kiusaamisesta...ihan oikeasti!

thousandyear

Älkää hyvät nuoret,lapset,aikuiset koskaan kiusatko ketään mua kiusattiin koko ala-aste ja nyt olen ysillä yläasteen aikana mua ei ole kiusattu mutta nykyään kärsin jonkin asteisista syömisongelmista ja masennuksesta sekä itkukohtauksista. Nytkin kirjoitan tätä itku silmässä.

Kaverini sanovat että olen laiha mutta en nää sitä itse ja sen takia nyt itken ja lähes kaikki kaverit ovat entisiä kiusaajiani jotka haukkuivat mua läskiksi ja syrjivät mua.

Olen muuttunut paljon ...ennen olin hyvin kiltti tyttö joka ei kiroillut koko aikaa mutta nyt olen sellainen joka kiroilee ja muuttuu todella äkkiä agressiiviseksi.

Lisäksi haluan nykyään vain pois kotoa kauas pois.Koska pahat muistot.

Älkää ikinä kiusatko ,ihan oikeasti. Se on aina paha juttu ,joka ei ole hyväksi kenellekkään ja suosittelen vaihtamaan koulua jos kiusaajat on tosi pahoja ja heitä on paljon.

Olkaa vahvoja

1

191

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinua

Miksi vanhempasi eivät auta?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      44
      2201
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      702
      1470
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      105
      1162
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      130
      1049
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      89
      953
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      71
      883
    7. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      16
      724
    8. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      694
    9. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      116
      678
    10. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      77
      592
    Aihe