lähentää aivan liikaa aina kuvassa näkyy suurin osa ihmisen ylävartalosta. tosiasiassa tähtäimet on varmasti alle 12x keskimäärin joten ristikko näyttää 300m matkoilta aivan jotain muuta.
elokuvien kiikaritähtäin
gfgeqwwe
4
269
Vastaukset
- keskustelija.
Jaaha. Moni muukin on varmaan tuon saman asian jo aikoja sitten huomannut. Haluatko avautua asiasta enemmänkin?
- 10+16
Ja että tavallisen kiikarin näkökenttä leffassa on usein kaksi toisensa leikkaavaa palloa.
- Hyvä pito on
elokuvissa, kun käden päältä asettaa tähtäimen vastapelurin otsikkoon satojen metrien matkalta. Ei huoju eikä heilu.
- tissit on kivoja
Eihän elokuvien pyssyt potkikkaan yhtään. Ja pistooleilla ammutaan huoletta ja tarkasti heittolaukauksia yli 50 metrin ja aina osuu. On ne ameriikan pojat pätevää sakkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749