Onko muita kuin minä jotka ovat nähneet hitosti vaivaa saadakseen työkyvyttömyyseläkkeen? Itse näyttelin yli kaksi vuotta kaksisuuntaista mielialahäriötä sairastavaa ja se oli välillä aika rassaavaa. Välillä piti olla hoitajan juttusilla "masentuneena" ja välillä" ylivilkkaana".
Aiheutti sen että ensin olin puoli vuotta kuntoutustuella ja vihdoin kolmen vuoden jälkeen eläke koitti. Että olin onnellinen.
Lääkkeet olivat kalliimmat. Aluksi minulla oli Seroquel prolong 400mg/vrk ja ketipinor (sama lääke) 200 mg iltaisin.
Saakelin kalliiksi tulivat kun vaimoni on töissä, en saanut sossusta mitään mutta kannatti kyllä.
Mietin vaan että onko kohtalotovereita jotka ovat kyllästyneet kelan lappujen täyttämiseen ja ovat alkaneet elää yhteiskunnan rahoilla.
ps. Eläkeläisen asumistuki on muuten hiton iso. Sen tiedän nyt kun asun yksin!
Eläkkeen kusettaminen
5
305
Vastaukset
- dannyduneron
Huomaan kirjoituksesi paistavan läpitte jotain juonittelua!
Olet ilmeisesti joku taho joka etsii näitä idiootteja.
Täällä on oikeasti sairaita henkilöitä joilla valitukset parhaillaan käsittelyssä.
ip osoitteesi on tallennettu tietokantaan. - eliittityöläinen
Olet oikeasti sairas kun halusit näytellä..kyllä sulla seillä joku muu pipi on päässä :D Kyllä työtekevät on eliittiä! Tollaiset kuin sä ovat valkoista roskasakkia..
- Ei mene läpi
Varmaan tosi hauskaa kirjoitella tällaisia viestejä tälle palstalle :( Hanki parempaa tekemistä!
- iloinen eläkeläinen
Hyvin näytelty...ja varmasti hoitava taho huomasi homman myös, kun eläkkeelle pääsit. Vaímo on tainnut ymmärtää asian myös koska kehuskelet, että eläkeläisen asumistuki on hiton iso kun yksin asuu.
Surkeaa on elämäsi. - niin se on
haje toki teatterikouluun,kun kerran olet lahjakas.eikö ne ammattiauttajat osaa ohjata eteenpäin?oletko humprei pokart.väärinymmäretty taiteilia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan663659Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan283051- 1242413
- 131586
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281462Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631346Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131110- 74999
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39932Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13832