Onko teillä blogeja :)? Haluaisin katsoa ja tutustua niihin:) itselläni on :) http://mylittlebabygirl.vuodatus.net/ MUTTA se on salasana suojattu ,eli siis lukijoille on oma salasana , ja annan sen vain niille jotka oikeasti haluavat lukea ja kertovat ensin itsestään :) siis esim mistä päin on ja minkä ikäinen , kuinka vanha lapsi ja miten on mennyt :) kyselkää salasanaa jos kiinnostuitte
Vauvablogi
20
306
Vastaukset
- äippä92
sun blogis on varmaan joka lauseen perässä hymiö :) minun mielestä erittäin ärsyttävää :) ainakin sellainen "puolet blogistä hymiöitä" tyyliin ei kiinnosta :)
- pata kattilaa...
No eipä itselläsikään tunnu tuo suomen kieli olevan ihan hallussa, joten en juuri naureskelisi muiden hymiöiden käytölle.
- Äippä94
En pyytänyt ilmoittamaan jollei kiinnosta :) ja oot varmaan tosi negatiivinen ihminen jollei saa laittaa hymiöitä:):):):) anteeks että tykkään iloisista asiosta :):):):):):)
- Teiniäidit...
No on kyllä rasittavaa tuo hymiöiden raiskaus, sen sanon minäkin. Ja pitääkö olla lapsi, että pääsee lukemaan kyseistä blogia? Eli lapsettomat eivät pysty? Joopa joo...
- ???
No ei se nyt sitä tarkoita että lapsettomat ri saa lukea jos kysyn onko muita joilla on blogeja?
- 7kk
Mulla on: http://emen-arkea.blogspot.com/
On ihan julkinen että kuka vaan voi lukea. saisinko salasana? käy tsekkaa http://nuoriyhmamma.omasivu.fi/
- Äippä94
Laitan s-postia:)
- Äippä94
Äippä94 kirjoitti:
Laitan s-postia:)
Sun blogiin ei voi kommentoida?:o
Äippä94 kirjoitti:
Sun blogiin ei voi kommentoida?:o
heips, kyllä voi. jokaisen blogi tekstin oikeassa yläkulmassa on puhekupla, sitä painamalla voi jättää kommentin :)
- äippä92
tietysti saa laittaa hymiöitä, ja pitääkin. muttei kokoajan, joka lauseen perään :) Minun mielestä sellaista tekstiä on niin epäselvää luettavaa.
- Äippä94
No se on mielipide asia .. Eikä blogini ole pelkkää hymiöitä, ei sitä pakko lukea ole jos sekin on "epäselvää " luettavaa .
- hassu juttu
Jännää, että sinua ne hymiöt häiritsevät niin paljon. Oma tekstisikin kun vilisee kielioppivirheitä.
- äippä92
joo no ei se ny oo niin nuukaa.
- 7kk
Mäki voisin haluta salasanan :)?
- Äippä94
Aijaa , kappas :) juuu saat hmmm laitan sen vaikka sun blogiin..
- Äippä94
Mä en kyllä pysty kommentoimaan :o en tiedä mikä sitten on :(
- 7kk
Äippä94 kirjoitti:
Mä en kyllä pysty kommentoimaan :o en tiedä mikä sitten on :(
Kyllä se tuli perille :) en julkaise vain sitä kommenttia.
- Nanna
Blogi arjesta identtisten kaksospoikien kanssa, pojat ovat 5kk :)
http://mama-loves-you.blogspot.fi/ - äippä_87
Olisin kiinnostunut lukemaan blogiasi.Niimpä saisinko salasanan blogiin.
Olen 26 vuotias kahden tyttölapsen äiti.
Ensimmäinen lapsista on 3 vuotta ja vähän päälle ja toinen lapsista on 5 kuukautta ja vähän päälle.Hyvin on mennyt lasten kanssa,mutta olisi kiva saada vinkkejä 5 kuukauden lapsen hoidosta,ruokailusta,nukkumisesta jne..ja samalla vinkkejä myös 3 vuotiaasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1373781Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362934Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81825Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51578Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41059- 66870
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38844- 44744
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22688- 54665