Pesäpallo

Menettänyt on kiinostavuutensa Suomessa tuo miesten pesäpallo.
Kesän tahkoavat pelata ja syksyllä Sotkamon Jymy on sitten Suomen mestari.

15

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shit fo brains

      Mitä väärää siinä on ? Paras voittaa.

    • samaKAAVA

      Jos joka vuosi voittaa sama joukkue,niin eipä lajissa ole enää mitään seurattavaa.

      • jalkapallo suomessa

        on ollut vuosia sellainen laji jota en ole seurannut, pesäpallo olla, jota seuraan, jääkiekkoakin tulee liikaa, en noita ämäm kisoja jaksanut edes seurata, nekin voisi pitää joka 2. tai joka 4. vuosi.
        Jalkapallon MM- KISAT tulee seurattua, koska ne tulee niin harvoin ja ne ottelut, jossa tekevät maaleja esim. Espanjan junnaava pelitapa ei ole koskaan kiinnostanut.


    • jokken joll

      Sinun kirjoitukset ei kiinosta junkkaa rauhassa.

      • Näyttää kiinnostavan

        Näyttäähän nuo penasen kirjoitukset sinua kiinnostavan.
        Joka kerta sinun pitää laittaa junkkaus-viestisi.
        Eikö sinulla polosella riitä aivokapasiteetti laittamaan itse aiheeseen kommenttia ?
        Miten on nimimerkki jokken joll !!!


      • Näyttää kiinnostavan
        Näyttää kiinnostavan kirjoitti:

        Näyttäähän nuo penasen kirjoitukset sinua kiinnostavan.
        Joka kerta sinun pitää laittaa junkkaus-viestisi.
        Eikö sinulla polosella riitä aivokapasiteetti laittamaan itse aiheeseen kommenttia ?
        Miten on nimimerkki jokken joll !!!

        Elä välitä minäki junkkaan.


      • Näyttää kiinnostavan
        Näyttää kiinnostavan kirjoitti:

        Elä välitä minäki junkkaan.

        Epäilen ettei kello 11:07 viestinsä laittanut henkilö junkkaile.
        Kello 17:10 viestinsä laittanut voi hyvinkin junkkailla.
        Se näyttää olevan hänen pääagendansa.


      • Näyttää kiinnostavan
        Näyttää kiinnostavan kirjoitti:

        Epäilen ettei kello 11:07 viestinsä laittanut henkilö junkkaile.
        Kello 17:10 viestinsä laittanut voi hyvinkin junkkailla.
        Se näyttää olevan hänen pääagendansa.

        Epäilen että kello 11:07 viestinsä laittanut henkilö junkkailee.


    • jkhlg

      Sanos muuta j-pennanen ei se ketään enään kiinosta kun sinä voitat aina junkkaamisen kaverei porukassa.

      • se on jokken joll...

        Pennanen ei voita.
        Se on jokken joll eri nimimerkeillään joka voittaa aina kaikki junkkauskilpailut.
        Jokken jollin aivoihin ei näytä mahtuvan kuin yksi asia, junkkaaminen.


      • analyysi
        se on jokken joll... kirjoitti:

        Pennanen ei voita.
        Se on jokken joll eri nimimerkeillään joka voittaa aina kaikki junkkauskilpailut.
        Jokken jollin aivoihin ei näytä mahtuvan kuin yksi asia, junkkaaminen.

        Varsinainen älynjättiläinen tämä jokken joll.
        Joka päivä hänen on päästävä kirjoittamaan junkkauksesta.
        Taitaa olla todella yksinkertainen henkilö kyseessä ja hän taitaa kadehtia muita häntä älykkäämpiä kommentoijia.


    • jocken joll

      pennanen junkkaa hikistä pejäjeikää!

    • jock jock

      Pennanen junkkaa pesäpallomailalla pejäjeikää.

    • Nelimaali

      Lapsena pelattiin nelimaalia (nykyinen pesäpallo) ja sen jälkeen ei ole kiinnostanut. Ei paljon huvita katsoa kun isot miehet pelaa pallopeliä hinttimäisissä asuissa.

    • AC Hinttipallo

      Lapsena ei vielä ymmärrä, mutta aikuisena tajuaa lajin hinttiyden, kun äijät kuskaa poikaa väkisin saunaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe