mitä paikkakuntaa ja majoitusta suosittelet ? Mikä edullisin reitti matkustaa?
Talveksi Nicaraguaan
1
135
Vastaukset
- Perdone
Miami- Panama, ja siitä bussilla lago Nicaraguan kohdalla olevalla bussipysäkillä pois rantaan vievän tien risteyksessä. San Juan del Sur on rannalla. ei niin kummoinen kylä, mutta siellä saattaa talvikin vierähtää, ja pääseehän sieltä välillä muualle.
Näin jos kerran ei hälinästä isommin tykkää. Mangua on sellainen melukeskus.
Rivas ja Masaya ovat osin intiaanikaupunkeja. Rivasissa on elääkseen taskuja tyhjentäviä nuorehkoja poliiseille tuttuja näpistelijöitä.
Alkuperäisen tuntuista muuten. Naapurivaltioihin voi muuttaa jos alkaa tympäistä. Costa Ricassa on saman tyylistä, mutta ehkä vähän rauhattomampaa.
Mexico on helpoin Keski-Amerikassa.
Saarilla Dominikaaninen Tasavalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823323
- 922975
- 532252
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201695- 191644
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111620Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61448Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131381Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin371353