Onnistuuko levyn formatointi xp-levykkeellä, mikä tuli koneen mukana ja asenraako se käyttiksen uudestaan, kuten esim. recovery, niin onko se samanlainen.
Tiedän, että kauhea homma on edessä, mutta muuten tätä konetta ei näköjään saa fixattua..sekoilee koko ajan.
Palomuuri ja viruksentorjunta on,,mutta tökkii silti.
Esim. ei aukaise pankin sivuja, enkä osaa mennä katsomaan palomuurin asetuksista, että onko siellä jokin homma pielessä.
levyn formatointi
6
356
Vastaukset
- Höh!
Mikä palomuuri ?
Vaihda nyt ensin se palomuuri.
Mulla ilmainen ZoneAlarm 100 pistettä
Ei nuo ohjelmasi riitä tänäpäivänä.
Minä olen pärjännyt näillä ohjelmilla.
Ad-aware 6
AVG 6.0 Anti-Virus System
EasyCleaner 2.0.6.373
SpywareBlaster 3.02
Zone Labs Security 5.1.011.000
CWShredder 1.59
Formatointi on yksinkertaista.
Ajurien uudeleen ajaminen onkin aloittelialle toinen juttu.- Boble76
On toiminut aivan ÄLY-HYVIN!!! (ei uskois ilmasista)
Antivir
Zone-Alarm
Ad-Aware
SpyWareBlster
SpyBot
Easy Reg Cleaner (tai joku semmoi)
Keväällä meni Norton Antiviruksesta päivitys vanhaksi, ostin uuden vuoden päivityksen j akoko kone meni lukkoon. Se riitti. Asensin ilmaiset Antivir:n ja
Zone Alarmin.On toiminut pirun hyvin!!
Antivir jopa löysi asennettaessa silloin koneelta 5 örkkiä joita Norttoni ei ollut koskaan noteerannutkaan.. =(
Nyt on kaikki toiminut ja suojaus pelaa! - apua
Palomuuri on norton.
Osaisiko joku antaa neuvoa, että miksi ei anna aukaista pankin sivua?
Olen mennyt palomuuri-asetuksiin, ilmoittaa siellä, että sinulla ei ole käyttöoikeuksia..ei ymmärtää!!
Eikös ajurien asentaminen koneeseen onnistu helposti cd:n avulla, niissähän on selvät käyttöohjeet.
- Repe Ruutikallo
Tämä ei sua heti auta, mutta voi olla hyvä tietää että viruksettomia ja paljon vähemmän sekoileviakin tietokoneita on olemassa. Homma on nyt kauhea, se on totta. Seuraavaa konetta hommatessasi voit kuitenkin valita viisaammin.
[Ja kuten kohta huomannet, parin pikku mielipidepoliisimme mielestä tätä ei saisi sulle kertoa.;)]- tä!
Siis mitä ei saisi kertoa? Antaa palaa vaan!
- SML
Olen nähnyt tämänlaisia viestejä ennenkin jossa ollaan ihmeissään siitä miksi jonkun pankin sivut ei toimi niin että pääsisi maksamaan laskuja.Olisikohan sullakin vain se ongelma että et vain tiedä että pankin sivuilla pitää sallia kaikki evästeet jotta ne toimisivat asiallisesti.Jos sulla on selain jossa on Cookie Manager,laitat pankin ja myös kaikki muut sivut sinne muistiin niin ei tarvitse enää muistella millä sivuilla evästeet piti sallia.Luulenpa ettei sulla tämän vakavempaa ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411281- 609058
- 1375445
- 1443744
- 743664
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722410- 331933