No niin skitsot. Miten pärjäätte tässä testissä?

turboaivot

Skitsofreenikot näkee tässä videossa naamarin sisä- ja ulkopuolen naamarin pyöriessä. Terveet näkee ainoastaan oikean puolen naamarin pyöriessä.

hollow mask illusion:
http://www.youtube.com/watch?v=0QgoX78q-0Y

17

788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skitsoko

      Mulla ei ole diagnosoitu skitsofreniaa mutta pystyn näkemään selvästi kumpi puoli milloinkin on kyseessä?Näkeehän sen kun se kääntyy vai mikä tän testin tarkotus on? Pystyn kyllä myös näkemään sen sillai että molemmat puolet on ulkopuolia mutta näen kanssa sisäpuolen jos haluan

    • Satumainen 53

      joo, etupuo,li vaan näkyy. Totta se on. En ole skitso :)

    • psyk.esh.

      Skitsofrenia voi olla silti vaikkei sitä ole diagnosoitu.

    • liikaa on liikaa

      Bbbuuhhhhaaaa

      just tätä psykatria on...

      kaikki saadaa sairaiksi diagnosoitua, kun tässä pitää nyt toimia näin ja nähdä näin.

      Milloin tämä maailman muuttui tämmöiseksi? Paikaksi jossa hakemalla haetaan sairauksia?

      uskoo ken tahtoo, minä en

    • psyk.esh.

      Ei sillä ole väliä mihin sinä itse uskot, papereissa lukee diagnoosi ja se useimmiten pitää paikkansa.

    • minä!

      Minä en nähnyt mitään naamaria.

    • eiootottaenusko

      Hyi ei mul oo skitsofreniaa :d miks nään molemmat puolet?

    • miiiiiiiii

      Siis näkeeks kaikki todella vain joko sekä etu- että takaosan oikein tai molemmat euosina? Höh...ite nään ton takaosan littanana. (Ja ketjuun kuuluvasti mullakaan ei ole skitsofreniaa.)
      Olen aivan varma, että mulla on tuo kaksisuuntainen mielialahäiriö, koska näen toisen puolen littanana, se puolihan selvästi on lattea ja ikävä, toinen taas niin täydellinen ja hyvälle mielelle saava! Asia on aivan varmasti näin. u_u Myös jonkin näköinen asosiaalinen persoonallisuushäiriö varmasti löytyy, koska en halua samaistua muiden näkemyksiin tuosta maskista.

    • diagnoimaton olen

      Niin missäs se ilmoitetaan,että silleen näkevät ihan itsekö keksit?
      mie en nähnyt kuin sen kuvan en mitään pyörimistä juu ja en ole
      diagnisoitu.

    • dfdfggtg

      Minä pystyn kyllä erottamaan. Skitsofrenia diagnosoitiin joskus, mutta myöhemmin se on kumottu. Ennen skitsofreniadg:tä asperger-dg. Sitten pari vuotta kun katseltiin ja tajuttiin ettei skitsofrenian diagnoosi oikein sovi ja parempi on as-adhd yhdistelmä, se myös laitettiin. Silti olen epäillyt, että olisin noita kaikkia yhtäaikaa, siis asperger-adhd-skitsofreenikko(lieväoireinen, ei positiivisia, pelkästään negatiivisia oireita).
      Tuo testi ei voi olla pätevä, koska omien tutkimuksieni mukaan siihen on vastannut oikein myös ihmisiä, jotka eivät varmasti ole skitsofreenikkoja. Toisaalta en ole tavannut skitsofreenikkoja, jotka eivät olisi tuosta selvinneet - en tosin ole ketään skitsoa tuolla testannut(itseäni lukuunottamatta), mutta uskon että he kyllä tosiaan näkevät kumpi on oikea puoli.

      • tuttu olet

        Eräs juttu ilmoituksessasi pistää miettimään?yritäpä arvata mikä?olet tuttu.


      • dfdfggtg
        tuttu olet kirjoitti:

        Eräs juttu ilmoituksessasi pistää miettimään?yritäpä arvata mikä?olet tuttu.

        no kerros mikä juttu pistää miettimään? :D


    • BITE ME

    • håhåhåhå

      nään naamoja joka paikassa.......................................

    • asfasga g

      Täyttä paskaa. Aivan varmana tuo on 3D-animaatio. Voi vittu on tyhmä joka luulee että tuo on oikea maski... HALOO!!!

    • Aww:3

      Mää näin molemmat puolet ._.

    • huhuaihu

      Onko siis normaalia tajuta että kumpi on se oikea puoli kun maski on juuri kääntymässä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe