Me kiusatut!

Ansku :)

Eli kerron nyt oman tarinani kiusattuna olemisesta. ( lukekaa jos kiinnostaa/ jaksatte )
Minun helvettini alkoi siitä kun jouduin neloselle mennessäni vaihtamaan koulua, sillä se koulu jossa kävin 1-3lk lakkautettiin.
Alku vuosi meni niin että olin aina yksin sillä kaikki ystäväni entisestä koulusta, siirrettiin toiselle paikkakunnalle kouluun. Oli siellä tietysti muutama vanha tuttu eskarista, mutta eihän sellaisia aikoja kukaan muista.
4lk puolivälissä tutustuin pariin meidän luokan tyttöön (entisiin vihamiehiini eskarista) sattumalta yhteisen ihastuksemme kautta, vietimme paljon aikaa kolmistaan ja meistä tuli hyvin läheisiä. Emme edes yrittäneet tutustua muihin siinä koulussa kun tykkäsimme olla enemmän kolmistaan. Jonka seurauksena jotkut pitivät meitä itserakkaina ja perfektionisteinä. Rinnakkaisluokan "julkkistytöt" perustivat trolli kerhon meitä vastaan ja levittelivät perättömiä juoruja meistä pitkin koulua ja pitäjiä. Meitä alettiin katsoa kieroon ja meidät eristettiin muista ihmisistä. Ja minua alettiin kiusaamaan painoni takia ( olin silloin 10kg ylpainoinen ) joka puolelta alkoi tulla huuteluja " hyi vittu mikä läski yöäk" "ei vittu miten noloja nuo on" kaikkee tällästä ja minua kiusattiin myös sen takia koska en osaa hiihtää enkä luistella, mutta ei minulla ollut pienenä mahdollisuutta opetella kumpaakaan, sillä siskon poikani sairasti syöpää ja kaikki huomio pyöri hänen ympärillä. Lopulta hän kuoli siihen. Joka aamu saimme pelätä mitä hirveyksiä tänään tapahtuisi. Elimme jatkuvassa pelossa ja itsetuntonme romahti, masennuimme mutta tuo kaikki vahvisti meidän kolmen suhdetta, olimme erottamattomat. Tuota kiusaamista jatkui seuraavat kolme vuotta, kunnes koitti se päivä jolloin meidän piina loppuisi. Kutosten kevät juhla perinne oli että laulamme kappaleen "menolippu" kun esitimme tuota kappaletta, helpotuksen kyyneleet valuivat poskilleni kun olimme vihdoin vapaita, kokoonnuimme viimeistä kertaa tuon luokan kanssa.
Kesäloman loputtua saimme kokea järkytyksen kun emme päässeet ystävieni kanssa samalle luokalle ylä-asteelle. Ajatus siitä että olisimme eri luokilla järkytti. Ja vielä kun minun luokalle oli tulossa pari niistä kiusaajista joita ala-asteella oli rinnakkaisluokallani.
Hämmennyin ensimmäisenä päivänä siitä miten kaikki oli muuttunut, meillä oli sinä päivänä liikuntaa, ja kaikilla oli tosi hauskaa yhdessä. Myös ne jotka kiusasivat, olivat muuttuneet. Sitten tutustuin erääseen meidän luokan tyttöön joka tuli pyytämään heti ensimmäisenä päivänä että saisiko olla kanssani välitunilla. Sain hänestä ja neljästä muusta meidän luokan tytöistä parhaimmat ja tärkeimmät ystävät, jonka seurauksena aikaisemmat ystävyys suhteet katkesivat lopullisesti, mutta toisaalta parempi näin. Olin saanut elämälleni uuden suunnan, uusien ystävien avulla kasvoin vuodessa vahvaksi ihmiseksi ja opin hyväksymään itseni, tunsin vihdoin että kuuluin johonki ja että minusta välitettiin sellaisena kuin olen. Se miksi kerron tämän kaiken on että te ketä kiusataan, älkää välittäkkö kiusaajista, miettikää elämänne hyviä puolia, perhe, ystävät älkää tuhlatko elämäänne alistuneena kiusatuksi. Kävelkää pää pystyssä kouluun ja pitäkää puolenne! Niin minäkin teen. Joka ikinen ilta itken ja mietin mitä olen tehnyt että olen voinut saada tuollaiset ystävät

