Olen 53 vuotta vaihtarioireita on hikoilua yöllä mielialassa ei muutoksia,pärjään hikoilun kanssa,mutta yöllä kun herään suu on niin kuiva ja olisi kuin krapula,siis vähän "höntti"olo .
Onko muilla samanlaisia tuntemuksia? Olen lopettanut hormonihoidon vuosi sittten omasta päätöksestä.
Tytöt 50 +
8
1738
Vastaukset
- myös
Ihan samanlainen tunne yöllä. Olenkin varannut ison lasin vettä yöpöydälle, jota sitten yön aikana herätessäni suu kuivana "hörppäilen" useaan otteeseen.
- Riina
Tuohan lienee niitä tyypillisimpiä vv-oireita. Ennen vanhaanhan sanottiin, että eikö tytöllä enää sokeri suussa sula. Limakalvot kuivuvat myös suusta.
- Nita
varmaan niin että kun hikoilee menettää nestettä ja sen takia suu kuivuu. Minulla on myös aina yöpöydällä vetta.
- Nita
alempana nimimerrki Einon kirjoituksia!
- Tytteli
Kyllä Eino olisi miljönääri, jos suolatableteilla saisi vaihdevuosioireet katoamaan. Älkää naiset kuitenkaan kaikkea uskoko. Tai eihän se huono asia tietenkään ole että uskoo. Kun oikein uskoo, se voi joillekkin vaikka auttaa. Mutta kyllä mielestäni silloin, jos oireet käy sietämättömäksi ei varmaan ihan suolatabletit auta. Kokeillahan tietenkin aina voi. :)
- Nita
Tytteli kirjoitti:
Kyllä Eino olisi miljönääri, jos suolatableteilla saisi vaihdevuosioireet katoamaan. Älkää naiset kuitenkaan kaikkea uskoko. Tai eihän se huono asia tietenkään ole että uskoo. Kun oikein uskoo, se voi joillekkin vaikka auttaa. Mutta kyllä mielestäni silloin, jos oireet käy sietämättömäksi ei varmaan ihan suolatabletit auta. Kokeillahan tietenkin aina voi. :)
että vaihdevuosivaivat katoaa suolatableteilla, mutta ajattelin vaan että niin paljon kuin hikoilee, niin muistaako aina juoda tarpeeksi.
Varmasti tulee nestehukkaa, ja sen pitää korvata! - eikka
Tytteli kirjoitti:
Eihän Eino sellaista edes maininnut. Hänhän vain kertoi suolatasapainon korjaamisesta, jos hikoilu käy voimien päälle.
- Samanikäinen
Käytän itse hormonikorvaushoitoa eikä suuni ole kuiva. Se olisikin tosi hankala vaiva, kun joudun öisin käyttämään suussa ns. yökiskoa. Hyvä, että luin kirjoituksesi, sillä tuota vaivaa en ollut tiennyt odottaakaan. Jatketaan siis pillereitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474