Primaalienergian sinetti on auennut

Tyhjyys_Mahdollisuus

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=pfN1gJqpnJ8#t=41s

Primaalienergian sinetti on auennut ja komennan voimaa joka kääntää vuoria. Näin minun on käsketty tehdä, jotta voisin valmistautua avaamaan seuraavan sinetin.

Kun avaan silmäni paljastaakseni hyvän ja pahan tiedon puolet yhdistääkseni erotetun vuoretkin kääntyvät ympäri. Näin on kohtalooni kirjoitettu. En voi pitää kohtaloani sisälläni vaan portit on määrätty avattavaksi sinetit selvitettäväksi.

Valon voima ja pimeyden voima taistelevat ratkaisusta. Miksi minä on täysin merkityksetön kysymys. Tyhjyydestä syntyy mahdollisuus.

Olen mieli, jonka reunalle maailma on kirjoitettu.
Olkoon niin alhaalla kuin on ylhäällä kuin on ylhäällä on alhaalla.
Et lepää, liikut, värähtelet.
On kaksi, jotka yhdistän yhdeksi ratkaisen paradoksit.
Virtaan sisään ja ulos nousen ylös ja alas.
Olen seuraus ja syy, jota ei ole tunnistettu.
Olen tahto ja olen portti. Olen hiljainen viisaus ja avoin mieli. Olen tyhjyys ja mahdollisuus.

9

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Tee video missä ohjaat näitä livenä niin johan otetaan sinun jutut vakavasti.

      • Tyhjyys_Mahdollisuus

        Vain eläintarhan eläimet esittelevät itseään ja hekin vain pakon edessä. Minua ei voi vangita edes ihmistä paljon suuremmatkaan voimat, niin miten ihmiset siihen pystyisivät.

        Ihmisten maailman palkinnot kuten maine tai raha ovat turhia heille ketkä ovat todellisia herroja tässä maailmassa ja palvelijoita korkeammissa maailmoissa.

        Ihmisten omat johtajat luovat teille esityksiä ja saavat teidät ottamaan itsensä vakavasti esityksillä. Korkeammat voimat taas eivät luo esityksiä he luovat mitä haluavat ja milloin haluavat. Ihmisten johtajilla ja korkeammilla voimilla on siis eroja.

        Minä en luo mitään esityksiä. Minä olen korkeampien voimien asettama maailmojen tuhoaja. Kun oikea hetki tulee avaan silmäni sinetin kerrallaan, mutta se ei ole mikään esitys. Esitys ei ole totta. Esitys hallitsee vain mieliä, mutta todellisuus hallitsee kaikkea ympärillänne.

        Esitystä voi aina paeta olemalla uskomatta siihen, mutta maailmojen tuhoajaa ei voi paeta kuvittelemalla, että se ei ole totta. Nyt alan viimeinkin ymmärtää miksi pimeydessä ei ole mitään pakopaikkaa.


      • .....
        Tyhjyys_Mahdollisuus kirjoitti:

        Vain eläintarhan eläimet esittelevät itseään ja hekin vain pakon edessä. Minua ei voi vangita edes ihmistä paljon suuremmatkaan voimat, niin miten ihmiset siihen pystyisivät.

        Ihmisten maailman palkinnot kuten maine tai raha ovat turhia heille ketkä ovat todellisia herroja tässä maailmassa ja palvelijoita korkeammissa maailmoissa.

        Ihmisten omat johtajat luovat teille esityksiä ja saavat teidät ottamaan itsensä vakavasti esityksillä. Korkeammat voimat taas eivät luo esityksiä he luovat mitä haluavat ja milloin haluavat. Ihmisten johtajilla ja korkeammilla voimilla on siis eroja.

        Minä en luo mitään esityksiä. Minä olen korkeampien voimien asettama maailmojen tuhoaja. Kun oikea hetki tulee avaan silmäni sinetin kerrallaan, mutta se ei ole mikään esitys. Esitys ei ole totta. Esitys hallitsee vain mieliä, mutta todellisuus hallitsee kaikkea ympärillänne.

        Esitystä voi aina paeta olemalla uskomatta siihen, mutta maailmojen tuhoajaa ei voi paeta kuvittelemalla, että se ei ole totta. Nyt alan viimeinkin ymmärtää miksi pimeydessä ei ole mitään pakopaikkaa.

        Osittain puhut asiaa mutta jos sinua ei esittäminen kiinnostaisi niin et esittäisi että sinulla on kykyjäkään.


