Kuseskelu

Vbp

Kertokaa mitä teen kissani kanssa joka on alkanut viime aikoina kusemaa nurkkiin? Kissa ollut minulla noin 5 vuotta ja koskaan ennen ei nurkkiin kusemis ongelmaa ole ollut! Muuten käyttäytyy ja syö ihan niinkun aina ennen eikä mitään muutoksia kodissani ole tapahtunut. Erityisen v-mäisen tästä hommasta tekee se että katti yleensä yöllä tai sillonkun olen poissa pudottaa henkarista puseron tai takin ja kusee sen päälle. Ei siis varsinaisesti kuse nurkkaan, vaan vaatekappaleiden päälle.

Mistä tämä voisi johtua? Homma on sikäli ikävä kissan kannalta että asun pienessä asunnossa, ja en todellakaan pitkään aio tätä kusen hajua sietää, joten jos ongelma ei nopeasti ratkea niin kissa saa lähteä, vaikka siitä kovasti pidänkin. Niin ja kyseessä siis leikattu narttu, noin 7 vuotias.

3

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ls---

eläinlääkäriin! kyse on luultavasti virtsatieongelmista

• hiipe kisu

hei minun 13v uros kissa teki pissat hiekka astian viereen muutaman päivän .kunnes yöllä alkoi tehdä housujen päälle ennen ja jälkeen ravasi ja huuti muutaman minutin kunnes alkoi verta virtsan mukana tulla. lääkäri antoi antibiotti piikin 3.vk.kuurina ja niin virtstatien tulehdus parani ja nyt ongelmat ohi ja kissa voi hyvin .

• virtsatulehdus?

Vbp: Virtsatulehdukselta kuulostaa, nopeasti eläinlääkäriin ennen kuin kehittyy virtsatukokseksi tai -myrkytykseksi.

Kun virtsaaminen sattuu, kissa yhdistää kokemansa kivun hiekkalaatikkoonsa ja alkaa vältellä sitä, hakeutuen useimmiten virtsaamaan pehmeille alustoille kuten sohvalle, lattialla oleville vaatemytyille jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      14
      2032
    2. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      Ulosotto, perintä ja häädöt
      166
      2028
    3. Aloitko pelätä siis

Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      77
      931
    4. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      797
    5. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      35
      756
    6. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      156
      732
    7. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      723
    8. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      30
      716
    9. Voi ei kuvitteletkohan sä

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43
      694
    10. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      50
      664
    Aihe