Itse syön vain Tapolan käristeitä. Tervetuloa rantaan käristelemään. Omat makkarat, teltat ja viinat mukaan.
Makkarat mukaan ja Bodomille!
5
82
Vastaukset
- Saakohan
telttailla siellä murhapaikalla? Kyllä kai kun on kuviakin lehdissä ollut. Taitaa vaan olla turhan paljon kävelijöitä siellä nykyään.
- Hege Lerssinen
Jos törmäätte Bodomilla 60-vuotiaaseen äijänretaleeseen, jolla on muhkea parta, Marlboro huulessa, sandaalit jalassa ja pikkupoikien villinlännenhattu päässään käykää morjestamassa, sillä hän on Hessu52.
- Eikö olekaan
Hege Lerssinen kirjoitti:
Jos törmäätte Bodomilla 60-vuotiaaseen äijänretaleeseen, jolla on muhkea parta, Marlboro huulessa, sandaalit jalassa ja pikkupoikien villinlännenhattu päässään käykää morjestamassa, sillä hän on Hessu52.
Nisse? Tulisikohan se mukaan tarinoimaan siitä kohtalokkaasta helluntaista kun 4 meni metsään ja 1 tuli pois? Sitä pirun viinaa ei kyllä passaisi tarjota, norttia sentään saisi poltella.
- Ei ehkä Nisse.
Eikö olekaan kirjoitti:
Nisse? Tulisikohan se mukaan tarinoimaan siitä kohtalokkaasta helluntaista kun 4 meni metsään ja 1 tuli pois? Sitä pirun viinaa ei kyllä passaisi tarjota, norttia sentään saisi poltella.
Nisse taitaa olla niin täynnä bodomia sipuleita myöden, joten hän ei siellä poikkea. Eihän sitä tiedä, että kun hän on harras mies ja jos kävisi bodomilla, saattaisi alkaa myöhäissytytteinen omatunto kilkattamaan. Ja sellaista henkistä taakkaa ei kukaan soisi Nisselle, paljon jo kärsinyt mies.
- yks arvo
meijän perälläkin yks arvo imeä lutkutteli omaa peukkua lukion viimeiselle luokalle asti.
tunnetko sinä arvoa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632