajelin ja ajattelin elämääni eteenpäin.
Minusta tulisi viljatilan Isäntä, kuten isäni oli nyt!
Vaan kaverini ovat huvenneet ja samalla olen joutunut sellaiseen outoon tilanteeseen, että en uskalla haaveistani mennä edes tanssipaikoille, kun siellä on taas niitä piruilijoita.
Mutta sitä en koskaan ole ymmärtänyt, pitääkö palkansaajankin käydä siellä työpaikallaan kokonaista 11 kk. ennen kuin saa vaivaisen kk loman?
No mitäpäs noi mulle kuuluu, mutta oli se mönkijä kiva ja myös se uusi auto, jonka sain heti kun ajokortin sain! (Eikä tarvinnu isän opettaa, niin kuin sillä palkansaajan pojalla).
Taidan olla aika kova jätkä?
Muuten mikä se MTK oikein on?
Isä siitä niin välillä tohottaa.
Taitaa olla niitä EU juttuja vaan...
Mulla on huoli!
Misi
4
565
Vastaukset
- iii
Ystävyys ja kaveruus ovat suurempaa kuin mönkijät ja autot.
- Tulevaisuus maalla
Kyllä sinä ystäviä löydät aina uusia jos vain haluat niitä hankkia. Itselläni on kaverit säilyneet vaikka olen maalaistalon ainut poika. Onko sinulla jo emäntä katsottu valmiiksi jos ei ole, niin sinun kannattaa siirtyä toiselle paikkakunnalle tanssiloihin. Toinen vaihtoehto on, että laitat kirjeenvaihto ilmoituksen Pellervoon. Mitäs sanot?
- Make
Mikäs hesalaista nyt vituttaa?
- slowbro
...on Maa- ja metsätaloustuottajain keskusliitto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474