http://www.myearn.com/?ref=173081&subid= Liity MyEarniin tästä sivulla vaan katselet kamppanjoita ja osallistut kilpailuihin ja arvontoihin ja tienaat 20sent 2e per kamppanja kokeile!!
My earn helppoa rahaa!!
hando2
3
359
Vastaukset
- osallistunut
Hyvä paikka ite tienannu 200e kk vähä katselemassa kamppanjoita
- Huojausta-Scam!
Siis jumatsuka mikä sivusto! Kirjauduin tuonne. Ensin niitä juuri mitään kyselyjä ei päässyt tekemään. Sitten kun tänään yritin mennä sinne, sivusto oli muuttunut saksankieliseksi vEuro-sivuksi, josta ei pysty loggautumaan ulos eikä tiliään poistamaan! Että älkää muut uskoko ketään noita suosittelijoita, jotka tätä paikkaa suosittelee, vaan kiertäkää kaukaa! Scam!
- Hohhoijaaa...
No en todellakaan mene tuonne sivulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146