Pyhäjärvisten hymyt hyydyttää

Kardinaalihallinto

Ketkäpä niitä jarrukenkiä jaloissaan pitää?

Kenelläpä on suurin kapula kädessään työnnettäväksi edistyksen rattaisiin?

Keiden suussa jauhaantuvat tosiasiat väärintekemiseen ja vikalausumiin?

Kelläpä on eniten kaunaa ja jäynää hampaankolossa?

Kyllä, hymyt hyytyvät ja peräpukamat pullistuvat kultaisen iän kerhoon ehtineiltä.
Jälkipolville on jäämässää..jaa mitä jäää..no hautajaissaatto-osallisuus---

Pukkaa tahi työntää, vetää tahi vedätyttää, aina kammessa korkeimmalla konkkaa kardinaali.

Puolukka-laguuna pyörii ja poraa jälleen...

17

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kannatusta

      harmijuttu.
      kepu nostaa osakkeita valtakunnallisesti kun sipilä puhuu avoimuuden ja rehellisyyden perään. Mutta tämä paikallistaso- voi voi-

    • Puhut asiaa, mihin kuntoon jätämme Pyhäjärven ?

      Monien päättäjien tenavat on etelässä ja täällä käyvvät vaan katsomassa, miten isukki ja äiti hoitaa metsiään, minkäänlaista sidonnaisuutta ei ole.
      Onko heistä mihinkkään ?


      Niin mullekkin meinas käydä, meinas oma elämä olla tärkee, muttta onneksi heräsin harhasta.
      Äiti kuoli 2011,oli loppuaikana kaksi päivää terveyskeskuksessa, sekin liikaa olen pettynyt itseeni kun en osannu kaikkee.Yritin hoittaa ja jätin työt poikken, joka tunttee, niin tiettää.
      Haudalla käytiin tännään.

      Haluan olla isäni lähellä jos lähtee ennemmin, minut taas leikkellee opiskelijat Oulussa ja ottaa varaosat jos on mitä ottaa ja loput tuhkattaan.
      Saksanpaimenkoirani kanssa Lohvanjoen metikköön.

    • harmaapatteri

      pyhäjärven nykyinen (ja pitkään hallinnut) keskusta on yhtä kuin harmaan talouden malli tuotuna poliitiikkaan.

      likaiset ja inhottavat "temput" teetätetään muilla, vähemmän puolustautumiseen pystyvillä ja kierretään lakeja.

    • Kardinaalihallinto

      Pyhäjärven Keskusta lisättynä vasemmistolla ja demareilla on jäänne jostakin ...kaukaa aikojen aamusta.

      yhdiste= harmaakonklaavi

      Tosin Sen aamun jälkeen näillekin seuduilla on rantautunut sivistystä ja henkeä ja älyllistä elämää, mutta joka ei saa kukoistaa kuin hetken, ja senkin vasta sen jälkeen kun konklaavi on antanut isäälistä armoa.
      Ovatko kardinaalit sen sitten edes huomanneet, säteilevän älyllisen neutroonin, jota me kaikki maksamme että he sen löytäisivät ja saisivat edes yhden puolukan pääläriinsä.

    • katkeraa on.

      Proolaisia vaan kyrsii.

      • suden-puku

        minua keskustalaista kyrsii...olis pitäny äänestää proota.
        Harmittaa vietävästi .... luotin siihen jotta vanha-jengi ei saastuta nuoria keskusta-laisia. Ajattelin heidän seuraavan KESKUSTAN JOHTOHAHMOA Juha Sipilää,
        ja toimivan hänen edustamansa linjan mukaisesti.


      • prrrrrr haisee jo

        eikö ole aihetta?
        tuota samaa "Proolaisia vaan kyrsii.":::" katkeraa on" -kirjoittaa kyvyttömän jankutusta jatkaen.

        et pystyne sen enempään. hengitä ja piereskele omiin joukkoihisi päin..niin saavat esimerkkiä kehittyneemmästä homosapiensista!


    • :)))

      PUUHAPETE,PUUHAPETE... :)))

      • Kepuilua

        Sipilän näkökannat oikeansuuntaisia. Mutta mitä täällä, "ukot" huseraa, tietävinään kaiken ja mikä huolestuttavinta uskovat siihen itsekin. Kepun tuho tällä menolla päivänselvää.


    • prooojyrsijät

      voi teitä prooooressukoita, voi teitä osaamattomia jyrsijöitä

    • Sipilä pelasti kepun, edeltäjät tuhosi ketkuilullaan.
      ( tulleekohan tästäkin sanomisestani haaste ? )

      • Onko totta

        Tästäkin sanomisesta haaste? Onko sinut sitten haastettu jostain sanomisesta?


      • Onko totta kirjoitti:

        Tästäkin sanomisesta haaste? Onko sinut sitten haastettu jostain sanomisesta?

        Ei oo haastemies vielä käyny, mutta näin on uhattu.
        Oli niin katkera immeinen, mutta onneksi kirjoitin totta, joten ei hätiä.
        Joka syyttää, niin sillä on todistusvastuu, onneksi.


    • 224

      Tulee varmasti..

    • muuten tietää

      ennenaikainen syöksy, monen kardinaalin vaalityön vaivanäkö kostautuu, pian on sormissa valuva velli..

    • tasoton

      pro proskuttaa tasollaan...

    • PÖH!

      tasomittaus, sinultako?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe