Siälon ollu häjy krupelli
4
245
Vastaukset
- Osanottua
Osanottua vaan kovan omaasillen.
- Yleinen tie.
Näitä isokyröläisiä rallitoivoja harjoittelee pitkin kylänratteja ihan paikallisesti, pitääskähä siihen puuttua ennenkuin tulee sivullisista rumihia. Paikalliset pahvipäät kirkonkupeessa luulevat omistavansa koko tien silloon hun on harjootus illat, ja niitähän riittää. Paikallinen polliisi on varmaan siunannut nämä pässien ajot sulkemalla asiasta silmät ja korvat, vaikka aivan naapureita. Kuuluukos se isookyrö nykyään Seinäjoen polliisipiiriin vai mihin tuasta soittelis kun omat eivät piittaa.
- Juha A
Näyttää kuuluvan nykyään Pohjanmaan Poliisilaitokseen. Eli pääpiste Vaasassa, Seinäjoki puolestaan on toisessa piirissä.
- Vit-tuuntunu mölyyn.
No , täytynee pirautella sinne jos niitä perunapusseja vielä yleisellä tiellä testaillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958758
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264978- 524472
- 703972
- 513276
- 523257
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573056Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262756- 432531
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422505