Tulipa tässä aamulla tiskatessa mieleen että korreloikohan asuinpaikkakunta mielipide-eroihin.
Esim. koirapuistot ja pennut -keskustelun perusteella veikkaisin että pentuja koirapuistoon puoltavat asuvat täällä pääkaupunkiseudulla, ja asiaa vastustavat kaukana täältä.
Osuinko oikeaan vaiko en?
korreloiko?
11
407
Vastaukset
- Issukka
En voi vastata kuin omasta puolestani. Kyllä, asun n.450km:n päässä Hesasta pohjoiseen.
- Sakemanni
osallistua koko keskusteluun mutta en ole koiriani koirapuistoon vienyt kuin kaksi kertaa ja silloinkin parin tutun koiran kanssa.
Eli en vie pentuja koirapuistoon ja asun pk-seudulla.- Riva
Hesassa, puistoja on 4 kävelymatkan päässä, en ole käynyt kun yhdessä,sillon kun siellä ei ole ketään .
Oman kannan voi lukea tuolta missä oli vähän enemmän puisto asiaa.
- dobermann
olen itä-suomesta ja kannatan pentuja( Ei siis ihan vauvoja) puistoon.Mut varovasti ja vaaratilanteet ehkäisemällä. Löytyy lisää siinnä puistokirjotuksessa
- Dober
Tehtäisikös tähän vielä galuppi. Missä kaupungissa on koirapuistoja, missä ei?
Itse olen Mikkelistä ja ei oole yhtään koirapuistoa tässä kaupungissa. Lammasaitauksia täällä on ja niihin voikin koiria viedä juoksemaan silloin kun ovat tyhjillään.
Itse en suosi pentujen viemistä mihinkään, missä on useampi iso koira vapaana. Turvallisuussyistä. - Koirallinen
Itse luin ihan vaan mielenkiinnosta tuota puistojuttua, kun ei ole mitään kokemusta koirapuistoista. Asutaan pienessä kaupungissa ja jos haluaa koiran vapaana juoksemaan, niin meillä se hoidetaan muutaman puhelun ja auton kanssa, eli kaverit kasaan (koirat ja ihmiset) ja autolla hiukan kauemmaksi keskustasta. Löytyy mukavia metsäautoteitä ja noitten reissujen jälkeen on sekä koiran, että omistajan fiilis todella hyvä. Saa aina itse samalla kuultua uusimmat juorut kavereilta ja koirat saa telmiä yhdessä.
Eli on vaikeaa sanoa mitään asiaan, josta ei tiedä mitään, joten parasta pitää suu supussa... - henni
Täällä Helsingissä ei voi pitää koiria irti muualla kuin koirapuistoissa, elikäyn siellä monta kertaa päivässä.Itse en veisi pienikokoista,tai hentorakenteista pentua ,koska pennuthan nujuutetaan aina.Enkä vienyt vanhaakaan koiraani,koska meno on siellä aika vauhdikasta. Sakemannin pentuni ovat kyllä käyneet jo 3kk ikäisestä.
- henni
Tuleekohan nyt viesti läpi? Niin koirapuistoista sen verran että täällä Helsingissä ainakin ne ovat se ainoa paikka missä koira saa olla irrallaan, ja nauttia vapaudentunteesta muiden kanssa.Tuohon pentujuttuun sen verran,että itse en toisi pientä tai hentorakenteista pentua sekaan sähläämään, en myöskään kovin vanhaa koiraa.Pennuthan aina nutuutetaan ja pyöritellään siellä, voi sattua vahinkoja, ja se on sitten oma häpeä, tosin kyllä omat sakemannipentuni ovat päässeet tarhalle jo kolmekuisina.
- ei seropi
Lähin koirapuisto 9km päässä, joten en käytä siellä. Metsä ja korpi alkaa 100m päässä, joten siellä tulee juoksutettua :)
Ai niin, helsinkiin on matkaa jotain 500km, kai. - Helinä
Joo, eli minun kantani oli, että pennun voi viedä puistoon joskin tervettä harkintaa käyttäen. Ja vaikutamme 400km Helsingistä koiliseen :D
- /\__/\
ja kokemukset koirapuistoista ovat melkein järjestäen huonohkot/ huonot. Eli en usko, että tulen viemään tulevaakaan koiraa koirapuistoon. Ainakin ex-koirani sai runsaasti kontakteja ilman koirapuistoakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478