Miksi muslimit ovat Jumalan omaisuuskansaa vastaan?

Salamipizza

Tämä on kristityille, erityisesti naispapeille. Sanotte uskovanne Raamattuun. Kuinka sitten ette halua ymmärtää, että muslimit haluavat monin paikoin tuhota Israelin ja sen,että Koraani kehottaa valloittamaan koko maailman.

Koko maailman vlaloitus ja Israelin kansan tuhoamistarkoitus ei saa ymmärtämään ihmisiä, mikä voima Islam on?

Sanotaan, että Israelin kansala on peite silmisllä Jeesuksen kuninkuuden ymmärtämisessä. Samoin monilla kristityillä on muslimien suhteen peite silmillään.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tex Willer

      Raamatun mukaan muslimit ovat eksyksissä ja ainakin mun silmissä toimivat perkeleen tahdon mukaan. Silti kirkko on harkinnut vuokraavansa tilojaan muslimeille, jotka opillisesti ovat eksyneitä, sillä se,jota he Jumalaksi kutsuvat voi ola Suatana. Ainakin säkeetovat saathanalliset kuten Salman Rushdie kirjoitti. Joten jos säkeet ovat saathanalliset niin kyse on Saathanasta.

      Murhanhimoa voit lukea Koraanista.

      • Saat hanasta!

        Murhanhimoa voit lukea raamatusta.


    • Eksytys hoituu

      Joko Raamattu non totta tai Koraani on totta, kumpikin eivät voi olla totuus sillä asiakohta eroja on lukuisia.

      Ajatellaan ateistia tai agnostikko. Islamin mukaan sellaisen saa tappaa tai ainakin vääräuskoisen.

      Kristinuskon mukaan sellaiselle on evankelioitava.

      Kumpi tie on rakkauden tie? Kumpi tioe on vihan tie?

      • 16 + 15

        "Joko Raamattu non totta tai Koraani on totta"

        On siinä kolmaskin vaihtoehto.


      • Eksytys hoituu
        16 + 15 kirjoitti:

        "Joko Raamattu non totta tai Koraani on totta"

        On siinä kolmaskin vaihtoehto.

        E ole komatta vaihtoehtoa. Kun ihminen kuolee niin sielun olemassaolo on selvillä. Tietenkin täällä ennen kuolemistamme moni mietimme, että sielu joko on olemassa tai ei ole.

        Tämä kyllä selviää meille jokaiselle.

        Kai tämä on perkeleen omalle yhtä vaikea uskoa, että köyhästä miehestä tuli miljonääri ja naisten ihailema. No, sen ihailemisen varmaan ymmärtää....

        Niaset pitävät varakkaista meihistä. Niapappien miehet ovat kohtuu hyvin toimeentulevia.


      • Ö.Y. Lätti
        Eksytys hoituu kirjoitti:

        E ole komatta vaihtoehtoa. Kun ihminen kuolee niin sielun olemassaolo on selvillä. Tietenkin täällä ennen kuolemistamme moni mietimme, että sielu joko on olemassa tai ei ole.

        Tämä kyllä selviää meille jokaiselle.

        Kai tämä on perkeleen omalle yhtä vaikea uskoa, että köyhästä miehestä tuli miljonääri ja naisten ihailema. No, sen ihailemisen varmaan ymmärtää....

        Niaset pitävät varakkaista meihistä. Niapappien miehet ovat kohtuu hyvin toimeentulevia.

        Vaihtoehtoja eli jumalia ja uskontoja on tuhansia. Ovatko ne kaikki yhtä aikaa oikeassa, onko muutama niistä yhtäaikaa oikeassa, onko vain yksi oikeassa - vai ovatko ne kaikki väärässä?


      • netrunner

        "Joko Raamattu non totta tai Koraani on totta, kumpikin eivät voi olla totuus sillä asiakohta eroja on lukuisia."

        Kumpikaan ei voi olla totta, koska ne ovat molemmat ristiriidassa todellisuuden kanssa.


    • Pässi

      Naispappeutta ei Raamattu missään kohdin hyväksy. Raamattu sanoo: Paimen olkoon mies.

      Ymmärrättekö mitä tarkoittaa sana olkoon kun sen Jumala sanoo?

      Ilmeisesti suurin osa ei ymmärrä sanan olkoon merkitystä.

      Olla,on, Jumalan tahto on, että Paimen on mies. Se on hyvin yksinkertaista, siinä ei tarjota naiselle paimenen osaa.

    • Tyyne-pappi

      No hei salamipizza, Tyyne-pappi täällä! Ei minä näe siinä mitää uhkaa että: mulimimiehet pyllistelevät kohti temppelivuorella olevaa entistä juutalaisten temppeliä, jolla sijaitsee vielä Dome of The Rock eli Kalliomoskeja, joka ei ole mikään varsinainen moskeja, sillä sen qibla, eli rakennuksen rukoussuuntaa osoittava sivu ei kahdeksankulmona osoita kohti Mekkaa.

      Minusta on ihanaa nähdä kun muslimimiehet tekevät näin ja sen katseleminen saa minut ihan värisemään.

      Tyyne-pappi takaapäin verhontakaa

    • Aivan juu juusto

      jokaisen ihmisen tulisi olla tosi hereillä itsensä suhteen,olipa aito kristitty tai perkeleen leiriin lukeutuva.

      Viisaiden neitsyeiden lisäksi ei ole muita kuin pienet lapset, joiden ikää en osaa määritellä, ja mahdollisesti uskovan pyhittämä aviopuoliso.

      Sielunvihollinen tuntee Raamatun hyvin.

      Monet uskovat siihen mitä kirkko opettaa, ja eivät tiedä pätkääkään oipetuksen sisällöstä. Ihmiset menevät pakostakin harhaan, kun eivät tunne Raamattua. Itsekin sellainen olin kauaan. Ainoa ratkaisu tällä hetkellä on katsoa tv7:aa tai lukea Raamattua itse!

      Pappeja en suosittele kuuntelemaan ellei osaa Raamatun pohjalta arvostellakuulemaansa. Jokainen oppii ymmärtämään valheopetuksen erottamisen oikeasta opetuksesta kun aikansa lukee Raamattua. Kerran läpiluku niin sen jälkeen ei ole ihan helposrti kusetettavissa.

      Luostarijuusto on kokeilemisen arvoinen juusto.

    • Minua taas säälittää muslimit, kivenpalvojat.
      Suuri osa heistä on pakotettuja uskontoonsa.
      Monet luku ja kirjoitustaitoisia.
      Naiset omaisuutta karjaa jolla ei ole edes kamelinarvoa.
      Koraani kehoittaa tuhoamaan kaikki jotka eivät käänny heidän uskontoonsa jne....
      Tätä vois jatkaa vaikka kuinka.

      Mutta ihmettelen miksi Suomessa kirkko nuolee heitä ja valehtelee rauhanuskonoksi vaikka koraani antaa tehtävän jokaiselle muslimille ?

      Miksi me annamme heidän tuhota Jumalan sanaa ihmisiä alistaen ?
      Miksi niin sanotut suvaitsevaiset edistää todella suvaitsemattoman uskonnon leviämistä ?

    • Tyyne Kenopeppu

      Kumatakaamme kaikki Mekan Hu-Baalin, eli Kaaban Herraa eli mekkalaisten qureishien heimon kuujumalaa, sekä Manattia, Al-Uzzaa ja Al-Laita, näitä kolmea jumalatarta jotka myös kuulevat rukouksiamme.

    • Naispapin tarkoitus?

      Olen mielisairas ja en kestä enää näiden lämpötilojen nousuja. Saan pian raivokohtauksen vaikka söinkin erittäin hyvän pääsiäisaterian viime pääsiäisenä ja lävistin heinähangolla naispapiksi puetun olkinuken.

      Olkaa lujia ja vastustakaa pahuuden ( y ) iljetyspappeja.

    • Hei salamipizza,

      Tiedostan Israelin ja islamilaisuuden välisen jännitteen. Kävin vasta uutena vuotena Jerusalemissa haistelemassa tilannetta. Islam on haaste niin juutalaisille kuin meille kristityillekin, mutta itse toivoisin ennemmin rauhanomaista rinnakkaiseloa ja toinen toistemme kuuntelua.

      t. Maarit-pappi

      • Niin, saahan sitä toivoo. Pitäs olla niin ja niin.
        Einari Wigrenin sanoi aikanaan ( jos joku ei tiennyt, niin Ponssen perustaja ja parhaimpia metsäkoneammattilaisia maailmassa ).
        Pitäshän viremälläkin olla viinakauppa, mutta kun ei ole !

        Minulla on sitä aikaa kun kävin Israelissa lomilla ja myös sukeltelemassa.
        Työssäkäynnistä siellä on vähemmän aikkaa.

        Islam on niin suvaitsematon uskonto kuin vain voi olla ja leviää vaan meidänkin ministereiden halusta.
        Olet pappi, joten olet varmaankin joutunut tai halunnut lukea koraani satukirjaakin, tiedät kyllä mitä se teos ajaa takaa tai kuka on kirjoitusten takana, luulisin ainakin ?
        Hedelmistään puut tunnetaan.


      • arto.lohvansuu kirjoitti:

        Niin, saahan sitä toivoo. Pitäs olla niin ja niin.
        Einari Wigrenin sanoi aikanaan ( jos joku ei tiennyt, niin Ponssen perustaja ja parhaimpia metsäkoneammattilaisia maailmassa ).
        Pitäshän viremälläkin olla viinakauppa, mutta kun ei ole !

        Minulla on sitä aikaa kun kävin Israelissa lomilla ja myös sukeltelemassa.
        Työssäkäynnistä siellä on vähemmän aikkaa.

        Islam on niin suvaitsematon uskonto kuin vain voi olla ja leviää vaan meidänkin ministereiden halusta.
        Olet pappi, joten olet varmaankin joutunut tai halunnut lukea koraani satukirjaakin, tiedät kyllä mitä se teos ajaa takaa tai kuka on kirjoitusten takana, luulisin ainakin ?
        Hedelmistään puut tunnetaan.

        Missäspäin on rinnakkaiselo onnistunnu, haluaisin kuulla ?


      • Heh heh.kaisulit

        Naispapin ymmärys perustuu siis "hajuaistiin".


      • agnus D
        arto.lohvansuu kirjoitti:

        Missäspäin on rinnakkaiselo onnistunnu, haluaisin kuulla ?

        Suomessa.


    • agnus D

      Tyhmää uhkakuvien lietsontaa.
      Kuinka muka kaikki muslimit olisi samanlaisia?

    • esther

      Miksi Israel tunkeutuu naapurivaltioiden alueille, esim Syyriaan?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      300
      2581
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      46
      1219
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      81
      1159
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1063
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      279
      956
    6. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      839
    7. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      835
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      72
      786
    9. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      749
    10. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      744
    Aihe