Tietsikka jumittaa

JustMe

Taas minä täällä ongelmieni kanssa ;) Elikkäs. Kaikki toimi vielä viikko sitten ihan okei. Nyt tietsikka jumittaa n. vartin päästä koneen aukasemisesta ja on muuttunut todella hitaaksi. Myös koneen sammuttamisessa on ongelmia. Se ei siis sammu ja sen joutuu käynnistämään uudelleen, jotta tämän vois sammuttaa.

Parisen viikkoa sitten koneelta löyty 8 virusta. Ettei ne olis mitään tuhoa tehny? Mä en edes ole varma onko ne karanteenissa, kun on paskat virustentorjunta ohjelmat. Mutta kiitos, jos viitsitte neuvoa missä saattaisi olla vika.

15

957

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just just

Mikähän käyttis ja mikä virustentojunta ohjelma mahtaa olla kysymyksessä?

• JustMe

Windows 98 & Avg. Mulla ei ollu puoleen vuoteen mitään virustentorjunta ohjelmia ja piti joku hankkia. Joskus pitäs hankkia kunnon ohjelmat...

• en edes auta
        JustMe kirjoitti:

Windows 98 & Avg. Mulla ei ollu puoleen vuoteen mitään virustentorjunta ohjelmia ja piti joku hankkia. Joskus pitäs hankkia kunnon ohjelmat...

>Windows 98 & Avg. Mulla ei ollu puoleen vuoteen mitään virustentorjunta ohjelmia...<

-En ainakaan minä edes halua auttaa ongelmassasi kun olet niin tollo jotta käytät konettasi ilman virustentojunta ohjelmaa, peräti puolivuotta.
        Juuri kaltaisesi tollot ne varmistaa jotta virukset pääse leviämään.

• JustMe
        en edes auta kirjoitti:

>Windows 98 & Avg. Mulla ei ollu puoleen vuoteen mitään virustentorjunta ohjelmia...<

-En ainakaan minä edes halua auttaa ongelmassasi kun olet niin tollo jotta käytät konettasi ilman virustentojunta ohjelmaa, peräti puolivuotta.
        Juuri kaltaisesi tollot ne varmistaa jotta virukset pääse leviämään.

No kerrohan sitten joku ilmainen ja hyvä ohjelma, jos kerran olet niin tietäväinen. Varmistetaan ettei niitä viruksia pääse leviämään!

• koneesi
        JustMe kirjoitti:

>Windows 98 & Avg. Mulla ei ollu puoleen vuoteen mitään virustentorjunta ohjelmia <
        -Koneesi voi toimia välityspalvelimena ja lähettelee esim. tuhansia viruksia jatkuvasti eteenpäin tai konettasi voivat käyttää ulkopuoliset vaikka mihin tarkoitukseen.
        Onkohan sinulla edes palomuuri ohjelmaakaan koneessasi?

• ilmainen
        JustMe kirjoitti:

No kerrohan sitten joku ilmainen ja hyvä ohjelma, jos kerran olet niin tietäväinen. Varmistetaan ettei niitä viruksia pääse leviämään!

>No kerrohan sitten joku ilmainen ja hyvä ohjelma<
        Vai hyvä ja ilmainen, sellaisia ei edes ole olemassakaan.
        On vain ilmaisia ja Hyviä, kumman siis haluaisit.

Hanki aivan ensimmäiseksi koneellesi tärkein eli palomuuri ohjelma, ja vasta sen jälkeen virustentorjunta ohjelma.

• tumppi
        JustMe kirjoitti:

mutta mikään ei auta jos olet välillä puolivuotta ilman mitään.poistat nyt vaan kaikki kököt koneelta mitä se löytää ja sitten perään ad-adwarella poistat mitä se löytää.voithan vielä palomuurinkin laittaa koneelle ja zonealarm tai sygate on ilmaisia ja hyviä.

• JustMe
        koneesi kirjoitti:

>Windows 98 & Avg. Mulla ei ollu puoleen vuoteen mitään virustentorjunta ohjelmia <
        -Koneesi voi toimia välityspalvelimena ja lähettelee esim. tuhansia viruksia jatkuvasti eteenpäin tai konettasi voivat käyttää ulkopuoliset vaikka mihin tarkoitukseen.
        Onkohan sinulla edes palomuuri ohjelmaakaan koneessasi?

Jep. Mulla on Avg, tuo Adware ja Zone.

• ohje
      • JustMe

Mulla on kyllä kaikki tarvittavat, mutta haluaisin ton Avg:n tilalle jonkun. Mitä mä olen kuullut, niin se on sieltä huonoimmasta päästä.

• on hyvä

• JustMe

Joo. Tulipahan nuo virustentorjunta ohjelmat nyt kuntoon. Mutta ongelma on edeleen sama. Tietokone jumittaa. Elikkäs osaako ketään auttaa?

• tässä

Näillä ohjelmilla saat koneesi puhdistettua:

http://koti.mbnet.fi/pattaya1/

• JustMe

Mulla on kaikki tarvittavat virustentorjunta ohjelmat, mutta kone on silti hidas ja jumittuu. Eikä myöskään mene kiinni. Missä siis vika? :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4740
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3364
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3170
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      25
      2593
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      60
      2290
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1759
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1364
    8. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1225
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1038
    Aihe