Menettänyt on kiinostavuutensa Suomessa tuo miesten pesäpallo.
Kesän tahkoavat pelata ja syksyllä Sotkamon Jymy on sitten Suomen mestari.
Pesäpallo
15
138
Vastaukset
- Shit fo brains
Mitä väärää siinä on ? Paras voittaa.
- samaKAAVA
Jos joka vuosi voittaa sama joukkue,niin eipä lajissa ole enää mitään seurattavaa.
- jalkapallo suomessa
on ollut vuosia sellainen laji jota en ole seurannut, pesäpallo olla, jota seuraan, jääkiekkoakin tulee liikaa, en noita ämäm kisoja jaksanut edes seurata, nekin voisi pitää joka 2. tai joka 4. vuosi.
Jalkapallon MM- KISAT tulee seurattua, koska ne tulee niin harvoin ja ne ottelut, jossa tekevät maaleja esim. Espanjan junnaava pelitapa ei ole koskaan kiinnostanut.
- jokken joll
Sinun kirjoitukset ei kiinosta junkkaa rauhassa.
- Näyttää kiinnostavan
Näyttäähän nuo penasen kirjoitukset sinua kiinnostavan.
Joka kerta sinun pitää laittaa junkkaus-viestisi.
Eikö sinulla polosella riitä aivokapasiteetti laittamaan itse aiheeseen kommenttia ?
Miten on nimimerkki jokken joll !!! - Näyttää kiinnostavan
Näyttää kiinnostavan kirjoitti:
Näyttäähän nuo penasen kirjoitukset sinua kiinnostavan.
Joka kerta sinun pitää laittaa junkkaus-viestisi.
Eikö sinulla polosella riitä aivokapasiteetti laittamaan itse aiheeseen kommenttia ?
Miten on nimimerkki jokken joll !!!Elä välitä minäki junkkaan.
- Näyttää kiinnostavan
Näyttää kiinnostavan kirjoitti:
Elä välitä minäki junkkaan.
Epäilen ettei kello 11:07 viestinsä laittanut henkilö junkkaile.
Kello 17:10 viestinsä laittanut voi hyvinkin junkkailla.
Se näyttää olevan hänen pääagendansa. - Näyttää kiinnostavan
Näyttää kiinnostavan kirjoitti:
Epäilen ettei kello 11:07 viestinsä laittanut henkilö junkkaile.
Kello 17:10 viestinsä laittanut voi hyvinkin junkkailla.
Se näyttää olevan hänen pääagendansa.Epäilen että kello 11:07 viestinsä laittanut henkilö junkkailee.
- jkhlg
Sanos muuta j-pennanen ei se ketään enään kiinosta kun sinä voitat aina junkkaamisen kaverei porukassa.
- se on jokken joll...
Pennanen ei voita.
Se on jokken joll eri nimimerkeillään joka voittaa aina kaikki junkkauskilpailut.
Jokken jollin aivoihin ei näytä mahtuvan kuin yksi asia, junkkaaminen. - analyysi
se on jokken joll... kirjoitti:
Pennanen ei voita.
Se on jokken joll eri nimimerkeillään joka voittaa aina kaikki junkkauskilpailut.
Jokken jollin aivoihin ei näytä mahtuvan kuin yksi asia, junkkaaminen.Varsinainen älynjättiläinen tämä jokken joll.
Joka päivä hänen on päästävä kirjoittamaan junkkauksesta.
Taitaa olla todella yksinkertainen henkilö kyseessä ja hän taitaa kadehtia muita häntä älykkäämpiä kommentoijia.
- jocken joll
pennanen junkkaa hikistä pejäjeikää!
- jock jock
Pennanen junkkaa pesäpallomailalla pejäjeikää.
- Nelimaali
Lapsena pelattiin nelimaalia (nykyinen pesäpallo) ja sen jälkeen ei ole kiinnostanut. Ei paljon huvita katsoa kun isot miehet pelaa pallopeliä hinttimäisissä asuissa.
- AC Hinttipallo
Lapsena ei vielä ymmärrä, mutta aikuisena tajuaa lajin hinttiyden, kun äijät kuskaa poikaa väkisin saunaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483