Tarjoillaanko enää finnairin lennoilla alkoholia?

viskikola

Oltaisiin menossa kesällä etelään kaverin kanssa jolla ei ole aikaisempaa kokemusta lentämisestä ja kovin tuntuu jännittävän niin ajattelin että muutama neuvoa antava voisi laukaista stressin ja jännityksen.

14

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fwgwr

      miks ei tarjoiltais?

    • Tietysti tarjoillaan

      Jos tarkoitit kysyä, tarjoillaanko ilmaiseksi, niin se sitten riippuu siitä onko kysymyksessä charter- vai reittilento, matkustako business- vai economy-luokassa, mitä juot...

      • viskikola

        Ihan finnairin lomalento. Muutama vuosi taaksepäin ainakin british airwaysin lennolla sai ilmaiseksi virvoitusjuomia kahvia teetä ja alkoholia,Tiedä sitten päteekö sama finnairin lomalennolla?


      • Mulla on
        viskikola kirjoitti:

        Ihan finnairin lomalento. Muutama vuosi taaksepäin ainakin british airwaysin lennolla sai ilmaiseksi virvoitusjuomia kahvia teetä ja alkoholia,Tiedä sitten päteekö sama finnairin lomalennolla?

        sellainen mielikuva, että lomalennoilla juomatarjoilut ovat nykyään maksullisia. Eipä ne reittilennoillakaan economyssa tarjoa enää kuin viiniä ja olutta veloituksetta.


      • höh höh
        Mulla on kirjoitti:

        sellainen mielikuva, että lomalennoilla juomatarjoilut ovat nykyään maksullisia. Eipä ne reittilennoillakaan economyssa tarjoa enää kuin viiniä ja olutta veloituksetta.

        lomalennoilla maksaneet jo reilu 10 vuotta eli et paljon taida matkustella....reittilennoilla...poikkeuksia on .... ruokailun yhteydessä kuuluu olut tai viini...eli sekin meni pieleen.....miksi ette katso netistä ennen arvailuja????



        http://www.finnair.com/FI/FI/information-services/on-the-aircraft/food-and-drink-on-board/european-flights


      • Ja sulla on
        höh höh kirjoitti:

        lomalennoilla maksaneet jo reilu 10 vuotta eli et paljon taida matkustella....reittilennoilla...poikkeuksia on .... ruokailun yhteydessä kuuluu olut tai viini...eli sekin meni pieleen.....miksi ette katso netistä ennen arvailuja????



        http://www.finnair.com/FI/FI/information-services/on-the-aircraft/food-and-drink-on-board/european-flights

        näköjään ongelmia luetunymmärtämisessä :) Yritäpä uudestaan.

        Totta, lomalennolla olen ollut viimeksi vuonna 2001. Enkä matkusta mitenkään erityisen paljon. 2-4 vapaa-aikaan liittyvää kansainvälistä reittilentoa per vuosi, ja 8-10 työmatkaa ulkomaille per vuosi.


      • rahalla saa, eikä

        se riipu siitä onko reitti vai charter.


      • kokemusta on
        Ja sulla on kirjoitti:

        näköjään ongelmia luetunymmärtämisessä :) Yritäpä uudestaan.

        Totta, lomalennolla olen ollut viimeksi vuonna 2001. Enkä matkusta mitenkään erityisen paljon. 2-4 vapaa-aikaan liittyvää kansainvälistä reittilentoa per vuosi, ja 8-10 työmatkaa ulkomaille per vuosi.

        miksi ihmeessä sitten kyselet kun olet lentämisen suurkäyttäjä....liki 10 lentoa vuodessa on tätä....ja vielä kyselee...onko muistissa jotain vikaa? Minä lennän vuodessa kerran Bangkokiin ja takaisin....ja tiedän jo sen perusteella....Bangkokin lento on poikkeus myös Finnairilla....olut, viini ja väkeävät ei kuulu hintaan...vain ruokailun yhteydessä 2 ensin mainittua....muu maksaa....virvoitusjuomat ilmaisisia....


      • Sä et
        kokemusta on kirjoitti:

        miksi ihmeessä sitten kyselet kun olet lentämisen suurkäyttäjä....liki 10 lentoa vuodessa on tätä....ja vielä kyselee...onko muistissa jotain vikaa? Minä lennän vuodessa kerran Bangkokiin ja takaisin....ja tiedän jo sen perusteella....Bangkokin lento on poikkeus myös Finnairilla....olut, viini ja väkeävät ei kuulu hintaan...vain ruokailun yhteydessä 2 ensin mainittua....muu maksaa....virvoitusjuomat ilmaisisia....

        ilmeisesti osaa tulkita vastausten kohdistamista lainkaan. Jos osaisit, niin ymmärtäisit että mä en ole kysellyt yhtään mitään, vaan ainoastaan vastaillut ap:lle 'viskikolalle'.


      • asgwr
        viskikola kirjoitti:

        Ihan finnairin lomalento. Muutama vuosi taaksepäin ainakin british airwaysin lennolla sai ilmaiseksi virvoitusjuomia kahvia teetä ja alkoholia,Tiedä sitten päteekö sama finnairin lomalennolla?

        Lomalennot

        Vesi, mehu, virvokkeet ja alkoholijuomat ovat maksullisia. Lisäksi lennoilla on myynnissä herkullisia snack-tuotteita.

        Suomesta lähdettäessä on lomalennoille mahdollista tilata maksullinen, upea Juhla-ateria, johon sisältyy vapaavalintainen ruokajuoma. Mikäli lennolla on välilasku, ateria tarjoillaan ensimmäisellä lento-osuudella.

        Juhla-ateria on varattavissa aikaisintaan 30 päivää ja viimeistään 48 tuntia ennen lähtöä Lomalentojen lisäpalvelut -sivuilta.


      • asgwr
        rahalla saa, eikä kirjoitti:

        se riipu siitä onko reitti vai charter.

        ei riipu


    • varma tieto

      Finnairin eli aurinkomatkojen lomalennoilla ei saa mitään enää ilmaiseksi.....kaikki maksaa erikseen...

    • wertb er
    • koalakiin

      Ei väliä. Työnnä alkoholiampulli perseeseen ja lennon aikana rikot sen puristamalla sulkijalihasta. Saat kännit vaikkei tarjoilua olisikaan. Simo teki kerran samoin.

      Ei kannata tuhlata aika selvinpäin oloon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      109
      7883
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2185
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1609
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe