Vauvablogi

Äippä94

Onko teillä blogeja :)? Haluaisin katsoa ja tutustua niihin:) itselläni on :) http://mylittlebabygirl.vuodatus.net/ MUTTA se on salasana suojattu ,eli siis lukijoille on oma salasana , ja annan sen vain niille jotka oikeasti haluavat lukea ja kertovat ensin itsestään :) siis esim mistä päin on ja minkä ikäinen , kuinka vanha lapsi ja miten on mennyt :) kyselkää salasanaa jos kiinnostuitte

20

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äippä92

      sun blogis on varmaan joka lauseen perässä hymiö :) minun mielestä erittäin ärsyttävää :) ainakin sellainen "puolet blogistä hymiöitä" tyyliin ei kiinnosta :)

      • pata kattilaa...

        No eipä itselläsikään tunnu tuo suomen kieli olevan ihan hallussa, joten en juuri naureskelisi muiden hymiöiden käytölle.


      • Äippä94

        En pyytänyt ilmoittamaan jollei kiinnosta :) ja oot varmaan tosi negatiivinen ihminen jollei saa laittaa hymiöitä:):):):) anteeks että tykkään iloisista asiosta :):):):):):)


    • Teiniäidit...

      No on kyllä rasittavaa tuo hymiöiden raiskaus, sen sanon minäkin. Ja pitääkö olla lapsi, että pääsee lukemaan kyseistä blogia? Eli lapsettomat eivät pysty? Joopa joo...

      • ???

        No ei se nyt sitä tarkoita että lapsettomat ri saa lukea jos kysyn onko muita joilla on blogeja?


    • 7kk

      Mulla on: http://emen-arkea.blogspot.com/
      On ihan julkinen että kuka vaan voi lukea.

      • Äippä94

        Laitan s-postia:)


      • Äippä94
        Äippä94 kirjoitti:

        Laitan s-postia:)

        Sun blogiin ei voi kommentoida?:o


      • Äippä94 kirjoitti:

        Sun blogiin ei voi kommentoida?:o

        heips, kyllä voi. jokaisen blogi tekstin oikeassa yläkulmassa on puhekupla, sitä painamalla voi jättää kommentin :)


    • äippä92

      tietysti saa laittaa hymiöitä, ja pitääkin. muttei kokoajan, joka lauseen perään :) Minun mielestä sellaista tekstiä on niin epäselvää luettavaa.

      • Äippä94

        No se on mielipide asia .. Eikä blogini ole pelkkää hymiöitä, ei sitä pakko lukea ole jos sekin on "epäselvää " luettavaa .


      • hassu juttu

        Jännää, että sinua ne hymiöt häiritsevät niin paljon. Oma tekstisikin kun vilisee kielioppivirheitä.


    • äippä92

      joo no ei se ny oo niin nuukaa.

    • 7kk

      Mäki voisin haluta salasanan :)?

      • Äippä94

        Aijaa , kappas :) juuu saat hmmm laitan sen vaikka sun blogiin..


      • Äippä94

        Mä en kyllä pysty kommentoimaan :o en tiedä mikä sitten on :(


      • 7kk
        Äippä94 kirjoitti:

        Mä en kyllä pysty kommentoimaan :o en tiedä mikä sitten on :(

        Kyllä se tuli perille :) en julkaise vain sitä kommenttia.


    • Nanna
    • äippä_87

      Olisin kiinnostunut lukemaan blogiasi.Niimpä saisinko salasanan blogiin.
      Olen 26 vuotias kahden tyttölapsen äiti.
      Ensimmäinen lapsista on 3 vuotta ja vähän päälle ja toinen lapsista on 5 kuukautta ja vähän päälle.Hyvin on mennyt lasten kanssa,mutta olisi kiva saada vinkkejä 5 kuukauden lapsen hoidosta,ruokailusta,nukkumisesta jne..ja samalla vinkkejä myös 3 vuotiaasta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe