250 päivää takana | Sporttipersoonat | Fit
250 päivää takana | Sporttipersoonat | Fit
5
152
Vastaukset
- unna5
Tämä projekti ei kyllä motivoi ketään liikunnallisen elämänmuutoksen tähden hakemaan tulevalle kaudelle. Ainoat syyt voisivat olla ilmaisissa oheistuotteissa, joita sponsorit jakavat. Laihduttamisessa on aina omat ongelmansa, mutta kun ei edes Teijassa näy juuri mitään muutosta 9 kuukauden jälkeen, niin lopputulos on todella onneton.
- vitalis1
Kakaka
- noppe2
hei,,,on hyvä kun jaksaa liikkua ja treenata,,kun pysyy kohtuudessa,,ettei tule sellainen pakko pulla,,et kuluttaa liikaa kaloreita ja on liian laiha,,ja ei syö mitään kun pelkää et syö liikaa,,pitää myös syödä hyvin ja moni puolisesti,,ja sit jaksaa tehdä raskaita töitäkin,,,ja myös vara ravintoa on saatavilla,ettei lähde hiukset päästä ennen aikojaan,,tai hampaat hajoaa,,kun kuluttaa liikaa,,moni puolinen treenaus myös sellaisille lihaksille mitkä ei näy ovat tärkeitä pitää kunnossa,,et ryhti säilyy vielä vanhempanakin suorana,,ja myös nopeutta on hyvä harjoittaa jaloille rappusia ylös ja alas päin saa tasa painoa ja kunto säilyy,,sitten kun menee 8 kerrosta alas yhtä hitaasti kun hissi voi sanoa et jalat on kunnossa,,ja voi hymyillä hissistä ulos tulleelle,,hymy ei maksa mitään mut antaa paljon,,,kun valkoiset hampaat näkyy,,,terveenä ja hoidettuna,,,t,,nora,
- menen siivoamaan
kakka haisee
- jkjkjkjkj
hienoa että ihmiset tälläiseen osallistuvat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2139203
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265978- 1024858
- 584823
- 853945
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743473- 583437
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262926Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv582882- 432691