Niemeläntie 93: http://dynasty2.pyhajarvi.fi/kokous/2012326-14.PDF
Vanha kunnalliskoti: http://dynasty2.pyhajarvi.fi/kokous/2013366-10.PDF
Terveyskeskus: http://dynasty2.pyhajarvi.fi/kokous/2013383-7.PDF
Valkoinen talo: http://dynasty2.pyhajarvi.fi/kokous/2013383-13.PDF
Repolan kiinteistö (ex-Revonsähkö): http://dynasty2.pyhajarvi.fi/kokous/2013395-6.PDF
Rillankivi/Mäntypolku 1: http://dynasty2.pyhajarvi.fi/kokous/2012353-16.PDF
Rillankivi/Paavolantie 6: http://dynasty2.pyhajarvi.fi/kokous/2012353-17.PDF
Rillankivi/Närepolku 1: http://dynasty2.pyhajarvi.fi/kokous/2012353-18.PDF
Kunnalliskotikin on siis näköjään tarkoitus jyrätä maan tasalle. Terveyskeskus on jo sinänsä oma lukunsa. Valkoinen talo on jo jyrätty. Tuohon Repolan kiinteistöönkin on tehty vakuutusyhtiön toimesta vielä viime vuonna vesivahingosta johtuen remontti, joka toi työtä paikkakunnalle. Rillankivi haluaa purkaa alle 30 vuotta vanhoja talojaan.
Kumma juttu että kaupungintalon ja Ikosen koulun homeremontit aikoinaan tehtiin eikä niitä jyrätty maan tasalle. Lastentalo rakennetaan, jääkö nykyisellä paikalla oleva Muksuteekki jäljelle vai puretaanko sekin? Eikös aiempi Muksuteekkikin (Apteekin talo?) ole jo pistetty maan tasalle...
Onko yhtään kaupungin omistamaa kiinteistöä, jota olisi hoidettu niin, ettei siellä pesi homeitiöt? Uutta homeenkasvualustaa ollaan kyllä hankkimassa monitoimihallista. Mitä kaupungin kiinteistöjä oikein on hoidettu, kun tuohon kuntoon ovat päässeet?
No, pääasia on, että katerpillarimiehillä riittää töitä.
Purkamisvimma
10
253
Vastaukset
- kahveetunnilta
Siinäpä on miettimistä vaikka kahveetunnille vai mitä?
Ei perhana, onkohan nuo miettinneet asiat oikkein, vai onko ne hometaloja ?
Joka talossahan jossainkohtaa on hometta, joka muuta väittää, valehtellee.- home kullan kallis
Eilenhän nuo kuului uutisoivan telkussa että uudet energiapihit talot tietävät kosteus/homeongelmia jos niitä ei ole tosissaankin oikein suunniteltu/rakennettu.
Liian tiiviskään ei ole aina hyvästä ts. jos ilmankiertoa ei ole kunnolla suunniteltu.
Ennenvanhaan se ilma kiersi vanhoissa puutaloissa kun ei joka paikassa ollut tilkkeitä ja iso kakaralauma aikuisväki ramppasi alvariinsa ovesta.
- itkuvirret.fi
Täällähän tuntuu olevan taas kaikki viisaat itkemässä vaihtakaa jo virttä välillä pliis!!Säästäkää kihuille parhaimmat veisuut saatta oikein kuhnuri-torilla esittää ne vesisateessa..
- home kullan kallis
itkuvirret.fi on sitten viisas kirjoittaja, löytyy aina yhtäpaljon sanottavaa. Viisaat antaa itselleen plussia ja toisille miinuksia jotta hyvin passa paikkakunnan imagoon...
Eikö sinulla vieläkään löydy enempää sanottavaa????
Vielä ne viisaat narahtaa kiinni vaikka kauan tätä on kestettykin!!!!!
- ole sinäkin.
Hienoa että päätökset on yksimielisiä.
- autiotalo1
kaupunki purkaa omia kunnollisia rakennuksia.eikö vois antaa hävittämismääräyksen meijerin tontilla olevalle rötiskölle ? tai vaikka palopojat polttasivat sen .on tuo niin törkeä nähtävyys päätien varrella...
- ohhohoijaa
autiotalo1 kirjoitti:
kaupunki purkaa omia kunnollisia rakennuksia.eikö vois antaa hävittämismääräyksen meijerin tontilla olevalle rötiskölle ? tai vaikka palopojat polttasivat sen .on tuo niin törkeä nähtävyys päätien varrella...
Millä perusteella kunnollisia?
- Paskan myivät
Kuvatanee ammattitaidottomuutta mikä rakentamisalalla ollut. Ja että julkinen sektori ei ole menneinä vuosina osannut peruskorjata, huoltaa rakennuksiaan. Sieltä on aina menty missä aita matalin ja mitä halvimmalla saatu - pintaremppaa.
Ja nämä nykyiset energiatehokkaat asumukset, rakennelmat. Taitaa tulla sutta jo tehdessä. Koko Suomalainen rakennusteollisuus valvojineen on kriisissä. Taitaa Afrikkalainen osata tehdä paremmin jopa savimajan. Siellä ei home kasva ja ilma kiertää.
Mutta jos joku huolissaan, hinkuaa näiden kaikkinaisten rötisköiden perään, ostaa ne pois kaupungilta. Varmasti lähtee halvalla.- osta osta pois.
Varmaan saa edullisesti,korjauskustannukset sitten saattavatkin olla melkoiset,muutamia "törkypihoja" meillä keskustassakin on joka on astettu "halvalla"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482