Onko muita kuin minä jotka ovat nähneet hitosti vaivaa saadakseen työkyvyttömyyseläkkeen? Itse näyttelin yli kaksi vuotta kaksisuuntaista mielialahäriötä sairastavaa ja se oli välillä aika rassaavaa. Välillä piti olla hoitajan juttusilla "masentuneena" ja välillä" ylivilkkaana".
Aiheutti sen että ensin olin puoli vuotta kuntoutustuella ja vihdoin kolmen vuoden jälkeen eläke koitti. Että olin onnellinen.
Lääkkeet olivat kalliimmat. Aluksi minulla oli Seroquel prolong 400mg/vrk ja ketipinor (sama lääke) 200 mg iltaisin.
Saakelin kalliiksi tulivat kun vaimoni on töissä, en saanut sossusta mitään mutta kannatti kyllä.
Mietin vaan että onko kohtalotovereita jotka ovat kyllästyneet kelan lappujen täyttämiseen ja ovat alkaneet elää yhteiskunnan rahoilla.
ps. Eläkeläisen asumistuki on muuten hiton iso. Sen tiedän nyt kun asun yksin!
Eläkkeen kusettaminen
5
277
Vastaukset
- dannyduneron
Huomaan kirjoituksesi paistavan läpitte jotain juonittelua!
Olet ilmeisesti joku taho joka etsii näitä idiootteja.
Täällä on oikeasti sairaita henkilöitä joilla valitukset parhaillaan käsittelyssä.
ip osoitteesi on tallennettu tietokantaan. - eliittityöläinen
Olet oikeasti sairas kun halusit näytellä..kyllä sulla seillä joku muu pipi on päässä :D Kyllä työtekevät on eliittiä! Tollaiset kuin sä ovat valkoista roskasakkia..
- Ei mene läpi
Varmaan tosi hauskaa kirjoitella tällaisia viestejä tälle palstalle :( Hanki parempaa tekemistä!
- iloinen eläkeläinen
Hyvin näytelty...ja varmasti hoitava taho huomasi homman myös, kun eläkkeelle pääsit. Vaímo on tainnut ymmärtää asian myös koska kehuskelet, että eläkeläisen asumistuki on hiton iso kun yksin asuu.
Surkeaa on elämäsi. - niin se on
haje toki teatterikouluun,kun kerran olet lahjakas.eikö ne ammattiauttajat osaa ohjata eteenpäin?oletko humprei pokart.väärinymmäretty taiteilia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005238012- 2332745
- 262611
- 1642009
- 1211891
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61685Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21496- 801252
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41175