Terve, elikkä siis, kertokaa onko tämä hyvä kone? Siis hinta laatusuhde? Miten hyvät speksit? Ja miten hyvin pyörittää max grafiikoilla sellasia peliä kun esim, Skyrim, Minecraft, GTA IV? Pääosin vapaan maailman pelejä. Kiitos jos viitsit vastata :)
Ja siis kone on http://www.jimms.fi/tuote/JIMMS-GAMER-DUELIST
Jimms Duelist. Lukekaa!!
25
254
Vastaukset
- i386
huono prossu, ihan ok mutta ylihintainen näyttis, ei kerrota emon mallia, hidas kiintolevy, huono poweri
itse katsoisin jos silent rigissä olisi jotain- .....
Ilman aa:ta ja kevennetyillä asetuksilla pyörittää 25 fps uusia pelejä kuten last lightia. Max asetuksilla ei toivoakaan pelata.
Vanhat pelit toimivat hyvin ja niihin tuo kone vielä kelpaa.
Tuohon hintaan saisi parempiakin itse kasattuja koneita.
- GamerBoy
No voisitteko sitren suositella mulle jotain konetta? Budjetti sellaset 950€ mielellään en ite konetta kasais mut jos laitatte tarkan tarvikelistan niin sitte :)
- pelikoneen hankkiminen
GamerBoy kirjoitti:
No voisitteko sitren suositella mulle jotain konetta? Budjetti sellaset 950€ mielellään en ite konetta kasais mut jos laitatte tarkan tarvikelistan niin sitte :)
Hankit ensimmäisenä riittävän tehokkaan 800W virtalähteen (tulevaa SLI:tä silmälläpitäen) ja tilavan, hyvän kotelon.
Intel julkaisee Haswellit 3. kesäkuuta (vajaa 2 viikkoa enää) ja kauppoihin ne tulevat vähän sen jälkeen. Nämä toistuvat myöhästymiset ovat johtuneet siitä että Intel haluaa varmistaa että se ei ole pelkkä paperijulkaisu ja komponentteja on paljon saatavilla julkaisuaikaan. Eli tilaukseen z87 emo, 4770k, muistit ja ssd-levy. Tähän asti rahaa on mennyt n. 700e ja näillä pystyy jo skyrimejä ym. jo pelaamaan jos haluaa näytönohjaimen hankintaa vielä siirtää.
Vähän myöhemmin tänä vuonna julkaistaan GTX780 näytönohjaimet, joko odottelee sitä tai hankkii GTX680 4gb version, ja muutaman kuukauden päästä toisenkin sli:hin että uudet ja tulevat pelit pyörivät hyvin. Eniten tehoja saisi 2x Titanilla, mutta kohtuurahalla paljon tehoja kun malttaa odottaa 780:aa. - äläturhaantörsää
pelikoneen hankkiminen kirjoitti:
Hankit ensimmäisenä riittävän tehokkaan 800W virtalähteen (tulevaa SLI:tä silmälläpitäen) ja tilavan, hyvän kotelon.
Intel julkaisee Haswellit 3. kesäkuuta (vajaa 2 viikkoa enää) ja kauppoihin ne tulevat vähän sen jälkeen. Nämä toistuvat myöhästymiset ovat johtuneet siitä että Intel haluaa varmistaa että se ei ole pelkkä paperijulkaisu ja komponentteja on paljon saatavilla julkaisuaikaan. Eli tilaukseen z87 emo, 4770k, muistit ja ssd-levy. Tähän asti rahaa on mennyt n. 700e ja näillä pystyy jo skyrimejä ym. jo pelaamaan jos haluaa näytönohjaimen hankintaa vielä siirtää.
Vähän myöhemmin tänä vuonna julkaistaan GTX780 näytönohjaimet, joko odottelee sitä tai hankkii GTX680 4gb version, ja muutaman kuukauden päästä toisenkin sli:hin että uudet ja tulevat pelit pyörivät hyvin. Eniten tehoja saisi 2x Titanilla, mutta kohtuurahalla paljon tehoja kun malttaa odottaa 780:aa.muuten oli ihan hyvä, mut ap:n pelit toimii n. 700€ koneella
- ......
