oli vuosi 68 ja isäni rakensi taloa. isä teki taloon pohjatöitä tulevaan kellarikerrokseen
iltamyöhään töittensä jälkeen. usein oli ollut
tunne ettei ole yksin. kerran oli kuitenkin käynyt niin että ei uskaltanut jäädä pimeyden
tullessa hommiin. uskokaa tai älkää mutta isäni
on kova sälli! no talo valmistui ja siinä taisin
itsekin saada alkuni. tapahtui kuitenkin seuraavaa. ollessani vaunuissa äitini ei uskaltanut jäädä yksin kotiin kanssani eikä tiennyt mitään tapahtumista. kaikki sisareni (4kpl) tunsivat talossa enemmän tai vähemmän olonsa pelokkaaksi niinkauan kuin siellä asuivat. (olivat kaikki yli 12v)
meillä oli myös teppo niminen koira, joka tuli lopussa hulluksi vahdattuaan maan alle meneviä kierreportaita riittävän kauan.
se kellari oli kaikille talossa asuville hankala paikka. muistan itsekin pelänneeni siellä mutta se nyt lienee pikkupojalta normaalia. koira kuitenkin reagoi joskus portaiden edessä nostamalla karvansa pystyyn ja kovasti oli kuulemani mukaan
urahdellut, eikä kukaan läsnä olleista ollut nähnyt mitään. tätä tapahtui usein.
sitten eräs aamuyö isäni näki nuostessaan töihin kahden käytävän L-risteyksessä pitkähameisen hänelle vieraan naisen,
joka tuijotti kattoon risteyksen kulmaan. isäni kysyttyä "kuka olet",
nainen oli säikähtänyt ja katsonut isääni ja haihtunut ilmaani pituusakselinsa
suhteen pyörahtäen. tämän jälkeen isälläni oli ollut tunne että nyt tämä kaikki selittämätön on LOPPU.
no näin ei kuitenkaan käynyt. isäni möi talon taloudellisista syistä ja molempien vanhempieni omat lapset
lensivät pesästä niin miksipä pitää 230 m2 kolmella henkilöllä.
seuraavat omistajat ovat myyneet ko. talon arvaillen n. kolmen vuoden välein mikä on poikkeuksellista ko. kadulla.
on myös kantautunut äitini korviin että siinä talossa on jotain outoa eli kun sen kuulin niin rouva (nykyinen asukas)
ei uskalla olla siellä yksin. kuulostaa olevan myynnisssä jälleen (puhutaan pienestä paikkakunnasta
onko muilla
7
1085
Vastaukset
- Kuriolus
Olen kiinnostunut juuri tälläisista ilmiöistä. Eli tavalliset ihmiset kokevat selittämättömiä asioita. Ei tarvitse olla tuon pelottavampaa tai kaameampaa kuin että koira tuijottaa samaa paikkaa tms.
kerro lisää, minua kiinnostaa mitä äitisi pelkäsi. ja sisaruksesi. - Eheeh
Henkien ilmestymiseen tietoni mukaan tarvitaan jonkin esineen(talismani,taikakalu,voodoonukke(?)),paikan(tapahtunut jotain ikävää?) tai ihmisen vaikutus(meedio), kuullut olen monia samantapaisia kertomuksia, näissä selitys henkien ilmestymiseen on ollut joku esine esim. eräässä maalaistalossa oli rappusten perustusten viereen jemmattu putkilo jossa oli elohopeaa ja muita "taikakaluja", kun esine hävitettiin "kummittelu" loppui. On paikkoja joissa tuntee kylmyyden ja oudon "tyhjyyden" tunteen, olen muutaman kerran kävellyt tälläisten paikkojen ohi/läpi ja se on värisyttävä kokemus.
- .....
Se oli ihan uusi talo? Ei sinne ketään ollut kuollut? :I Miten siel sit kummittelee?
:D
Joku murhattu ja haudattu sinne talon paikalle. - Eheeh
..... kirjoitti:
Se oli ihan uusi talo? Ei sinne ketään ollut kuollut? :I Miten siel sit kummittelee?
:D
Joku murhattu ja haudattu sinne talon paikalle.Maa jalkojemme alla on ´"vahvaa", se on kyllästetty "verellä" ja "palolla" siellä syvyydessä on "rytmi" sama "rytmi" on meissä jokaisessa, mutta jos tuon "rytmin" ja "palon" on rikkonut tappo,murha,raiskaus, jokin paha ja sen vaikutus jää maahan, jos satut ikäväksesi rakentamaan paikkaan, jossa "rytmi" ei ole kohdallaan ollaan "vaikeuksissa".
- Auttaja
Eheeh kirjoitti:
Maa jalkojemme alla on ´"vahvaa", se on kyllästetty "verellä" ja "palolla" siellä syvyydessä on "rytmi" sama "rytmi" on meissä jokaisessa, mutta jos tuon "rytmin" ja "palon" on rikkonut tappo,murha,raiskaus, jokin paha ja sen vaikutus jää maahan, jos satut ikäväksesi rakentamaan paikkaan, jossa "rytmi" ei ole kohdallaan ollaan "vaikeuksissa".
Totta on mitä kerrot. Itselläni on ollut vuosien varrella erikoinen asema. Minulla oli koira kans niinku teidänkin perheessä. Eräänä päivänä koira rupesi käyttäytymään oudosti. Pomppi yllättäen sängyn alta ja välillä oli väkisten tulossa syliin.