42

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiOoHelppooollayksin

      Sullahan nyt hyvin mennyt mutta ei se kaikilla ole näin helppoa 1-8 luokkaan minua on kiusattu ja Seuraavan vuoden tulee vielä jatkumaan ainakin: On varasteltu tavaroita , On lyöty naamalle , On Haukuttu yms. , Kaikki kaverit menetetty olen 24/7 yksin enkä puhu lähes koskaan.
      ~~Ei se kaikille ole noin helppoa~~

      • Vihersilmä@98

        Siit ku minuu kiusattii kunnol on kulunu koht kaks vuotta. Mulle tulee nykyää esim iltaisin jotaa masennuskohtauksii. Mikää ei jaksa innostaa. Joskus iltaisin itken ja aattelen kiusaamista. Muistelen sitä ku minuu kiusattii. Tää olotila laukee yleensä illal.

        Muuten mä vaa tuun surulliseks. Tila voi laueta millo vaa. Kerra koulus meinasin alkaa itkee ku tila laukes. Sit sain estettyy itkun. Se olo et elämä ei onnistu eikä oo mitää iloo on alkanu tulee usemmin.

        Sfiuksen avul jaksan. Ehkä siks et tykkään siit. Se ei tiiä mun tunteist sit kohtaa. Oon bii ja tyttö. Sfiuskii on tyttö.


      • kiusattu2

        oon samal linjal.. mun kaverit vaa jätti mut yhtäkkii. oon iha yksin :( kute sanoit, se ei oo kaikille nii helppoo ja siinä oot oikeessa.. oon harkinnu jo itsemurhaa ja aion ehkä tehdä sen.


      • swag2

        Moi,sinuna mää puolustaisin itteeni kun tulee joku pelle hyppiin silmille.istu jossakin lähel portaita tai semmoses mis näät kaikki ja kun joku tulee kohti sua nii oo valmiina lätkäseen takas koska jos alotat ja se valittaa nii sää saat syyt.ite menin lätkäseen yhtä tyyppii turpaan kun näytti keskarii ja tönäs pari kertaa ja kolme vuotta oli kiusannu aiemmin.Sain kaikki syyt itelle.Yritän sanoo et anna sen lyödä eka mut koita ottaa vastaan.lyö mahaan sit turpaan ja pakota se maahan

        jos tulee kavereitten kaa hakkaa niistä yks...

        mun tutun kaveri oli koulun tilois tehny sillee kun joku tuli siihen soittaan suutaan nii otti päästä kii löi täsil betoni seinään ja kun reksin tuli kattoo mikä on nii oli sanonu et ei mikään ja piettäny jätkästä kiini nii kun reksi lähti se kaatu maahan kuka oli lyöty seinään,noh kyl se viel kävelee...


      • NLI
        kiusattu2 kirjoitti:

        oon samal linjal.. mun kaverit vaa jätti mut yhtäkkii. oon iha yksin :( kute sanoit, se ei oo kaikille nii helppoo ja siinä oot oikeessa.. oon harkinnu jo itsemurhaa ja aion ehkä tehdä sen.

        Mulki on ollu vanhas koulus sellasta kolmiodraamaa et halusin tulla ammutuks keskel päivää.


    • Ansku :)

      Uskon ja tiedän että se ei ole kaikille helppoa, ei se minullekkaan ollut.
      Pitää vain ottaa asiat asioina kuten kiusaaminen, älkää välittäkö. Uskon että kiusaaminen loppuu kunhan saatte itsetuntonne kohdilleen. Kerätkää voimia kesän aikana ja aloittakaa koulu uudella asenteella syksyllä.
      Ja luulisin ettei kukaan aivan yksin ole koskaan, jokaista yksinäistäkin katselee joku muu yksinäinen ihminen, joka ei vain uskalla tulla tutustumaan.
      Ajatelkaa niitä asioita mitkä teillä on hyvin, älkää jääkö kiusaamisen varjoon. Kaikkien vuoro tulee loistaa joskus, käyttäkää niitä taitoja joissa olette hyviä, esim harrastusten kautta voitte löytää uusia ystäviä.
      Tsemppiä kaikille, älkää antakaa kíusaamisen masentaa! ;)

      • Ansku :)

        Korjaan "älkää antako kiusaamisen masentaa" ;)


      • Julma kiusattu
        Ansku :) kirjoitti:

        Korjaan "älkää antako kiusaamisen masentaa" ;)

        en anna kaan masentaa koska onnistuin savustamaan kiusaajani ulos koulusta kokonaan olen siis ammatikoulussa sain nimittäin kieroiltua opettajien tietoon kaikki kiusaajieni poissaolot ja niiden syyt. :) onnneksi on hyvät välit opettajien kanssa. kiussaajillani on tällä hetkellä 3/5 kurssia kesken mun ansiosta. mitä kiusasivat mua koko ylä-asteen ja hakivat samalle alallekin ihan kiusallaan että voisivat kiusata lisää. yrittivät mutta eipä ole enään niiden etu olla mun kanssa saman katon alla 24/7. asun nimittäin asuntolassa osan kiusaajieni kanssa. tai ainakin asuin. viimeinen lähtee yli huomenna. :) terve menoa sanon minä. kuka käski alkaa kiusaamaan ja kuka käski yrittää jatkaa sitä ammatikoulussa? niilä oli vielä etua peruskoulussa että niitä ei voitu erottaa kiusaamisen takia kolmea päivää pitemmäksi aikaa mutta nyt se on "good riddance to hell the whole caboodle!"


      • kiusattu3
        Julma kiusattu kirjoitti:

        en anna kaan masentaa koska onnistuin savustamaan kiusaajani ulos koulusta kokonaan olen siis ammatikoulussa sain nimittäin kieroiltua opettajien tietoon kaikki kiusaajieni poissaolot ja niiden syyt. :) onnneksi on hyvät välit opettajien kanssa. kiussaajillani on tällä hetkellä 3/5 kurssia kesken mun ansiosta. mitä kiusasivat mua koko ylä-asteen ja hakivat samalle alallekin ihan kiusallaan että voisivat kiusata lisää. yrittivät mutta eipä ole enään niiden etu olla mun kanssa saman katon alla 24/7. asun nimittäin asuntolassa osan kiusaajieni kanssa. tai ainakin asuin. viimeinen lähtee yli huomenna. :) terve menoa sanon minä. kuka käski alkaa kiusaamaan ja kuka käski yrittää jatkaa sitä ammatikoulussa? niilä oli vielä etua peruskoulussa että niitä ei voitu erottaa kiusaamisen takia kolmea päivää pitemmäksi aikaa mutta nyt se on "good riddance to hell the whole caboodle!"

        kenen tahansa olisi helppo hoidella kiusaajat pelistä jos kaikilla koulukiusatuilla olisi tuollaisia tekosyitä esim. kiusaajien poissaoloille. :I


    • kiusattu2

      @Ansku
      mä oon kans kiusattu. mut pahoinpidellää joka päivä koulussa, vaik maikat näkee ne ei tee mitää. viikko-2 viikkoa sitten mun keuhkojen päälle joku apina tuli pomppimaa ku ne oli vetäny mua turpaa nurkan takana ja heitti mut maaha.. eilen olin yhellä niistä et puhuttii jotai, ja yhtäkkii ne saa idean et "perkele. kiusataas tota vähä" ja pistää verkon kiinni. siinä sitte 14 kertaa potki mun säkit paskaks, ja pakotti haistamaan... kyllä niien ulostetta. mun elämä on paskaa muutenki, perheasioist puhumattakaa :(

      • oisko hyvä

        vedä kiusaajaa moralla rintaan ni eiköhä lopu.