äläturhaantörsää kirjoitti:
muuten oli ihan hyvä, mut ap:n pelit toimii n. 700€ koneella
Ap pelaa sandbox tyyppisiä vapaan maailman pelejä max grafiikoilla. Far Cry 3 taisi viime vuonna olla parhaita tuontyyppisiä pelejä, ja niihin tarvitaan paljon tehoa ja high end laitteet että pystyy pelaamaan.
- raskaimmat pelit
Kyllähän joka vuosi aina ne vaativimmat ja raskaimmat pelit ovat sandbox-tyyppisiä. 2011 se ei ollut Skyrim vaan Witcher 2, joka on todella raskas über-asetuksilla ja edelleenkin vaatii kovan luokan grafiikkaohjeimet. 2012 raskain peli oli fc3.
Tänä vuonna hyvät pelit ovat vasta tulossa, mutta eiköhän sieltä tule vielä uusia vapaan maailman pelejä jotka ovat vielä vaativampia kuin pari vuotta vanhat pelit.- GamerBoy
No onko tämä kone sitten parempi vaihtoehto?http://www.silentrig.com/product/3358/sr-merc-high-power-varastotuote-sis-win8
- GamerBoy
GamerBoy kirjoitti:
No onko tämä kone sitten parempi vaihtoehto?http://www.silentrig.com/product/3358/sr-merc-high-power-varastotuote-sis-win8
Siis tässä linkki, http://www.silentrig.com/product/3358/sr-merc-high-power-varastotuote-sis-win8
- amdradeon
GamerBoy kirjoitti:
Siis tässä linkki, http://www.silentrig.com/product/3358/sr-merc-high-power-varastotuote-sis-win8
no siinä on ihan hyvä setti
Kovalevy menee ainakin vaihtoon
- XT power
Kasaa ite, toi näyttis on yhtä tehokas peleissä kuin HD 7950 ja GTX 670 eli siis aivan törkeän tehokas mutta käy silti viileänä, smoothit framet vaikka 2560x1440 resolla mainitsemissasi peleissä. Normi HD 7870 jää jalkoihin, parempi hintateho-suhde kuin silentrigin paketissa.
http://i3.aijaa.com/b/00649/12245796.jpg- GamerBoy
Kasaisin kyllä, mutta en osaa :( mutta siis onko tuo SR Merc High Power hyvä tietokone? Ja miten monella FPS:llä se pyörittäisi Minecraftiä, Skyrimiä ja GTA Iv:tä? Max graffuilla tietenkin :)
- kasaakonees
GamerBoy kirjoitti:
Kasaisin kyllä, mutta en osaa :( mutta siis onko tuo SR Merc High Power hyvä tietokone? Ja miten monella FPS:llä se pyörittäisi Minecraftiä, Skyrimiä ja GTA Iv:tä? Max graffuilla tietenkin :)
"mutta en osaa", kato vaikka youtubesta pari kolme videoo ja tuu sit sanoo uudestaan
- GamerBoy
kasaakonees kirjoitti:
"mutta en osaa", kato vaikka youtubesta pari kolme videoo ja tuu sit sanoo uudestaan
Et näköjää ymmärrä et mä en oo mikää 30 vuotias mies joka on käyny amikset sähköpuolel sun muuta, vaan mä oon 13 vuotias tuleva 8 luokkalainen, ja kun siis mä en edes tiedä mitä johtoja tarviin, mitkä liitetään mihinkin, mitä jäähdyttimiä tarviin, mitä osia tarviin, sun muuta. Tiedän kyllä kohtalaisen paljon atk-asioita mutta en hirveän paljoa itse tietokoneista
- kasaakonees
GamerBoy kirjoitti:
Et näköjää ymmärrä et mä en oo mikää 30 vuotias mies joka on käyny amikset sähköpuolel sun muuta, vaan mä oon 13 vuotias tuleva 8 luokkalainen, ja kun siis mä en edes tiedä mitä johtoja tarviin, mitkä liitetään mihinkin, mitä jäähdyttimiä tarviin, mitä osia tarviin, sun muuta. Tiedän kyllä kohtalaisen paljon atk-asioita mutta en hirveän paljoa itse tietokoneista
arvaas, mä oon 15 ja hyvin onnistuu. kaikki tarvittavat johdot yms. tulee mukana. ohjeita siihen kasaamiseen on netti täynnä.