Menin eräänä päivänä käymään vyöhyketerapeutilla ja kerroin koirastani, että siitä on varmaankin tulossa hullu. "Maija" kysyi, että mitä teidän kotona on tapahtunut, kerroin heti ettei mitään. Sitten hetken päästä muistin, että talon ympäristöstä on kaadettu runsaasti puita pois, että on ihan aukeata. Maija siihen, että todennäköisesti metsänhaltijoita tai muita vastaavia on tullut teidän taloon, kun niitä on häiritty. Maija kertoi,mitä mun pitää tehdä, että tonttu saadaan rauhoittumaan. Niin sittem tulin kotiin ja seuraavana aamulla sitten rupesin ajatuksissani juttelemaan "tontun" kanssa ja niin se lähti eikä ole koiraani kiusannut. Eikä siinä kaikki sen jälkeen niitä tuli millon mistäkin lenkiltä meidäm mukaan ja minä olen ohjaillut niitä eteenpäin. Tulee vaan mieleen, että sattuiko teidän talo just metsänhaltijoiden tärkeään paikkaan, että ne rupesivat mieltä osoittamaan. Kannattaisi kyllä käydä juttelemassa asiasta. Ja kävin myös koirani kanssa muuallakin hoitelemassa häiriöitä pois. Kerrankin yksi 9-vuotias poika sai rauhan, kun talossa oli kiukkuinen olento.Katselin vain hetken koiraani ja kun huomasin et jotakin on, niin siitä sitten vain kompromissia heidän kanssaan hieromaan.
Kyllä täällä elämää aina on, mutta kaikkihan pyytää aina apua. Jostain kumman syystä niitä vaan jää tänne leijailemaan, he ovat niinsanotusti vähän hukassa. Onneksi meitä auttajia löytyy. - Valonkantaja
Auttaja kirjoitti:
Totta on mitä kerrot. Itselläni on ollut vuosien varrella erikoinen asema. Minulla oli koira kans niinku teidänkin perheessä. Eräänä päivänä koira rupesi käyttäytymään oudosti. Pomppi yllättäen sängyn alta ja välillä oli väkisten tulossa syliin.
Menin eräänä päivänä käymään vyöhyketerapeutilla ja kerroin koirastani, että siitä on varmaankin tulossa hullu. "Maija" kysyi, että mitä teidän kotona on tapahtunut, kerroin heti ettei mitään. Sitten hetken päästä muistin, että talon ympäristöstä on kaadettu runsaasti puita pois, että on ihan aukeata. Maija siihen, että todennäköisesti metsänhaltijoita tai muita vastaavia on tullut teidän taloon, kun niitä on häiritty. Maija kertoi,mitä mun pitää tehdä, että tonttu saadaan rauhoittumaan. Niin sittem tulin kotiin ja seuraavana aamulla sitten rupesin ajatuksissani juttelemaan "tontun" kanssa ja niin se lähti eikä ole koiraani kiusannut. Eikä siinä kaikki sen jälkeen niitä tuli millon mistäkin lenkiltä meidäm mukaan ja minä olen ohjaillut niitä eteenpäin. Tulee vaan mieleen, että sattuiko teidän talo just metsänhaltijoiden tärkeään paikkaan, että ne rupesivat mieltä osoittamaan. Kannattaisi kyllä käydä juttelemassa asiasta. Ja kävin myös koirani kanssa muuallakin hoitelemassa häiriöitä pois. Kerrankin yksi 9-vuotias poika sai rauhan, kun talossa oli kiukkuinen olento.Katselin vain hetken koiraani ja kun huomasin et jotakin on, niin siitä sitten vain kompromissia heidän kanssaan hieromaan.
Kyllä täällä elämää aina on, mutta kaikkihan pyytää aina apua. Jostain kumman syystä niitä vaan jää tänne leijailemaan, he ovat niinsanotusti vähän hukassa. Onneksi meitä auttajia löytyy.Näin on, että jäävät leijailemaan ja "hukassa" ovat. Ovat myös loppuen lopuksi harmittomia. Ei kun vain rakkauden ja valon ajatuksia niin kyllä ne siitä vähitellen poistuvat sinne minne kuuluvat. =)
- Vapaa
Valonkantaja kirjoitti:
Näin on, että jäävät leijailemaan ja "hukassa" ovat. Ovat myös loppuen lopuksi harmittomia. Ei kun vain rakkauden ja valon ajatuksia niin kyllä ne siitä vähitellen poistuvat sinne minne kuuluvat. =)
Tv-ssa on tullut tositarina vähän samasta asiasta, jossa eräässsä talossa tapahtui outoja ja se paikka oli Amerikassa.
Kaikki joilla oli herkkä aisti tunsi pahan läsnäolon talon lähellä ja siinä talossa tapahtui rankkoja tapahtumia, eikä siinä voinut kukaan asua, ainakaan kauaa.
Asiaa tutkittiin ja syy selvisikin, sillä siinä talossa oli pitänyt majaa saatanan paljojat ja se oli ollut heidän kirkkonsa ja sillä kellarissa oli tiettävästi myös uhrattu ihmisiä jne.
Eli se sivuaa ongelmaasi, kun sinulla on suvussasi ollut näitä meedioita yms.
Selitys on se että paha on tullut sinne ja se ei lähde muulla tavalla kuin Jeesuksen nimessä, kuten ei lähde ihmnisistäkään joihin ne on mennyt.
Siinä pitää kuitenkin olla itse pelastunut että se nimi auttaisi, eli Jeeuksen pitää asua sydämessä, ennenkuin alkaa ajamaan niitä pois. Jeesus on ainut nimi jota ne tottelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558