Kokemuksia Bilteman venevahoista?

Todella pettynyt

Tulipa juuri vahattua vene tuollaisella "pehmeällä, nestemmäisellä vahalla", oli ensimmäinen ja viimeinen kerta Bilteman vahoilla. Jämähti kuin täi paskaan, eikä saa edes kiilloituskoneella kiilloitettua.
Ensi talven aikana pitää löytää joku ammatti-ihminen joka puleraa tuon veneen kokonaan, ja sitten päästään "puhtaalta" pinnalta jaltkamaan muutaman vuoden.

Viimevuonna laitoin USpartsin myymää . . . . olisiko ollut nimeltään Fast and Furious vaha, ja se oli todella kevyttä levittää ja kiillottaa, sillä mennään jatkossakin, jos tuon Bilteman möhnön saa koskaan enää eriti veneen pinnasta.

18

493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurapaskaa

Biltema ja venetarvikkeet ei sovi yhteen. Hyllykaupalla pelkkää kertakäyttöistä roskaa.
      Lepuuttajat ja pari kelluntaliiviä olen ostanut ja uskallan sanoa, että toimii. Riittävän yksinkertaisia tuotteita kun ostaa niin voi säästyä harmeilta.
      Sinkit tosin kulahti trimmitasoista yhden kauden aikana, kun edelliset laadukkaammat kesti kaksi kautta.

Roskaa roskaa ja roskaa.

Samaa kuraa tarjolla HongKongissa ja Motonetissa.

Ja nyt puhun tarvikeosista ja heidän "omista" tuotteistaan.

• 2 x KAD44

Muuhun en ota kantaa, mutta toi sinkki otti silmään ; )

Itse ajattelisin asiaa siten, että mitä vähemmän sinkit kuluvat niin sitä surkeammat ovat. Sinkin tehtävä on uhrautua esim vetareissa, ettei vetarit vaurioidu tai potkurin sula jorpakkoon

• Jsk1234

Motonetistä en vaan ole löytänyt mitään heidän omia merkkejään. Saman merkkisiä tavaroita kuin venetarvikeliikkeissäkin.

Biltemassa on pelkkää kuraa.

• shamppoota kehiin

Bilteman autovahashampoo, muuhun en enää koske, jos vene vahata pitää.

• hlgckit

Vahasin myös bilteman vahoilla, eikä ollu mitään ongelmaa. Puhdistus vahan kiillottava vaikutus oli vähän pettymys, mut pintavahassa varsinkaan ei ollu mitään vikaa.

• Halpa ja hyvä

Vanha hyvä sanonta on että jos haluaa halvan ja hyvän, ne pitää ostaa erikseen. Pätee myös tähän. Autoglymin punaista alle ja mustaa päälle ja koko kesä kiiltää..

• eri vahoja

kannattaa kyllä kokeilla eri vahoja ja sitten tehdä oma johtopäätös, mutta olen kyllä samoilla linjoilla että halvalla on vaikea löytää hyvää.

• Olen itsekkin käyttänyt vuodesta toiseen AutoGlymiä. Minä pesen punaisella Polish Glymillä ja kovaa kulta Glymiä päälle, jota on erittäin helppo levittää ja kiillottaa.

• hyvää pakkaa tulee

Olen nyt kokeillut AutoGlymin punaista niin autoon kuin veneeseen ja tyytyväinen olen ollut. Helppo levittää ja tosi helppo kiillottaa ja ihan ok lopputulos, meinaan jatkossakin käyttää kyseistä tuotetta.

• No joo

Mielipide Bilteman vahasta on siis; Autoglym on hyvä vaha, helppo levittää ja kiillottaa :) Just.

Mainontahan se on kun kannattaa.

• mainostan minäkin

Autoglym on ollut jo monet kaudet ihan hyvä vaha. On ollut muitakin hyviä, mutta Autoglymiä saatavissa vaikka lähimmästä kiskasta, siksi sitä. Kukahan nyt maksais vielä provikan mainoksesta?

• mielipidettä peliin

Mielipide on se että vaikka Bilikassa on halpaa, niin kaikki kama ei ole parasta. Jos pääsee helpommalla jollain muulla, niin miksi sitä ei voi sanoa. Pitäiskö vaan haukkua edelleen sitä Bilikkaa, mutta ei saisi tietoonsa, mitä kannattais ottaa tilalle??

Vaha on tuote, jossa ei kannata ostaa huonoa, jos haluaa juuri sen vahan hyödyn. (puhdistus, suoja & kiilto). Itsekin olen siirtynyt Autoglymin tuotteisiin nimenomaan helppouden vuoksi. Punaista alle ja hopea( kova litku) päälle.

• ............../.....

Autoglym spämmärit liikenteessä.

• Sanottavasi

Eikö ollut muuta sanottavaa??

• Todella pettynyt

Tarkoitukseni oli kyllä, joskin nähtävästi aivan liian epäselvästi, selvittää teinkö mahdollisesti jonkin virheen vahauksessa. Iltakaste ehkäpä . . . . liikaa likaa yms.

• hinkkaajat

Autossa olen siirtynyt ns vaahaamisesta kevytpinnoitteeseen.

Paljon vähemmän työtä laittaa se kun levität vaan sienellä ja avot.
      Ensin pyyhin esim keväällä puhdistavalla litkulla kiillotus päälle
      että' olisi hyvä pinta pinnoittaa ja sitten pinnoite päälle.
      En ole koskaan vielä käyttänyt niitä pitkäkestoisempia piinnoitteita
      vielä ainakaan mutta näillä nyt ainakin yhden kesän kestävillä.

Ensin tietysti perusteellinen liuotinpesu jos on pinttynyttä likaa jne.

• tutustukaa tarjontaa

Ihan oikeasti, onko ihmisillä joku outo kuva, että Biltema on halvempi paikka. Vertailkaa hintaa ja myös tuotteen laatu on aika oleellinen asia. Myös kotimaisia venetarvikekauppoja ja venetarvikenettikauppoja löytyy paljon, vertailkaa ja yllättykää hinnoista.

• Kokeilemalla selviää

Kyse ei välttämättä ole halpuudesta, vaan helppoudesta. Biltemassa osa tuotteista todella hyviä, osa ei niin hyvä ja osa sontaa. Sama tilanne kaikissa liikkeissä, se selviää kokeilemalla.
        Se voi kyll'ä tehdä välillä kipeääkin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      161
      21674
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      44
      8417
    3. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      55
      6135
    4. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      176
      5762
    5. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      29
      4796
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      312
      4477
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      76
      4391
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      78
      4187
    9. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      115
      3750
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      107
      1613
    Aihe