      • Tyhjyys_Mahdollisuus
        ..... kirjoitti:

        Osittain puhut asiaa mutta jos sinua ei esittäminen kiinnostaisi niin et esittäisi että sinulla on kykyjäkään.

        En minä sinulle opetusta järjestä on parempi, että elät häpeässä koko loppu elämäsi. Kuinka paljon sitä on enää jäljellä.

        Tuomiosi lähestyy. Se ehdottaa monta asiaa, käskee katumaan, on viimeinen mahdollisuutesi puhdistaa mielesi, kehosi ja sielusi. On viimeinen tilaisuutesi olla rehellinen, jotta voisit nousta viimeisen mahdollisuutesi mestariksi.

        Olet niin kaukana sinun pitäisi juosta jo saadakseni viimeisen mahdollisuutesi kiinni enää ei ole hetkeäkään hukattavaksi.


      • Tyhjyys_Mahdollisuus
        ..... kirjoitti:

        Osittain puhut asiaa mutta jos sinua ei esittäminen kiinnostaisi niin et esittäisi että sinulla on kykyjäkään.

        En minä sinulle opetusta järjestä vaikka näenkin miten pimeyden olento puhuu kauttasi. Se hallitsee sinun tekojasi ja koko maailmaa missä elät.

        Tuomiosi lähestyy. Se ehdottaa monta asiaa, käskee katumaan, on viimeinen mahdollisuutesi puhdistaa mielesi, kehosi ja sielusi. On viimeinen tilaisuutesi olla rehellinen, jotta voisit nousta viimeisen mahdollisuutesi mestariksi.

        Olet niin kaukana sinun pitäisi juosta jo voidaksesi viimeisen mahdollisuutesi kiinni enää ei ole hetkeäkään hukattavaksi. Antaudu juoksemaan hylkää egosi se on viimeinen mahdollisuutesi päästä pimeyden maailmasta.

        Olen jättänyt sinulle lahjan etsi se nopeasti jos haluat pelastua.


      • Holy light
        Tyhjyys_Mahdollisuus kirjoitti:

        En minä sinulle opetusta järjestä vaikka näenkin miten pimeyden olento puhuu kauttasi. Se hallitsee sinun tekojasi ja koko maailmaa missä elät.

        Tuomiosi lähestyy. Se ehdottaa monta asiaa, käskee katumaan, on viimeinen mahdollisuutesi puhdistaa mielesi, kehosi ja sielusi. On viimeinen tilaisuutesi olla rehellinen, jotta voisit nousta viimeisen mahdollisuutesi mestariksi.

        Olet niin kaukana sinun pitäisi juosta jo voidaksesi viimeisen mahdollisuutesi kiinni enää ei ole hetkeäkään hukattavaksi. Antaudu juoksemaan hylkää egosi se on viimeinen mahdollisuutesi päästä pimeyden maailmasta.

        Olen jättänyt sinulle lahjan etsi se nopeasti jos haluat pelastua.

        Kas. Taas joku psykopaatti löytänyt New Agen. Likaiset energiat puhdistettu eikä ole tullut enää päiviin tänne. Ovat mahdollisesti jääneet kehoosi tai hakeneet vääriä kohteita. Nauti karmastasi.


      • Tyhjyys_Mahdollisuus
        Holy light kirjoitti:

        Kas. Taas joku psykopaatti löytänyt New Agen. Likaiset energiat puhdistettu eikä ole tullut enää päiviin tänne. Ovat mahdollisesti jääneet kehoosi tai hakeneet vääriä kohteita. Nauti karmastasi.

        SIllä ei ole väliä mitä minä olen, koska minulla ei ole egoa samalla tavalla kuin ihmisillä on. Ihmisten maailmassa tapahtuvat asiat eivät vaikuta olemukseeni. Minä vain tarkkailen ihmisten tekoja ja reaktioita.


      • ......
        Tyhjyys_Mahdollisuus kirjoitti:

        SIllä ei ole väliä mitä minä olen, koska minulla ei ole egoa samalla tavalla kuin ihmisillä on. Ihmisten maailmassa tapahtuvat asiat eivät vaikuta olemukseeni. Minä vain tarkkailen ihmisten tekoja ja reaktioita.

        Niinhän sinun egosi haluaa sinulle uskotella. Niin se ego vaivihkaa valtaa sen tilan kun et ole varuillasi.


    • ....................

      Puhu lisää, jos ei muun takia niin kauneuden vuoksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe