Vauvablogi

Äippä94

Onko teillä blogeja :)? Haluaisin katsoa ja tutustua niihin:) itselläni on :) http://mylittlebabygirl.vuodatus.net/ MUTTA se on salasana suojattu ,eli siis lukijoille on oma salasana , ja annan sen vain niille jotka oikeasti haluavat lukea ja kertovat ensin itsestään :) siis esim mistä päin on ja minkä ikäinen , kuinka vanha lapsi ja miten on mennyt :) kyselkää salasanaa jos kiinnostuitte

20

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äippä92

      sun blogis on varmaan joka lauseen perässä hymiö :) minun mielestä erittäin ärsyttävää :) ainakin sellainen "puolet blogistä hymiöitä" tyyliin ei kiinnosta :)

      • pata kattilaa...

        No eipä itselläsikään tunnu tuo suomen kieli olevan ihan hallussa, joten en juuri naureskelisi muiden hymiöiden käytölle.


      • Äippä94

        En pyytänyt ilmoittamaan jollei kiinnosta :) ja oot varmaan tosi negatiivinen ihminen jollei saa laittaa hymiöitä:):):):) anteeks että tykkään iloisista asiosta :):):):):):)


    • Teiniäidit...

      No on kyllä rasittavaa tuo hymiöiden raiskaus, sen sanon minäkin. Ja pitääkö olla lapsi, että pääsee lukemaan kyseistä blogia? Eli lapsettomat eivät pysty? Joopa joo...

      • ???

        No ei se nyt sitä tarkoita että lapsettomat ri saa lukea jos kysyn onko muita joilla on blogeja?


    • 7kk
      • Äippä94

        Laitan s-postia:)


      • Äippä94
        Äippä94 kirjoitti:

        Laitan s-postia:)

        Sun blogiin ei voi kommentoida?:o


      • Äippä94 kirjoitti:

        Sun blogiin ei voi kommentoida?:o

        heips, kyllä voi. jokaisen blogi tekstin oikeassa yläkulmassa on puhekupla, sitä painamalla voi jättää kommentin :)


    • äippä92

      tietysti saa laittaa hymiöitä, ja pitääkin. muttei kokoajan, joka lauseen perään :) Minun mielestä sellaista tekstiä on niin epäselvää luettavaa.

      • Äippä94

        No se on mielipide asia .. Eikä blogini ole pelkkää hymiöitä, ei sitä pakko lukea ole jos sekin on "epäselvää " luettavaa .


      • hassu juttu

        Jännää, että sinua ne hymiöt häiritsevät niin paljon. Oma tekstisikin kun vilisee kielioppivirheitä.


    • äippä92

      joo no ei se ny oo niin nuukaa.

    • 7kk

      Mäki voisin haluta salasanan :)?

      • Äippä94

        Aijaa , kappas :) juuu saat hmmm laitan sen vaikka sun blogiin..


      • Äippä94

        Mä en kyllä pysty kommentoimaan :o en tiedä mikä sitten on :(


      • 7kk
        Äippä94 kirjoitti:

        Mä en kyllä pysty kommentoimaan :o en tiedä mikä sitten on :(

        Kyllä se tuli perille :) en julkaise vain sitä kommenttia.


    • Nanna
    • äippä_87

      Olisin kiinnostunut lukemaan blogiasi.Niimpä saisinko salasanan blogiin.
      Olen 26 vuotias kahden tyttölapsen äiti.
      Ensimmäinen lapsista on 3 vuotta ja vähän päälle ja toinen lapsista on 5 kuukautta ja vähän päälle.Hyvin on mennyt lasten kanssa,mutta olisi kiva saada vinkkejä 5 kuukauden lapsen hoidosta,ruokailusta,nukkumisesta jne..ja samalla vinkkejä myös 3 vuotiaasta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1641
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      62
      1115
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      188
      909
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      43
      841
    6. 68
      757
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe