Moi,...Magna miehet!

Pekka

Minulla on"mopo",Honda Magna,1100,-86,...se on hyvässä kunnossa,...juuri vaihdoin takaiskarit,mutta jo viime syksyllä tuli sellainen ongelma(jo pari kaveria etsi vikaa siihen,mutta ei löytänyt),että jos kääntää pohjaan nopeasti pohjaan,niin"ropeltää"
ja sen jälkeen meinaan sammua ja tyhjäkäynti"vaappuu"...eli heittelee...
On kiire mennä baanalle,mutta en halua kiusata vanhaa ystävää,...voitko Te auttaa,...onko Teilläkin samaa vikaa joillakin??Saanko tietoa ja apua?
Kiitos,...

7

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zzz11

      www.moottoripyora.org

    • Korjaa se

      Ei saa bensaa...

    • buuuuuuu

      no eihän se sitten mikää hyvä ole ja kunnossa kuten alustit vaan paska,
      kuten jaappanilaiset kaikki. te luulette, että teillä on ylivertaset pelit, mutta
      palstat on täynnä vikaihmettelyjä.. voi voi

    • Trolololo...

      Ai, sullako on sitten täysin vikoja vaille oleva HD??? Se kyllä olisi yhtä suuri ihme kuin Jeesuksen toinen tuleminen!!!

      • buuuuuuuuuu

        miks te kyselette täällä korjausohjeita jos teillä on niin toimivat pelit.
        voi hyvää päivää.... heheheheheeehehehheeeee


    • Rasvanäppi.62

      Repesin tuolle edelliselle!!! :D

      Bensan saannista tuo röpöttely on kiinni. Ootko tarkastanut kaasareiden kalvot? Syytä ois varmaan käyttää kaasaripaketti irti ja purkaa sekä putsata ne. Tuon ikäinen tarvii jo sen korjaussarjan vaikka kilometrejäkään ei olisi paljon. O-renkaat kovettuvat ja kanaviin kertyy hapettumia ja hartseja.

    • magnamies1

      Moikka!!

      Mulla on honda vf 750(700) magna vm -85

      Ilmenee tälläinen käynti ongelma että kiekkamittari menee nollille ja pari pyttyä hävii pois toiminnasta,
      kestää jonkin aikaa ja taas lähtee kaikki pytyt mukaan ja taas hetken kun ajat niin taas sama homma, Alkaa ärsyttää

      Olen kaikki sähköliitoksen katsonu ja crc,tä ruiskutellu tulpat vaihdettu sekä johdot ja käyttänyt cdi poxin pois ja aukaissut kotelon ja putsannu, ei silmämääräisesti ollu mitään,, osaisko kukaan antaa neuvoja- magnamies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      98
      6927
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2710
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2293
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1970
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1691
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      7
      1493
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1268
    Aihe