KARI TAPIO ON MAHTAVA ESIINTYJÄ

Kuuntelija ja keikoilla käyjä

Laulaja Kari Tapio on mahtava esiintyjä ja upea ääni ja kuuluu suomen ykkösartisteihin.
Karilla on samanlainen ääni kuin aikoinaan oli Tapio Rautavaaralla ja kun Kari laulaa esim. Kulkuri ja joutsen kappaleen niin olisi aivan kuin Tapio olisi herännyt haudastaan laulamaan.
22.10.2004 ilmstyy Karin uusi cd jota odotan innolla, onkohan siinä niitä kappaleita tai oikeestaan yhden edesmenneen laulajan kappaleita.
Asfallttia ja sementtiä on kans tosi upee Karin laulamana. Ja oletteko kuullee kukaan kun Kari laulaa Mun sydämeni tänne jää, kuinka voit edes väittää jne... nuo kappaleet sopivat paremmin Karin äänelle.

26

1529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emil von Retee

...SYVÄLTÄ!!!

Mies täysi rapajuoppo joka kierii itsesääleissään. Hänen musiikillinen tuotantonsa on suorastaan ala-arvoista.

• Kari on.....

Hei Emil von Retee kerro lisää elämästäsi.

• Karin fani 30v.

Taas on yksi mustasukkainen ja kateellinen antanut mielipiteensä.Ei paljon karismaattisempaa laulajaa löydä kuin Kari on.Voi Teitä kateellisia kun ette pysty moiseen.Et varmaan sinäkään sylkäise lasiin,kun keksit niin hienon nimenkin itsellesi.

• KARI ON MAHTAVAN UPEE ESIIN...
        Karin fani 30v. kirjoitti:

Taas on yksi mustasukkainen ja kateellinen antanut mielipiteensä.Ei paljon karismaattisempaa laulajaa löydä kuin Kari on.Voi Teitä kateellisia kun ette pysty moiseen.Et varmaan sinäkään sylkäise lasiin,kun keksit niin hienon nimenkin itsellesi.

Hei Karin fani 30v.
        Ootko ollut monellakin Karin keikalla???
        olis kiva vaihtaa kuulumisia.
        Asutko missäpäin suomee??
        M vai N olet???
        Ne ei täällä ymmärrä että Karin yksityiselämä on Hänen elämäänsä eikä kuulu muille.
        Olen kans tullut siihen tulokseen että ne on kateellisia täällä.
        Kari on tosi karismaattinen laulaja ja osaa ottaa yleisönsä aina.

• Emil von Retee

...kyllä kaikki kunnia mahtavalle lyyrikolle Vexi Salmelle, jolta olen sen käyttööni lainannut. Mutta edelleenkin mielestäni Kari Tapio on TÄYTTÄ PASKAA!!!

• Karin fani 30v.
        KARI ON MAHTAVAN UPEE ESIIN... kirjoitti:

Hei Karin fani 30v.
        Ootko ollut monellakin Karin keikalla???
        olis kiva vaihtaa kuulumisia.
        Asutko missäpäin suomee??
        M vai N olet???
        Ne ei täällä ymmärrä että Karin yksityiselämä on Hänen elämäänsä eikä kuulu muille.
        Olen kans tullut siihen tulokseen että ne on kateellisia täällä.
        Kari on tosi karismaattinen laulaja ja osaa ottaa yleisönsä aina.

En niin paljon,kuin noihin 30vuoteen olisi mahtunut,mutta jonkinverran kuitenkin,kun lähiseudulla on konsertoinut.Asun Länsi-Suomessa ja oon N.

• eräs fani

En niin paljon,kuin noihin 30vuoteen olisi mahtunut,mutta jonkinverran kuitenkin,kun lähiseudulla on konsertoinut.Asun Länsi-Suomessa ja oon N.

Karilla on tuota keikkaulua jo ollut muuten 40v

• Fani 30v.
        eräs fani kirjoitti:

Karilla on tuota keikkaulua jo ollut muuten 40v

että on keikkailuta 40v. mutta itse oon ollut Karin fani 30v.

• Karifani
        Emil von Retee kirjoitti:

...kyllä kaikki kunnia mahtavalle lyyrikolle Vexi Salmelle, jolta olen sen käyttööni lainannut. Mutta edelleenkin mielestäni Kari Tapio on TÄYTTÄ PASKAA!!!

TAIDAT OLLA KATEELLINEN KARILLE!
        SINÄ ET KOSKAAN PYSTY SAMAAN SUORITUKSEEN !!!

• KARIFANI

TAIDAT OLLA ITSE JUOPPO!!

• Katjuska

Kari Tapio on kyllä loistava lauaja. Hän osaa laulaa sydänmeenkäyvästi ja on miellyttävän oloinen persoona.

• Kari on upee

Totta puhut Katjuska.Kari on aivan mahtava.

• This is Man

on SAIRAAN SYVÄLTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NOU GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD!!!!!!!!!!!!!!

• NO JOO

AI OLET THIS IS MAN SAIRAS MENE LÄÄKÄRIIN MITÄ TÄÄL VALITAT!

