Osaka Kansai Int'l airport

noviisi travelleri

Onko kokemuksia, minulla on ensi Heinäkuussa vaihto kyseisellä kentällä Tokioon (Hanedaan). Osakan kentällä pitäisi vaihtaa lentoyhtiötä Finnairista Japan Airlineen ja vaihtoaikaa on noin kaksi ja puoli tuntia.

Te lentokentällä käyneet, kertoisitteko ystävällisesti riittääkö tämä kyseinen aika? Vähän huolettaa, sillä Osakan lentokenttä ei sano minulle mitään.

5

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kansai toimii

      Olen tehnyt siellä samanlaisen vaihdon, varmaankin jopa samoilla lennoilla. Aika riittää loistavasti. Silloin kun itse tein sen, ei ollut juuri minkäänlaisia jonoja, toisin kuin usein Tokio-Naritassa. Matkatavarat pitää hakea pois Osakassa, tullata siellä ja selvittää uudestaan kotimaanlennolle. Tuossa koko hommassa meni itselläni ehkä pikkuisen yli puoli tuntia. Lähtöselvitys kotimaanlennolle löytyi helposti tullin jälkeen eikä siellä ollut myöskään minkäänlaisia jonoja. Siellä JAL:n kotimaanterminaalissa ei ole juurikaan palveluja turvatarkastuksen takana, joten ei välttämättä kannata mennä sinne kovinkaan paljoa etukäteen jos ja kun aikaa jää. Ravintoloita sun muita on lähtöselvityksen lähellä.

      Kansain kentästä huomaa, että se on suunniteltu suuremmalle liikennemäärälle kuin siellä on nyt ja siellä on aika tyhjä ja avara tunne. Alun perinhän sen piti kai korvata vanha Osakan kenttä Itamissa kokonaan, mutta suurin osa kotimaan liikenteestä jäi hintasyistä Itamiin. Tuo on ihan kätevä yhteys Tokioon, koska Hanedasta selviää todella nopeasti ja ainakin omassa tapauksessa matkatavarat tulivat hihnalle suunnilleen samassa ajassa kun hihnalle asti käveli ja siitä on enää noin 20 minuutin junamatka Yamanote-linjan varrelle. Lisäksi sieltä on paljon lyhyempi matka varsinkin Tokion eteläisiin ja läntisiin osiin kuin Naritassa. Jos siinä olisi tiukempi vaihto, ei siinä häviäisi suoraan lentoon verrattuna yhtään aikaa isoon osaan Tokiota mennessä.

    • 10+1

      Yhdyn ekaan vastaukseen

    • Olisiko kukaan lähdössä1.8 Oasakan kautta Cairnsiin, jatkolento lähtee 12 h odotuksen jälkeen, voisi yhdessä käydä katselemassa ympäristöä jossain sen aikaa. Olen Ensikertaa matkalla kauemmas.

    • Japani Travolta

      Osakan kenttä on kätevä. Ei ongelmia. Kysyvä ei eksy. Japanilaiset kyllä auttavat eksynyttä turistia.

    • ole3

      Näin on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4185
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1640
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1436
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1412
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1160
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe