Olen ajatellut ostaa Simssiin lisäosan, mutten osaa päättää kahdesta vaihtoehdosta kumman valitsen. Kyseiset pelit ovat Unelmaduuni ja Täyttä elämää. Itseäni kiinnostaa suunnattomasti päästä kurkistamaan ja pelaamaan simien työpaikoille/-lla, mutta toisaalta Täyttä elämää lisäosa kuulostaa lupaavalta. Pyytäisinkin teitä kertomaan mielipiteenne pelistä/peleistä jos sellaisen omistatte. (: En kaipaa lisää kamaa vaan tekemistä, joten jättäkää suosiolla uudet kalusteet/vaatteet mainitsematta. :D Ja tietysti - kumpi on hintansa arvoinen?
Kiitos. (:
Jompi kumpi?
3
51
Vastaukset
- Eividdumage987454
Simssit on paskaa, hommaa oma elämä :D
- Juustomakkara
Kannattaisi myös itse harkita sellaisen hommaamista ja samalla jonkin harrastuksen, kun näkyy olevan aikaa kommentoida turhia. (:
- AlSimhara
Kumpikaan ei ole parhaimmasta päästä jos minulta kysytään. Unelmaduunissa ei myöskään pääse simin työpaikalle, jos työpaikka sattuu olemaan kaninkolossa. Lääkäri voi tehdä työtehtäviä työpaikan ulkopuolella ja myös stylisti sekä sisustussuunnittelija voivat tehdä töitä kaupungilla. Tatuoija ei myöskään ole valitettavasti ammatti/ura, vaikka EA näin pelaajille uskottelikin. Se on ainoastaan jotain mitä voi tehdä jos huvittaa.
Täyttä Elämää keskittyy lähinnä perhe-elämään mutta ei ole kovin mielenkiintoinen paketti. Toiset tykkää, toiset ei. Itse en. Mutta jos naperot ja lapset kiinnostaa, niin siitä vaan.
Suosittelisin mielummin - jos näitä ei vielä ole - Vuodenajat, Yliopisto ja Lemmikit lisäosia. Iltahuvit on myös siellä kärkipäässä. Kohta myyntiin tuleva Paratiisisaari on myös varmasti pätevä hankinta. Kukapa ei haluaisi nähdä kuinka jättikalmari kahmaisee simin veneineen meren syvyyksiin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591