• Emil von Retee

...tämä ihannoimanne luuserilaulaja on pettänyt yleisönsä saapumalla keikkapaikalle sellaisessa kunnossa ettei hommasta ole tullut yhtään mitään. Ja monesti on jättänyt tulematta kokonaan jos on tarpeeksi pöllyssä ollut. Näitä kertoja on PALJON!!!

• Karin fani

Vaikka ois sata kertaa jättänyt tulematta keikkapaikoille,ei silti oo tehnyt hänestä huonoa laulajaa.Nyt arvostellaan ketä on paras,eikä sitä,että kuinka monta kertaa on jättänyt tulematta keikoille.Kari on edelleen PARAS,PARAS!!!

• Kari on paras

Sulle Emil ... vaan tiedoksi että Kari ei ole mikään luuseri.Taidat kertoa itsestäsi täällä??
        Ja olen käynyt monta monta kertaa Karin keikalla tänäkin vuonna ja aina ollut ok ja tullut omalla autolla ja itse ajanut
        Joten mieti mitä kirjoitat tänne!

• Kari Tapio legenda jo eläes...
        Karin fani kirjoitti:

Vaikka ois sata kertaa jättänyt tulematta keikkapaikoille,ei silti oo tehnyt hänestä huonoa laulajaa.Nyt arvostellaan ketä on paras,eikä sitä,että kuinka monta kertaa on jättänyt tulematta keikoille.Kari on edelleen PARAS,PARAS!!!

Olet aivan oikeassa. Kari Tapio on elävä legenda josta me suomalaiset toivottavasti saamme nauttia vielä pitkään. Karilla on ollut elämänsä aikana vaikea alkoholiongelma mutta Kari selvisi siitä. Mielestäni Karin haukkumista voisi verrata siihen kun repisi suomen lipun kahtia.

Ja niinkuin Karikin on todennut:

"Ei alkoholissa ole mitään vikaa, syy on sen käyttäjässä, pullosta puuttuvat käyttöohjeet"

• meepsa

oon tykänny jo kauan kari tapion musiikista ja livenäki nähnyt joskus muutamia vuosii sitte ja tykkäsin kovasti lauluista.ja olen montaakin kertaa kuullu kyseiset laulut mun sydämeni tänne jää..ja kuinka voit edes väittää..ja niit o monii muitaki hyvii..

• Kari Tapio on upee esiintyjä

Kari Tapio on tosi upee esiintyjä.
        2.10.04 tulee Hänen konsertti uusintana joka on kuvattu Seinäjoella.
        22.10.04 ilmestyy uusi cd.
        Juna kulkee soi just nytkin radiossa.

Vau 17.9.04 Kari on Valkeakoskella Waltikassa ei kun sinne sitten vaan.

Kari on mahtava, upee ääni, charmikas, osaa ottaa yleisönsä, ei ole tärkee!!!!

• KarifaniLapista

Olet ihan oikeassa, Kari on mahtava artisti. Hän on tunteellinen, hillitty, hän osaa laulaa ja esiintyä. Jos saisin toivoa joskus jotakin ja tietäisin että varmasti toiveeni täytettäisiin niin toivoisin Kari Tapion ja Katri-Helenan yhteistä konserttia.

• Mahtava esiityjä Kari Tapio on

Hei
        voin viedä viestii Karille kun menen Häntä kuuntelemaan 17.9.04 että Hän ja Katri-Helena esiintyisivät yhdessä.
        Onhan Kari laulanut Kikan, Paula Koivuniemen ja Lea Lavenin kanssa ja Reijo Taipaleenkin.
        Karihn on tulossa Ouluun esiintymään tässä loppuvuodestakin.

• Mahtava esiintyjä Kari Tapi...

Hei
        voin viedä viestii Karille kun menen Häntä kuuntelemaan 17.9.04 että Hän ja Katri-Helena esiintyisivät yhdessä.
        Onhan Kari laulanut Kikan, Paula Koivuniemen ja Lea Lavenin kanssa ja Reijo Taipaleenkin.

• Karin fani
        Mahtava esiityjä Kari Tapio on kirjoitti:

Hei

Terveisiä!Kaikkihan Karia rakastaa ja pitää hänen lauluistaan.

• Karifani Lapista
        Mahtava esiityjä Kari Tapio on kirjoitti:

Hei

Kiitos ystäväälisyydestäsi ja toivottavasti toiveeni vielä joskus toteutuu.
        Kari esiintyy Oulaissa 31.9 ja sinne aijon mennä.

• Anna
        Mahtava esiintyjä Kari Tapi... kirjoitti:

Hei

Hei!

Olin eilen Karin keikalla ja oli kyllä aivan mahtavaa. Olen 26-vuotias ja pidän tanssimusiikista, vaikken itse tanssikaan. Kari Tapio on Suomen paras mieslaulaja. Olen nähnyt vasta kaksi Klabin keikkaa ja olen aivan myyty. Oli ilo huomata, että hän vaihtelee ohjelmistoaan eri keikoilla. Onko Kari Tapiolla netissä fanisivuja/keskustelupalstaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe