Olen aloittanut myyntityön myyntiedustajana ja täytyy sanoa että pois en vaihtaisi,tienaan paljon paremmin kuin "entisessä elämässäni" koskaan!Kauppa käy ja fiilis on tosi innostunut. Tsemppiä kaikille myyjille.
myyntityö
6
1255
Vastaukset
- Myyntitykki
minäkin tienaan huomattavasti paremmin kuin edellisessä työssäni. Aikaisemmin olin eräässä elintarvikyrityksessä tukkumyyjänä, mutta nyt alue-edustajana (täysin eri ala) ansaitsen keksimäärin kaksi kertaa sen mitä aikaisemmin! Rahaa tulee, mutta töitäkin täytyy sitten vastaavasti tehdä enemmän, päivän pituus 10-12 tuntia ja joskus jopa enemmän...
- Oppinut
Oletko oppinut valehtelemaan ja pettämään ihmisiä, kun olet siirtynyt muista hommista myyntityöhön, eikä siten vanha työ enää kiinnostanut? Perusrehellinen ihminen ei voi olla myyjä.
- Myyntiedustaja
myyjän pitäisi osata/oppia valehtelemaan ja pettämään ihmisiä?
Myyjät myyvät voitolla "oppineiden" tekeleet ja muuttavat ne rahaksi, jotta "oppineet" saavat jokapäiväisen leipänsä. - Tapsa
Parhaimmat myyjät ovat juuri REHELLISIÄ ja tarkkoja,täsmällisiä,siis juuri he jotka pitkään alalla ovat.Tämän olen nähnyt 20 vuoden myyntiurani aikana.
- edustaja
Tapsa kirjoitti:
Parhaimmat myyjät ovat juuri REHELLISIÄ ja tarkkoja,täsmällisiä,siis juuri he jotka pitkään alalla ovat.Tämän olen nähnyt 20 vuoden myyntiurani aikana.
Vai myyjät epärehellisiä.Kyllä niitä epärehellisiä ihmisiä löytyy saralta kuin saralta, oli sitten kyseessä kansaedustajat, myyjät, yrittäjät,duunarit,luuserit tai ketkä hyvänsä.Mitään lohkoa ei ole määritelty ihmisissä sen epäreheliisimmiksi kuin toisia.
Ihminen joka tekee työnsä huolellisesti reilusti ja muitakin ihmisiä huomioon ottaen pärjää varmasti alalla kuin alalla.
Me suomalaiset olemme vain perukateellisia toisillemme, että jos joku tienaa hyvin tekemällä pitkiä ja rankkoja työpäiviä myymällä jotain, luulemme että tämä saa helppoa rahaa.Menisipä tälläinen ihminen tekemään muutamakis viikoksi myyntityötä, olisi tietoa siitä mistä ja millä panoksella palkka siinä hommassa tulee.Kyllä se asiakaspalvelu on yksi rankimmista töistä, koska aina löytyy ihmisiä jotka löytävät joka asiasta jotain vikaa.
Se on omantunnon kysymys kuka hoitaa tynsä reilulla pelillä ja rehellisyydellä.Kyllä sen edestään löytää minkä taakseen jättää.... - kyllä
Niinhän se on että myyjät ovat valehtelijoita, sihteerit hu*ria, johtajat työmiestä sorsivia herroja jne. jne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623