Samassa koulussa mun kanssa on ysiluokalla yks ihana poika johon oon todellakin ihastunut...Mut kertokaapas nyt:Voiko ysiluokkalainen poika seurustella seiskaluokkalaisen tytön kanssa? Kerran kun meillä oli vierekkäisissä luokissa tunnit niin se katto mua suoraan silmiin ja aika pitkään...Voiskohan se olla kiinnostunut musta? Miten voisin lähestyä sitä? Se on melkeen aina kavereitten ympäröimänä(tyttöjenkin)...
Auttakaa...
6
578
Vastaukset
- Mira
minä en nyt osaa vastata kuin tuohon yhteen kysymykseen XD tietenkin seiskaluokkalainen voi olla ysiluokkalaisen kanssa...minäkin olen seiskalla ja oon nyt yhen pojan kansa joka on ammattikoulun toisella :)
- n91
tietysti seiskaluokkalainen voi olla ysiluokkalaisen kanssa. yritä ottaa selvää meneekö se vaikka jonnekin discoon, nii meet sinne kanssa. discossa on huomattavasti helpompi tutustua jätkiin kuin esim koulussa! :D
- Liv91
Miten mä voisin yrittää sitä selvittää? Siis että meneekö poitsu jonnekkin...Kiitos vaan neuvoista:)
- n91
Liv91 kirjoitti:
Miten mä voisin yrittää sitä selvittää? Siis että meneekö poitsu jonnekkin...Kiitos vaan neuvoista:)
no tota.. mee vaikka parin kolmen kamun kans välkällä sen jätkän läheisyyteen ja alkakaa puhua tulevasta discosta. sit voit sanoo et mä oon menossa sinne, menetkö sä? toi vaatii kyl aikamoista rohkeutta ,mut..
- poitsu
no tuota, voiko seiskaluokkalainen jätkä seurustella ysiluokkalaisen likan kans?
ku se näyttää käyvän ihan hyvin että likka muutaman vuoden nuorempi, mutta entä sitte jos jätkä on pari vuotta nuorempi, onks se ihan katastrofi? :/ oon nimittäin ihastunut yhteen meidän koulun ysiluokkalaiseen tyttöön.. katseita on vaihdeltu ja hymyilty, mutta sitä edemmäs ei oo kumpikaan tehnyt "alotetta".. - ^snoukka^beibe
tottakai.... periaattees ikä on vaa numero ja se on hyvä jos mies on vähä vanhenpi. mut kannattaa tehä alote ite... ja mitä pahaa vaikka on sua vanhenpi... mun poikaystävä on mua 4 vuotta vanhenpi ja me ollaa niiku tavalliset eikä meille oo tullu mitää vaikeuksia.... iän kanssa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249