st.petersburg stakeout:tehtävä kill the general at the meeting:missä se ukko on joka pitää tavata ja tappaa vai mitä mun pitää tehdä voisiko joku auttaa.
HITMAN2
7
656
Vastaukset
- Herra 47
...tehtävän antokin kertoo niin tapettava herra on jossain kokouksessa. Se on siinä yhdessä talossa, tarkemmin en osaa kuvailla. Ovella on ainakin pari vartijaa. Kartallahan pitäisi kohteen näkyä mutta oliko niin ettei tässä tapauksessa näy? Käsittääkseni ukon voi tappaa viereisestä talosta ampumalla mutta itse en siinä onnistunut joten ryntäsin sisään ja hoidin homman vähemmän siististi. En juurikaan pidä ko. pelistä joten oma tapani edetä on varsin suoraviivainen :-) No eipä tästä nyt tainut juurikaan apua olla mutta tulipahan edes yritettyä...
- Teme
St.peterspurgin jälkeen tulee se toinen tehtävä mitä siin pitää tehä ku ne kaikkki alkaa ampuu mua ja sit ku oon tappanut ne kaikki tulee lukee et mission failed.
- Herra 47
Teme kirjoitti:
St.peterspurgin jälkeen tulee se toinen tehtävä mitä siin pitää tehä ku ne kaikkki alkaa ampuu mua ja sit ku oon tappanut ne kaikki tulee lukee et mission failed.
Täältä löytyy ohjeet koko pelin läpipeluuseen:
http://www.3dactionplanet.com/hitman47/hitman2/walkthrough/ - Kalmo
Voi ampua kiikarikiväärillä naapuritalosta. Radion kautta tulee tuntomerkit kenraalista ja oikea äijä pitää tappaa.
- Huuhaa
Teme kirjoitti:
Eikös siinä pidä tappaa ne kaksi sälliä joiden kuvia esitellään tehtävän introssa? Onnistuin tipauttamaan heidät molemmat kirkon kellotornista yhdellä kiväärinlaukauksella. Jos aloittaa helvetinmoisen rähinän vartioiden kanssa, tehtävä menee pieleen kun kohteet pakenee.
- teme
Huuhaa kirjoitti:
Eikös siinä pidä tappaa ne kaksi sälliä joiden kuvia esitellään tehtävän introssa? Onnistuin tipauttamaan heidät molemmat kirkon kellotornista yhdellä kiväärinlaukauksella. Jos aloittaa helvetinmoisen rähinän vartioiden kanssa, tehtävä menee pieleen kun kohteet pakenee.
Miten sinne kirkkoon pääseee??
- Teme
teme kirjoitti:
Miten sinne kirkkoon pääseee??
saakeli se torbedo kenttä loppu juttu kun menee sinne oven sisälle niin siihen paikkaan tilttaa tilttaax muillakin??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073