Onko kokemuksia, minulla on ensi Heinäkuussa vaihto kyseisellä kentällä Tokioon (Hanedaan). Osakan kentällä pitäisi vaihtaa lentoyhtiötä Finnairista Japan Airlineen ja vaihtoaikaa on noin kaksi ja puoli tuntia.
Te lentokentällä käyneet, kertoisitteko ystävällisesti riittääkö tämä kyseinen aika? Vähän huolettaa, sillä Osakan lentokenttä ei sano minulle mitään.
Osaka Kansai Int'l airport
5
748
Vastaukset
- Kansai toimii
Olen tehnyt siellä samanlaisen vaihdon, varmaankin jopa samoilla lennoilla. Aika riittää loistavasti. Silloin kun itse tein sen, ei ollut juuri minkäänlaisia jonoja, toisin kuin usein Tokio-Naritassa. Matkatavarat pitää hakea pois Osakassa, tullata siellä ja selvittää uudestaan kotimaanlennolle. Tuossa koko hommassa meni itselläni ehkä pikkuisen yli puoli tuntia. Lähtöselvitys kotimaanlennolle löytyi helposti tullin jälkeen eikä siellä ollut myöskään minkäänlaisia jonoja. Siellä JAL:n kotimaanterminaalissa ei ole juurikaan palveluja turvatarkastuksen takana, joten ei välttämättä kannata mennä sinne kovinkaan paljoa etukäteen jos ja kun aikaa jää. Ravintoloita sun muita on lähtöselvityksen lähellä.
Kansain kentästä huomaa, että se on suunniteltu suuremmalle liikennemäärälle kuin siellä on nyt ja siellä on aika tyhjä ja avara tunne. Alun perinhän sen piti kai korvata vanha Osakan kenttä Itamissa kokonaan, mutta suurin osa kotimaan liikenteestä jäi hintasyistä Itamiin. Tuo on ihan kätevä yhteys Tokioon, koska Hanedasta selviää todella nopeasti ja ainakin omassa tapauksessa matkatavarat tulivat hihnalle suunnilleen samassa ajassa kun hihnalle asti käveli ja siitä on enää noin 20 minuutin junamatka Yamanote-linjan varrelle. Lisäksi sieltä on paljon lyhyempi matka varsinkin Tokion eteläisiin ja läntisiin osiin kuin Naritassa. Jos siinä olisi tiukempi vaihto, ei siinä häviäisi suoraan lentoon verrattuna yhtään aikaa isoon osaan Tokiota mennessä. - 10+1
Yhdyn ekaan vastaukseen
Olisiko kukaan lähdössä1.8 Oasakan kautta Cairnsiin, jatkolento lähtee 12 h odotuksen jälkeen, voisi yhdessä käydä katselemassa ympäristöä jossain sen aikaa. Olen Ensikertaa matkalla kauemmas.
- Japani Travolta
Osakan kenttä on kätevä. Ei ongelmia. Kysyvä ei eksy. Japanilaiset kyllä auttavat eksynyttä turistia.
- ole3
Näin on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943839Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512712Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741290Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151230Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101149- 46934
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019920- 40835
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt211800Kyllä oli tuas maukkaan näköinen herkkupöytä
Mehta Manin uudenvuoden vastaanottajaisissa: kaöjoo ja nakkia ainakin. Savukallookin tais olla ja sinkkua54668