Itse olen menossa yhen tanssijoukkueen koehakuihin. Jos ootte ollu sellasissa, niin mitä ootte tehneet siellä?
Tanssin kisaryhmien koehaut
4
110
Vastaukset
- Simo.
Itsellä ei ole muita serttejä kuin kilpatanssijan paperit ja ne saa kaikki jotka vain käy hakemassa mutta aina olen ollut mukana huippuryhmissä. Tee mitä käsketään kyllä ne jotka valitsevat tietävät. Jos eivät tiedä niin siinnä tapauksessa ryhmä ei ole sen arvoinen että kannattaa mennä. Huippuryhmät yleensä ovat avoimia ja meno van on niin kovaa että heiot sortuu. Jostain syystä sellaiset ryhmät jotka valikovat valikoivat,tekevät sen jotenkin pieleen niin että ryhmä sukeltaa muutaman vuoden kuluessa. Riskialttiita ovat erityisesesti nuorista naisista koostuvat ryhmät ja sellaiset joissa esiintyy rasistisia piirteitä.
- hmmm2
Tarkoitatko viimeisillä lauseillasi sellasia klubilla tai laivalla tanssivia tyttöryhmiä? En tarkoita sellaista vaan olen 10 v ja haen tanssikoulu dcaan kisaryhmään.
- sirrppa
HyväHyvä, ihan oikein.
- hmmm2
Ok
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564