Osaka Kansai Int'l airport

noviisi travelleri

Onko kokemuksia, minulla on ensi Heinäkuussa vaihto kyseisellä kentällä Tokioon (Hanedaan). Osakan kentällä pitäisi vaihtaa lentoyhtiötä Finnairista Japan Airlineen ja vaihtoaikaa on noin kaksi ja puoli tuntia.

Te lentokentällä käyneet, kertoisitteko ystävällisesti riittääkö tämä kyseinen aika? Vähän huolettaa, sillä Osakan lentokenttä ei sano minulle mitään.

5

789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kansai toimii

Olen tehnyt siellä samanlaisen vaihdon, varmaankin jopa samoilla lennoilla. Aika riittää loistavasti. Silloin kun itse tein sen, ei ollut juuri minkäänlaisia jonoja, toisin kuin usein Tokio-Naritassa. Matkatavarat pitää hakea pois Osakassa, tullata siellä ja selvittää uudestaan kotimaanlennolle. Tuossa koko hommassa meni itselläni ehkä pikkuisen yli puoli tuntia. Lähtöselvitys kotimaanlennolle löytyi helposti tullin jälkeen eikä siellä ollut myöskään minkäänlaisia jonoja. Siellä JAL:n kotimaanterminaalissa ei ole juurikaan palveluja turvatarkastuksen takana, joten ei välttämättä kannata mennä sinne kovinkaan paljoa etukäteen jos ja kun aikaa jää. Ravintoloita sun muita on lähtöselvityksen lähellä.

Kansain kentästä huomaa, että se on suunniteltu suuremmalle liikennemäärälle kuin siellä on nyt ja siellä on aika tyhjä ja avara tunne. Alun perinhän sen piti kai korvata vanha Osakan kenttä Itamissa kokonaan, mutta suurin osa kotimaan liikenteestä jäi hintasyistä Itamiin. Tuo on ihan kätevä yhteys Tokioon, koska Hanedasta selviää todella nopeasti ja ainakin omassa tapauksessa matkatavarat tulivat hihnalle suunnilleen samassa ajassa kun hihnalle asti käveli ja siitä on enää noin 20 minuutin junamatka Yamanote-linjan varrelle. Lisäksi sieltä on paljon lyhyempi matka varsinkin Tokion eteläisiin ja läntisiin osiin kuin Naritassa. Jos siinä olisi tiukempi vaihto, ei siinä häviäisi suoraan lentoon verrattuna yhtään aikaa isoon osaan Tokiota mennessä.

• 10+1

Yhdyn ekaan vastaukseen

• Olisiko kukaan lähdössä1.8 Oasakan kautta Cairnsiin, jatkolento lähtee 12 h odotuksen jälkeen, voisi yhdessä käydä katselemassa ympäristöä jossain sen aikaa. Olen Ensikertaa matkalla kauemmas.

• Japani Travolta

Osakan kenttä on kätevä. Ei ongelmia. Kysyvä ei eksy. Japanilaiset kyllä auttavat eksynyttä turistia.

• ole3

Näin on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1402
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      903
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      862
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      781
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      657
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      321
      616
    8. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      605
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      599
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      594
    Aihe