Katso nainen

-J-

Haen salaista seksi seuraa. Vanhemmat naiset 09 alueelta. Olen itse varattu 35v mies.

13

1049

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mari

Ja miksihän se sinäkin täältä sitä vanhempaa naista mahdat etsiä??? Kai siihen jokin syykin on!

• -J-

Eikö tullu syy tossa ilmoituksessa

• Ludmila

Kyllä minä sinut tunnistan. Tiesit tietenkin että olen 09 alueelta. Olisit sinä suoraankin voinut ilmoittaa haluavasi minua. Taidat olla aika ujo poitsu. Miten noin ujon kanssa voi onnistua kunnon seksikään?

• -J-

En mä ole JJ pelkkä J. Enkä ole ujo. Ei sua kiinnosta salainen seura

• Ludmila
        -J- kirjoitti:

En mä ole JJ pelkkä J. Enkä ole ujo. Ei sua kiinnosta salainen seura

Olishan se kiinnostanut viimeksikin, mutta kun sä ehdotit meille tuloa, mutta sanoin että minäkin olen varattu, eikä meille voi tulla.
        Siksi ehdotin, että tehdään se hotellihuoneessa ja sä maksat kaiken. Enpä sinulle kelvannutkaan. Tuskin taitaa onnistua nytkään.

• -J-
        Ludmila kirjoitti:

Olishan se kiinnostanut viimeksikin, mutta kun sä ehdotit meille tuloa, mutta sanoin että minäkin olen varattu, eikä meille voi tulla.
        Siksi ehdotin, että tehdään se hotellihuoneessa ja sä maksat kaiken. Enpä sinulle kelvannutkaan. Tuskin taitaa onnistua nytkään.

Ei se sitten onnistu. En mä maksa seksistä

• Ludmila
        -J- kirjoitti:

Ei se sitten onnistu. En mä maksa seksistä

tähänkin kysymykseen on sama kuin viimeksi.

• -J-
        Ludmila kirjoitti:

tähänkin kysymykseen on sama kuin viimeksi.

Kyllä mä tiesin sun vastauksen. mutta jos pystyn järjestämään mun luo aikaa ettei muija ole kotona niin oletko valmis tulemaan

• Just 50:N
        Ludmila kirjoitti:

Ljudotska! Siirytkö tarjouksinen muille palstoille. Anna ihmiselle rauhassa keskustella...

Ne nado russkih bab sramitb, mbi i tak obosranbi so vseh storon!

• Ludmila
        Just 50:N kirjoitti:

Ljudotska! Siirytkö tarjouksinen muille palstoille. Anna ihmiselle rauhassa keskustella...

Ne nado russkih bab sramitb, mbi i tak obosranbi so vseh storon!

Kuka sun keskustelurauhaa on häirinnyt? Etkö osaa käyttää nettiä? Mitä sä tänne tulet horisemaan? Mistä moinen äreys? Ettei vain vaihdevuosioireet ole pinnalla. Hauku sitä ukkoas siellä kotona, äläkä täällä räyhää. Taidat olla vielä rasistikin.

• -J-
        Ludmila kirjoitti:

Oletko vielä kiinnostunut. Mulla olisi ehdotas jos sulle käy. Tulisit mun luo Ensi viikon loppuna. Olen yksin kotona. Eikä tartte kumpikaan maksaa mitään

• Ihan niin

seksille oma palsta ja penskat voi pysyä täältä kokonaan pois pelleilemästä typerine juttuineen ja ehdotuksineen

• nainen 53

hyvä kommentti. Älkää hyvät ihmiset/naiset vastatko noille typerille kyselijöille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      68
      2871
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1468
    Aihe