    • erilainen

      Kun täällä nyt kerrottaan kiusaamis tarinoita ajattelin kertoa omani.

      Kiusaamninen alkoi 1 luokalla ja on jatkunut 9 luokalle asti. Ja kaikki tämä vain koska mulla on halkio. Googlatkaa jos ette tiedä mikä se on.

      No oon ollu varmaan kohta 12 vuotta hammaslääkäris, puheteraupeutilla jotain 2 vuotta ja leikkuksia tulee kohtapuolin 20 täyteen. Kaikki kiusaa mua siks et mul on erilainen naama/nenä/hampaat ku niillä ja et oon niitten mielest ruma.

      kukaan ei ymmärrä ja ei voikkaan ymmärtää millast mun elämä on jollein oo itelläkin halkioo. Siin joutuu elämä sellaseen testiin et h*lvetti on kuin lastentarha

      kaikki kaverit on hylänny mut, kaikki jättää mut ulkopuollelle, kukaan ei syö munkaa kun on ruokailu ja kukaan ei puhu mulle

      On tehnyt mieli tehdä itsemurha varmaan jotain 50 kertaa ja jossain vaihees se tulee varmaan myös toteutuu

    • ah41

      Ei hitto mitä hienoo siinä kiusaamisessa on on NIIN noloo kiusata

    • katsotämä
    • Mua kiusattiin 1 luokalta, ammattikoulun loppuun asti, eli noin 12 vuotta. Muistan ikuisesti sen lihavan kovis pojan joka sen 1 luokalta aloitti. No sitten parikymppisenä kun piti alottaa työelämä niin eihän siitä mitään tullu. Eikun mielisairaalaan vaan sitten.

    • Masennus

      Eihän toi nyt nii kamalla ollu, siis kaikella kunnioutuksella en haluu missää nimes vähätellä mut esimerkiks mulla tuntuu vaa siltä et ei se ikinä lopu koko yläkoulu kiusattii ja sit ku menin amiksee ni se tuntuu et se vaa jatkuu, vaik menin amiksee iha eri paikkakuntaa jos kukaa ei ees tuntenu mua :(

    • ernu1

      Mulla menee periaattees ihan hyvin eikä mun pitäis tulla ees kirjottaa tänne.. Mut mua harmittaa se et mul ei niinku oo sitä tiettyä ystävää :/ Mul on vaa paljon kavereita, siis oon kaikkienkaa väleis. Mut mua syrjitään kuitenki koko aika. Oon monesti miettiny et voisin mennä pois koulun "cooleista" porukoista ja emnnä jonkun ei suositun kaa kaveraamaan. Mutta sit muaki kiusattais vaa pahemmi enkä varmaa kestäis sitä. JA ei mul olis enää niin paljoo "tyttöi".. :D EN siis oo mikään pleijjeri mut koska oon aina kaikkien "kovien" tyyppienkaa ni saan paljon tyttöjä :D No ei nyt voi sanoo : saan tyttöi. Mut siis kyl te tiiätte :P Itseasias haluisin olla mielummin aina tyttöjenkaa mutta oon huomannu et ne puhuu tosi paljon paskaa ja esittää vaa kaveria. Esim jos meen joidenki tyttöje luo ni ne on sillee : Ei vittu toi kusipää tulee. Ja sitku oon siinä ni ne vaa hymyilee. Mut joo ihan hyvin mulla menee periaattees mut mua kyl kiusataan aika paljo :D ei niin vakavasti ku näitä muita mutta kiusataan kuitenkin. Ja isoin juttu on se et mä en tunne kuuluvani porukkaan :/ Mut juu en jaksa kertoo enenmpää :P

