Menettänyt on kiinostavuutensa Suomessa tuo miesten pesäpallo.
Kesän tahkoavat pelata ja syksyllä Sotkamon Jymy on sitten Suomen mestari.
Pesäpallo
15
138
Vastaukset 15
- Shit fo brains
Mitä väärää siinä on ? Paras voittaa.
- samaKAAVA
Jos joka vuosi voittaa sama joukkue,niin eipä lajissa ole enää mitään seurattavaa.
- jalkapallo suomessa
on ollut vuosia sellainen laji jota en ole seurannut, pesäpallo olla, jota seuraan, jääkiekkoakin tulee liikaa, en noita ämäm kisoja jaksanut edes seurata, nekin voisi pitää joka 2. tai joka 4. vuosi.
Jalkapallon MM- KISAT tulee seurattua, koska ne tulee niin harvoin ja ne ottelut, jossa tekevät maaleja esim. Espanjan junnaava pelitapa ei ole koskaan kiinnostanut.
- jokken joll
Sinun kirjoitukset ei kiinosta junkkaa rauhassa.
- Näyttää kiinnostavan
Näyttäähän nuo penasen kirjoitukset sinua kiinnostavan.
Joka kerta sinun pitää laittaa junkkaus-viestisi.
Eikö sinulla polosella riitä aivokapasiteetti laittamaan itse aiheeseen kommenttia ?
Miten on nimimerkki jokken joll !!! - Näyttää kiinnostavan
Näyttää kiinnostavan kirjoitti:
Näyttäähän nuo penasen kirjoitukset sinua kiinnostavan.
Joka kerta sinun pitää laittaa junkkaus-viestisi.
Eikö sinulla polosella riitä aivokapasiteetti laittamaan itse aiheeseen kommenttia ?
Miten on nimimerkki jokken joll !!!Elä välitä minäki junkkaan.
- Näyttää kiinnostavan
Elä välitä minäki junkkaan.
Epäilen ettei kello 11:07 viestinsä laittanut henkilö junkkaile.
Kello 17:10 viestinsä laittanut voi hyvinkin junkkailla.
Se näyttää olevan hänen pääagendansa. - Näyttää kiinnostavan
Epäilen ettei kello 11:07 viestinsä laittanut henkilö junkkaile.
Kello 17:10 viestinsä laittanut voi hyvinkin junkkailla.
Se näyttää olevan hänen pääagendansa.Epäilen että kello 11:07 viestinsä laittanut henkilö junkkailee.
- jkhlg
Sanos muuta j-pennanen ei se ketään enään kiinosta kun sinä voitat aina junkkaamisen kaverei porukassa.
- se on jokken joll...
Pennanen ei voita.
Se on jokken joll eri nimimerkeillään joka voittaa aina kaikki junkkauskilpailut.
Jokken jollin aivoihin ei näytä mahtuvan kuin yksi asia, junkkaaminen. - analyysi
se on jokken joll... kirjoitti:
Pennanen ei voita.
Se on jokken joll eri nimimerkeillään joka voittaa aina kaikki junkkauskilpailut.
Jokken jollin aivoihin ei näytä mahtuvan kuin yksi asia, junkkaaminen.Varsinainen älynjättiläinen tämä jokken joll.
Joka päivä hänen on päästävä kirjoittamaan junkkauksesta.
Taitaa olla todella yksinkertainen henkilö kyseessä ja hän taitaa kadehtia muita häntä älykkäämpiä kommentoijia.
- jocken joll
pennanen junkkaa hikistä pejäjeikää!
- jock jock
Pennanen junkkaa pesäpallomailalla pejäjeikää.
- Nelimaali
Lapsena pelattiin nelimaalia (nykyinen pesäpallo) ja sen jälkeen ei ole kiinnostanut. Ei paljon huvita katsoa kun isot miehet pelaa pallopeliä hinttimäisissä asuissa.
- AC Hinttipallo
Lapsena ei vielä ymmärrä, mutta aikuisena tajuaa lajin hinttiyden, kun äijät kuskaa poikaa väkisin saunaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.881273Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu27809- 13787
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.38756- 90705
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17687Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.79684- 46678
- 58628
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27627- 65600
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan85595- 41571
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47546Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa54538- 43534
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129527Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13502Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31485Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27467