Me emme halua

Joukko vl-nuoria

- katsella TV:tä
- kuunnella muuta musiikkia kuin siionin lauluja
- pitää korvakoruja
- laittaa huulipunaa
- pistää puuteria
- käyttää mitään muutakaan meikkiä
- mennä katsomaan Kärppäpelejä
- olla epäuskoisten kaveri
- hiplailla toisiamme ennen papin AAMENTA
- katsoa Kielletty hedelmä -elokuvaa
- ja paljon muuta.

Uskokaa jo epäuskoiset - me emme halua!!!

28

569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivopesua!

Miten sinä voit tietää, mitä muut nuoret haluavat???

Vai onko teidät kaikki aivopesty?

• Vl-puhuja Oulu

Voitko lopettaa keskustelujen häiriköinnin.

• Pudis54
        Vl-puhuja Oulu kirjoitti:

Voitko lopettaa keskustelujen häiriköinnin.

Tuntuuko teistä nuorista että olette toivottuja perheeseenne? Satukirjan Jumala "määrää" vl-tulkinnan mukaan vanhemmat tekemään paljon lapsia. Määräyksen toteuttamista valvomaan on asetettu Saara äiti joka huolehtii ettei vanhempanne ymmärrä väärin Jumalan "tahtoa". Miltä tuntuu olla "toivottu lapsi"?

• Fazernna
        Pudis54 kirjoitti:

Tuntuuko teistä nuorista että olette toivottuja perheeseenne? Satukirjan Jumala "määrää" vl-tulkinnan mukaan vanhemmat tekemään paljon lapsia. Määräyksen toteuttamista valvomaan on asetettu Saara äiti joka huolehtii ettei vanhempanne ymmärrä väärin Jumalan "tahtoa". Miltä tuntuu olla "toivottu lapsi"?

Vl-puhuja Oulu ei ole ensinkään nuori, vaan vanha ukon röhjäke, mielisairas helluntailainen Heinolasta ;)

• Vl-Emmi 12 v.

Mutta me haluamme valtavasti lapsia!

• vl-äiti Heinolasta

Kaikki me vl-naiset haluamma ihan vapaehtoisesti tehdä niin paljon lapsia kuin srk(baali) meiltä vaatii.

Srk-raamatussakin sanotan meistä vl-vaimoista, että #iloista antajaa phujaveljetkin rakastaa#

• Puhujaveli Oulu
        vl-äiti Heinolasta kirjoitti:

Kaikki me vl-naiset haluamma ihan vapaehtoisesti tehdä niin paljon lapsia kuin srk(baali) meiltä vaatii.

Srk-raamatussakin sanotan meistä vl-vaimoista, että #iloista antajaa phujaveljetkin rakastaa#

Heinolan Heli on ihan oikeassa.

• huolestuttaa

Tämä, "me emme halua" on saavuttanut jo naurettavat mittasuhteet.
      Kun olin siskoni ja hänen lasten kanssa autossa ja radiosta alkoi kuulua "maailman musiikkia", niin siskoni vaihtoi kanavaa ja lapset huuisvat kuorossa takapenkiltä, "me emme halua".
      Silloin tajusin, että tämä slogan on ihan totta vl-liikkeessä.
      Ennen ei lapsia aivopesty tuollaiseen pohjoiskorealaiseen huudahdukseen. Sekin oli parempi, että sanottiin, että maailman musiikki on syntiä, kuin tuollainen lasten manipulointi. Mitä psykologiassa sanotaan tämmöisestä?

• hardcore.

Se on aivopesua.

Jos kerrot oman tarinasi paljastat oman aivopesusi. Ei sen tarvitse olla uskontoa tai politiikkaa. Kaikki oppimasi ja tapasi on aivopesun tuotosta. Aivan kaikki. Narsismi on sitten aivopesun seuraus..

• dsht

On täysin ymmärrettävää, että te ette halua. Kyllä on tiedossa, mitä siitä seuraisi, jos haluaisitte....lapikasta.

• Hyvia asioita, mutta oletteko kaikki uudestisyntyneitä ja onko teidän kokoukksissa Pyhän Hengen läsnäolo kuten tässä linkissä jossa afrikan herätyksen keskeltä tullut mies julistaa sanaa.
      http://www.youtube.com/watch?v=k01jw00p0YQ

• KTS (Ei kirj.)

Monet kristilliset tutkimuslaitokset sanovat Owuorin olevan väärä profeetta:

http://www.bereanresearchinstitute.com/04_Endtime/E.0100_False_Prophet_Dr_Owuor_Christian_Conversion_of_Kenyan_Raila_Odinga.html

Jopa meidän oma "nokialainen" bloggari hiffaa joskus jotakin:

http://nokialainen.blogspot.fi/2013/05/onko-david-owuor-jumalan-profeetta.html

"Owuor tekee ihmeitä esiintymislavalla mikä muistuttaa kovasti näitä Amerikan karismaatikoiden show-esityksiä (sirkusta) ja ihmiset kaatuvat selälleen, on eläinääniä yms. "

"Owuorin monet profetiat ovat menneet pieleen"

"Owuor petkuttaa ihmisiä kritisoimalla monia TV-evankelistoja vääriksi harhaopettajiksi, kuten Benny Hinn’iä, samalla kun opettaa itse samantyyppistä harhaoppia kuin nämä amerikkalaiset väärät profeetat. "

• julia3483

meidän perheessä ollaan sovittu, että siioninlaulujen lisäksi voidaan kuunnella classista musiikkia. Raja menee tosin oopperan kohdalla, joka ei ole enää sopivaa. Sehän on teatteria. Ja sitä "me emme halua".

• teatteri

Koko elämä on yhtä teatteria.

• oppivainen

Miten suhtaudutte
      kouluihin
      työpaikkoihin
      työkkäriin
      sossuun
      jne
      joissa hääräilee epäuskoisia

• ex-vellu

kyllä sinulla oli ihanan lutunen aloitus. jaksatte uskoa Siihen että vain te olette oikeita ainoita. voitte vapaasti olla.minä saan kiksejä kun luen näitä eipäs juupas väittelyjä. Terveisin Entinen Vanhoillislestadiolainen

• ihmettelensuuresti

Täältä poistettiin kriittinen kommentti vanhoillislestadiolaisuudesta. Puolueellisuutta. Pöyristyttävää. Heidän pimeää puoltansa ei anneta tuoda julki.

• KTS (Ei kirj.)

Toi oli must niin lystikäs toi:

"...pistää puuteria.."
      :D

• -nea-

En ymmärrä. Sen lisäksi että joku on uskovainen, niin kaiken kukkuraksi elää kuin amissi. Varmasti erittäin monipuolista ja 'rikasta' elämää..

• Se on synti olla ääriuskovainen. Oikea kristinusko hyväksyy jopa noituuttakin, olen kristinuskoinen noita ja tiedän että Jumala hyväksyy noituutta (ainakin hyvää, ei pahaa) koska olen intuitiivinen.

• taskutilasto

**koska olen intuitiivinen**

Kerro lisää?

Itsekin olen intuitiivinen, mutta en sitä noituutena pidä. Pidän sitä Jumalan lahjana, Jumala antoi kuudennen aistin. Taidehan tulee sieltä... Harva taitelijoita noidiksi nimittää ;)

• taskutilasto kirjoitti:

**koska olen intuitiivinen**

Kerro lisää?

Itsekin olen intuitiivinen, mutta en sitä noituutena pidä. Pidän sitä Jumalan lahjana, Jumala antoi kuudennen aistin. Taidehan tulee sieltä... Harva taitelijoita noidiksi nimittää ;)

No en sanonutkaan että intuitio olisi noituutta.

Mutta harrastan noituutta mutta mun intuitio sanoo että Jumala hyväksyy minun noituuden.

• Freebird75

.. Jumala ei todellakaan hyväksy noituutta, jossa aktiivisena toimijana on jokin muu henki kuin Hänen henkensä.. ihmisen tarpeisiin muokkaantunut nyky-kristinusko nyt tuntuu hyväksyvän mitä vain..
      Haluaisin muuten kysyä vl-väeltä, miten yhteisössänne suhtaudutaan lapsettomuuteen, sikälikin kun lasten runsas saaminen on hyvinkin olennainen osa uskoanne? Ihan uteliaisuudesta kysyn..?

• Mikä on tämä "Hänen henki"? Ja mistä sen tunnistat?

• taskutilasto.

***Jumala ei todellakaan hyväksy noituutta,***
        Hah, ei mitään noituutta edes ole. Siten Jumala kyllä hyväksyy kaiken, koska Jumala on kaiken yläpuolella ja ohjaa Rakkaudellaan. Mitään väärää ei voi sattua. Ihminen kyllä satuttaa useinkin virheillään, mut ei Jumalan kannalta. Jumala hoitaa leiviskänsä tahollaan, ihminenkin jotain häärää tahollaan.

• fsgjdfhgj

Itse asiassa haluaisitte niin perkeeleesti mutta ette vain muka voi.

• avaaja pöljä

Avaaja on itse pöljä,nuorten nimissä tekee avauksen pilkatakseen uskovaisia nuoria,Onko vielä ihmisiä jotka ottavat todesta tuollaisen avauksen joka on hänen itsensä laatima.

• Hyvä näinkin

Ei tarvi jos ei halua! Itse meikkaan ihan hillitysti ja katson tv:stä asiallisia ohjelmia esim. uutiset, sää, ja joitain dokumentteja. En kuuntele rokkia vaan jotain mielestäni kaunista musiikkia esim. hengelliset laulut. En ole lestadiolainen. Uskossani olen niin onnellinen siitä etten elä lain alla vaan armon!!!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      118
      2141
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      177
      1706
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1404
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1188
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      166
      1175
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      996
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      892
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      887
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      874
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      821
    Aihe