    • Parempiolo

      Mua syrjitään. Mä oon laihuttanu, menny Facebookii, lakannu olemasta mun vanhempien kanssa, ne syrjii. Oon masentunu sen takia, mä itken iltasin ku mietin miks ne vihaa mua. Mä oon yksin! :( mut aattelen aina, että mä oon kuitenki ainutlaatunen ja alkanu olee parempi ::))

    • kallonen

      Olen pian viisikymppinen nainen ja edelleen kiusataan,viimeksi eilen heitettiin tavaroita todella kovaäänisesti auton peräkärryyn ja sanottiin "pthyi"kulkiessani ohi.

    • älkää kysykö

      mua kiusataan,joka päivä koulussaaaaaaaaaa
      en tiedä mitä teeeekiiiisin
      oon niin yksin vaan
      joka päivä koulussaaaa
      mua kiusataaaaaaaaan

      en jaksa eeenää täätä paskaaaa,en jaksa enää taistellaaaaaaa
      haluan kuolla,ettei tarvi kärsii,haluan päästä poiiiiiiis

      pois
      jonnekkin kauuuuuuas poisss
      voisin olla onnellinen,jossain kauuuukana vaan

      tällä ei oo mahdollisuuksii,nauttii elämäst
      joka ikinen päivä on kuin painajainen
      ei kavereita oo koskaan ollutkaan
      en tiedä mitä on ystävyys

      en jaksa eeenää täätä paskaaaa,en jaksa enää taistellaaaaaaa
      haluan kuolla,ettei tarvi kärsii,haluan päästä poiiiiiiis

      pois
      jonnekkin kauuuuuuas poisss
      voisin olla onnellinen,jossain kauuuukana vaan

      • heppahullu14

        älä pliis tee itsaria!


    • kaisuska

      Auttakaa mua! Minun pikkusiskoani kiusataan ja hän on vasta 6! En haluais että siskoani kiusataan jo kuusi vuotiana! Elikkä..meijän naapurissa asuu yks 7-8 vuotias tyttö joka ärsyttää ja määräilee. Ottaisin mielelläni vastaan neuvoja. Yks ongelma on myös että äitini ja siskoni asuu Kajaanissa ja minä pikkukylässä Taivalkoskella. Joten en yleensä pääse näkemään heitä!!! Help me, please!

      • Hei Kaisuska! Oletko kertonyt äidillesi pikkusiskoosi kohdistuvasta kiusaamisesta? Voisiko äitisi esimerkiksi ottaa yhteyttä tämän naapurin tytön huoltajaan, keskustella hänen kanssaan ja sitä kautta vaikuttaa siihen, että kiusaaminen loppuisi?

        Toivottavasti tilanne selviää ja pikkusiskosi kiusaaminen loppuisi. Ja hienoa kun olet huolehtiva isosisarus! :)

        Terkuin NettiSaappaan Kotkan päivystäjät


      • heppahullu14

        moi kaisuska! mee sanomaansille kiusaajalle että lopettaa sen heti paikalla! (tai sit opetat itsepuolustus taitoja sun pikkusiskolle) Onnea jo etukäteen että kiusaaminen loppuu heti!


    • normali

      Olen kuudenella ja minun kiusaaminen alkoi ykkösella ja silloin haukuttiin yms nyt tänä vuonna mut on hakattu ja potkittu moneen kertaan en ymmärrä... olen joutunut sairaalaan sen takia ja yrittänyt itsaria mutta aina joku on nähnyt ja "pelastanu"........

    • normali

      Anteeksi sekoitin tuon itsari jutun kun toiseen ku kerron samal veljelle et mikä itsari o ku se kyselee..

    • Teleporttitappivanupaska

      Onha sitä itelläki ollu.. ja jatkuu vaan

      Muunmuassa haukuttu lesboksi, retardiksi, hipiksi, juntiksi.. kai tollanen jokapäivänen paskominen lasketaa?

    • HUUHUUU

      MIETI ONKO KIVA VALITTAA KOKO ELÄMÄN AJAN VAI KERTOA SILLE JOKA TEKEE LOPUN, OLE KOTONA NIIN KAUAN KUIN ASIA ON KÄSITELTY .. VALITTAMALLA KAIKKI VAAN HALUAA HUOMIOTA KOSKA VALITTAMINEN ON KIVAA.

    • heppahullu14

      mua on nettikiusattu facessa ja koulussa en jaksa selittää enään tätä asiaamutta mua haukuttiin, kiusaajaryhmä mua vastaan ja kaikkee muutu jos kiinostaa tää mun tarina nettikiusaamisesta ja sun muusta niin mä oon avannut keskustelu nimeltä nettikiusattu facessa :( (lukekaa jos jaksatte ja kommentoikaa jotain)

    • Turquoisea

      Sanokaa niille suorat sanat!!! Tosin miettikää semmosta mihin ois vaikee vastata takasin ja älkää tehkö sitä jos yhtään epäilette, että voisitte joutuu hakatuks tai jotain muuta kauheeta. Ja älkää vaan ruvetko raivoomaan vaan sanotte silleen kylmän rauhallisesti silmiin tuijottaen ja kävelette viä hitaasti kohti, mut ei mitään ylinäyttelyy ku se vois huonontaa asiaa...
      Ja tiiän et helpommin sanottu ku tehty, ja ei en oo ollu kiusattu, kiitos siitä, mut mietin aina mitä tekisin jos niin olis. (tosi paikan tullen varmaa huutaisin äitii :/ mut koittakaa kestää.!!!!!

    • blondebitche

      Ei toi sun tarina edes ole YHTÄÄN KAMALA. Sulla oli hulluna ystäviä, olit varmaan joku blondi bitch joka omisti koko luokan... Joo, meillä muilla on paljon surkeempi elämä ( joillakin )

      • kiusattu3

        minulla varsinkin. veeti glöf jonne tervo ovat kiusanneet minua siitä lähtien kun olen ollut kilonpuiston koulussa. ikää kuin he ovat saaneet etuoikeuden kaikkeen, jopa koulukiusaamiseen.


    • JOKU557

      Auttakaa!!
      Minulla On ongelmia !
      Otin KuvanKaappauksen opettajasta youtube Videosta Ja Laitoin Sen meidän luokan WhatsApp Ryhmään. Sitten Meidän Luokalla on kaks semmost Tyyppii Jotka on mua vastaan ja ne aikoo kertoo tälle Opettajalle jos se saa tietää Nii oon iha vitun kuses.
      Se On ihan kauhee Rage Opettaja.

      MITÄ MUN KANNATTAA TEHDÄ !!!!!! ??????? AUTTAKAA

      • JOKU557

        AUTTTAKAA


      • markku14
        JOKU557 kirjoitti:

        AUTTTAKAA

        et oo kusessa, ei se voi suuttua tuollaisesta


      • JOKU557

        Miten Niin Ei vois suuttua ?

        Miten saisin nämä kaksi poikaa pois mun tietä ettei ne muistuttelis mulle siitä koko ajan ?


    • muuttunu1

      mua kiusattiin kans 7 ja 8 luokalla mutta ei kiusata enää kun oon muuttunu, oon nyt 16v

    • MäEnVaanJaksaEnää

      Mua kiusattiin, haukuttiin, jätettiin ulkopuolelle, mä olin aina kaikessa se viiminen vaihtoehto, usein en sitäkään, mun frendit loukkas mua ja lopulta unohti mut kokonaan. Tää oli siis 1-9 luokilla. Nyt mä oon amiksessa, muutin jonneki missä kukaan ei tunne mua. Aattelin, että voisin alottaa alusta tai jotain, olla taas ilonen, nauraa, puhua... Mutta nyt mä oon vaan tunnekylmä kuori, jonka koulupäivät menee zombina hortoilemiseen. Tyypit on yrittäny tutustua muhun, ne on tosissaan puhunu mulle, yrittää saada mut hymyileen. Mua ei enää vältellä kymmenen metrin säteellä ja katsota halveksuvasti. Yks tyyppi tuli kysyyn multa yks päivä että mikä mun on ja mä voin tulla puhuun sille jos haluun. Kerranki ihmiset näkee kuinka paha mun on olla. Mä saisin täällä frendei jos mä vaan puhuisin. Mutta mä en vaan pysty enää. Tuntuu vaan niin turhalta, mä menetän sen joka tapauksessa jossain välissä. Niin ko kaikki muutkin. Nyt maanantaina mä sit menin terveydenhoitajalle. Mun oli tarkotus kertoa yhestä sairaudesta, jota mä epäilen, mut mä räjähdin vaan hysteeriseen itkuun. Se tenttas mikä mul on ja mä kerroin mun huonosta olosta sille. Oon nyt käyny siellä pari kertaa juttelemassa ja mulle on varattu aika psygologille. Mä vaan itken joka kerta, en saa sanottuu paljon mitään. Se soitti mun äitille, joka sit soitti mulle. Kysy et oonko mä masentunu ja ihmetteli miksen oo käyny päälle kuukauteen juoksemassa (mä siis harrastan sitä). Ja miksi mä oon ollu niin saamaton, kyllä nuorella ihmisellä pitäisi enemmän virtaa olla. Mä itkin äänettömästi koko puhelun ajan. Kysyin sit oliko muuta, heippa ja löin luurin korvaan. Se ei oo koskaan osannu lohduttaa mua. Meillä kotona jos itkee, tullaan vaan karjumaan että pitää olla ilonen. En mä ookkaan itkeny ko pari kertaa ädin kuullen. Aina vetäny hirveät kilarit. En oo enää pariin vuoteen, oppinu sen verran. Mutta mä en nyt kolmen vuoden sisällä muista päivää jollon mä en ois itkeny, yksin ja äänettömästi, jossain koulun vessassa tms. Melkein joka yö itken itseni uneen. Kämppis nukkuu samassa huoneessa eikä huomaa mitään. Aamulla mulla särkee päätä ja silmät on punaset ja turvonneet. Mä en vaan jaksa tätä jatkuvaa huonoa oloa. En mä itsaria aio tehdä, vaikka oonki huomannu ajattelevani sitä melkein joka päivä, sitä miten mä tekisin sen. Mutta mä pelkään kuolemaa liikaa. Mä haluan elää. Tuntuu vaan että tää huono olo ei lähde. Mä ajattelen mun entisiä frendejä päivittäin, miks ne hylkäs mut vaikken mä ollu tehny mitään. Nykyään ne on muuttunu. Ennen ne osas olla oma ittensä, sit ne alko häpeen mua ja nyt ne on samaa massapaskaa ko kaikki muutkin. Silti mä ikävöin niitä joka helvetin päivä. Samaan aikaan mä vihaan niitä enemmän ko mitään muuta. Mulla ei ole mitään. Mua ei kiinnosta mikään. Mulla väsyttää, jatkuvasti.
      Että miettikkää kiitos kaks kertaa ennen ko alatte kiusaamaan jotakin, mun elämä on ollu yhtä helvettiä viimiset yheksän vuotta. Mä en vaan jaksa tätä. Kaiken pitäis olla hyvin just nyt. Miksi se ei tunnu siltä. Miten mä tuun koskaan pääseen mun frendeistä yli. Mulla ei ole mitään. Mä kuuntelen musiikkia, siinä on mun vapaa-aika ja suurin osa koulupäivästä. Mitään muuta mulla ei ole.

