Joskus Firefoxissa tulee herjaus, että Flash ja Shockwave liitännäinen lakkasi toimimasta. Sitten on kasi vaihtoehtoa, odotan ohjelman vapautusta tai sulje liitännäinen. En ole ihan varma meneekö teksti noin, mutta ihmettelen mikä se liitännäinen tähän Flash ja Shockwave:iin on? Olen aina laittanut vaihtoehdon, että sulje liitännäinen. Ihan hyvin on kaikki aina toiminut. Siksi ihmettelen mikä homman nimi oikein on? Tämä on tullut esiin vain Firefoxissa.
Mitähän tarkoittaa?
lisäosa?
1
234
Vastaukset
- pelaajatyttö
mulla oli sama ongelma kun pelasin facessa yhtä peliä, aikansa herjas ja sitten lakkasi koko peli toimimasta, muut facen pelit kyllä toimii......vastausta etsinyt jo monta viikkoa kuinka saisin pelin toimimaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199