- Vitunidiootti!!!!!!!
kasaakonees kirjoitti:
Ei oo ihan noin helppoo "kato pari videoo tubest"
- GoiraGarri
Vitunidiootti!!!!!!! kirjoitti:
Ei oo ihan noin helppoo "kato pari videoo tubest"
olen myös tuleva 8 luokkalainen. rakensin itse tietokoneen joka on loistava ja hintaa oli 1250e vastaavanlainen pakettikone olisi maksanut jimmssillä 1600. se on helpompaa mitä monet oikeasti ajattelee et tarvitse mitään ylimääräistä kuin osat mitä tilaat. kaikille osille on selvät paikat ja ne eivät voi mennä vääriin paikkoihin koska kaikki sopii vain yhdellä tavalla yhteen paikkaan. internet on pullollaan kaikkia ihme tutoriaaleja joissa selitetään kuinka helppoa se on. kuin legoja rakentaisi. ja jimmssiltä voi tilata vaikka kasauspalvelun jos ei osaa (80e) mutta pakettikonetta älä ainakaan osta ne on yliinnoiteltuja ja eivät kuitenkaan ikinä miellytä. itse osat valitsemalla saat juuri sellaisen kuin haluat, jos esim hiljaisuus on tärkeää mutta tehoa tarvitaan osta tuotteita joissa on hiljaiset lämpötilaohjatut tuulettimet ja äänieristetty kotelo. kasaaminen on vain hauskaa ja siinä oppii kaikenlaista itse kasaamalla saa moniin tuotteisiin pidemmät takuut (;
- GamerBoy
GoiraGarri kirjoitti:
olen myös tuleva 8 luokkalainen. rakensin itse tietokoneen joka on loistava ja hintaa oli 1250e vastaavanlainen pakettikone olisi maksanut jimmssillä 1600. se on helpompaa mitä monet oikeasti ajattelee et tarvitse mitään ylimääräistä kuin osat mitä tilaat. kaikille osille on selvät paikat ja ne eivät voi mennä vääriin paikkoihin koska kaikki sopii vain yhdellä tavalla yhteen paikkaan. internet on pullollaan kaikkia ihme tutoriaaleja joissa selitetään kuinka helppoa se on. kuin legoja rakentaisi. ja jimmssiltä voi tilata vaikka kasauspalvelun jos ei osaa (80e) mutta pakettikonetta älä ainakaan osta ne on yliinnoiteltuja ja eivät kuitenkaan ikinä miellytä. itse osat valitsemalla saat juuri sellaisen kuin haluat, jos esim hiljaisuus on tärkeää mutta tehoa tarvitaan osta tuotteita joissa on hiljaiset lämpötilaohjatut tuulettimet ja äänieristetty kotelo. kasaaminen on vain hauskaa ja siinä oppii kaikenlaista itse kasaamalla saa moniin tuotteisiin pidemmät takuut (;
Jaa, no entä tarviiko niiden osien olla jollain tavalla samaa sarjaa? Ja entä jäähdyttimet, mistä tiedän miten hyvän jäähdyttimen mikäkin tarvii?
- GamerBoy
GamerBoy kirjoitti:
Jaa, no entä tarviiko niiden osien olla jollain tavalla samaa sarjaa? Ja entä jäähdyttimet, mistä tiedän miten hyvän jäähdyttimen mikäkin tarvii?
Eiku ei enää mitää, sain kasattua ostoskoriin kaiken tarpeellisen :) Ja aijon kasata sen itse, enää puuttuu rahat :D
- KV*TUN-18
GamerBoy kirjoitti:
Sun vanhempias pitäis piestä verkkokaapelilla kun antaa varhais-teini pojan pelailla "raakoja" pelejä :D
- Saatanansaatana
Avuttomia ESjonneja taas valittamassa...
- Näinpä.
Itse olen ostanut, pyörii bf3 ultra aetuksilla kaikki tapissa helposti sen 120fps, mahtavat kellotusmahdollisuudet vaikkain suht hidas mapin lataus
- Duelist
Mulla on Duelist. Kyllä se pyörittää kaikkia noita pelejä max grafiikoilla:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482509Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742497Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732382Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.612165Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321877Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1001727Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko221170Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71034Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56906