      • ROMEO7

        Koita Pärjätä mä oon Nyt seiskal ja yks tyyppi kiusaa potkii ja haukkuu autistiks Ilman Syytä


      • ROMEO7

        Ärsyttää Enkä tiedä mitä Voisin tehdä Tälle Asialle


      • MäEnVaanJaksaEnää

        Kiitti, mä koitan...
        Mä esitin aina etten välitä ja kaikki luuli, että mä kestän kaiken mitä mulle sanotaan. Älä ainakaan tee samaa virhettä ko mä :). Sanot sille että pitää päänsä kiinni ja olkoot autisti ihan keskenään.


    • jokutyyppi123

      Heei!
      Tulin tänne lukemaan muiden tarinoita, koska itelläni on ollut vähän ikävää koulussa tän vuoden ajan.
      Oon huomannut, että jotkut ihmiset ei tykkää musta, sillä koulussa jotkut kattoo mua vinoon, ainakin muutamat jopa on naureskellu selvästi mulle, ku oon seisonu luokan eessä oottamassa tuntia useampia kertoja. Täs tilantees oon vaa kattonu eri suuntaa niinku en huomais. Ne, jotka on naureskellu mulle, ei edes tunne mua, koska en oo puhunu niiden kaa, ku ehkä kerran vuoden alussa ihan vähän. Ihmettelen vaan, kuinka joku löytää energiaa tollaseen touhuun. Mua ei ainakaa ees kiinosta arvostella ketään tollee, ellei ne ois tehny mulle henkilökohtasesti tahallaan jotain ilkeetä.
      Mun päässä mietin vaan, että mikä mussa oikeen on vikana? Mitä oon tehny väärin?
      Mul ei oo koskaa ollu tällästä tilannetta ala-asteella eikä ylä-asteella. Toivon, että tää on vaan joku vaihe, joka menee ohi. Pelottaa jos tää ei oo vaan vaihe, vaan tulee jatkumaan. Muistan, että ainoastaan joskus, kun tulin seiska luokalle, että joku muutaman kerran sano, jotain ilkeetä, niin että kuulin. Tän koko asian takia oon ollu poissa koulusta, niin paljon ku mahollista. Kaverit kyselee ja ihmettelee minkä takii oon poissa tunneilta. En haluu kertoo tätä syytä, koska mua hävettäis sanoo et oon joutunu kiusaamisen kohteeks. En oo kertonu tästä kellekkään ihmiselle, koska must tuntuu et ne rupeis ajattelee et oon outo/viallinen tai jotain.
      Vissiin mun tilanne ei oo kauheen paha ainakaan vielä, koska on kavereita, joita kiinostaa, jos en oo koulussa. Enkä oikeestaan pelkää, et mun kaverit jättäis mua, koska tiiän aidosti, että ne on fiksuja ja aidoti välittää musta. Eli ne ei jättäis mua yksin.
      Oon tosi pettyny, koska odotin, että lukiosta tulis paljon kivempaa, kuin aikasemmin peruskoulussa. Odotin, että lukiossa ihmiset olis fiksumpia ja kasvaneempia, et kukaan ei enää jaksais tehä tollasta. Toinen ikävä puoli täs on se, että tää on vaikuttanu mun numeroihin aika paljon. Ku yritän olla poissa koulusta tän takii, enkä oikee pysty ajattelee opiskeluu ees kotona kunnolla.

      Kun tulin noin 10 vuotta sitten 1 luokalle, mun vanhemmat piti mulle pitkän luennon, miks en koskaan saa kiusata ketään, enkä saa mennä mukaan kiusaamiseen. Niinpä en koskaan oo kiusannu. Bongasin vuoden alussa yhden yksinäisen ujon pojan, jolla ei ollu ketää kaverii. Siin tuli itelle syyllinen fiilis, ku istuu kaveriporukan ympäröimänä ruokalassa ja se yksin. Aloin juttelee sen kaa ja nyt sillä on ainaki mut kaverina.

      Kiitti, kun luit tän! Antakaa mulle neuvoja/ajatuksia mitä kerroin. Haluisin vaan saada jotenki puhuttuu tästä jonkun kanssa, kun en viitti kertoo kellekkää mun tutulle.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      908
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe