Läppärini (ASUS, windows 7) OS (C:) näyttää punaista ja on melkein täynnä kun taas DATA (D:) on melkein tyhjä. Miten ne saisi turvallisella tavalla järjesteltyä niin, että tilaa tulisi lisää OS puolelle?
Onko tietoa?
Kovalevyn ositus pielessä?
5
390
Vastaukset
Esimerkiksi tällä ohjelmalla: http://www.download.fi/jarjestelma/kovalevyn_osiointi/easeus_partition_manager_home.cfm
Kiitos, löytyi ja on latasin. Nyt pitäisi osata sitä käyttää. OS-partitio on siis melkein täynnä ja DATA lähes tyhjä. Jos vähennän DATAN tilaa sadalla Gigalla niin miten sen saa siirtymään OS-partitioon? Vai miten se tasaus onnistuu parhaiten?
Ei oikein arvaa kokeilla kaikkia vaihtoehtoja jos ei ole varma.
Ohjeet
1. Alhaalla näet kaikki koneen osiot. Vedä D: osiota oikealle päin sen verran kun haluat lisää tilaa C: asemalle
2. Tämän jälkeen niiden väliin pitäisi ilmestyä tyhjä tila.
3. Valitse C: asema ja vedä sen tilapalkkia oikealle päin niin että tyhjätila häviää
4. Lopuksi paina ylhäältä "Apply".
5. Tämän jälkeen sinulla pitäisi olla lisää tilaa C: asemalla.Minulla on versio 9.2.2 ja toimii hiukan toisella tavalla mutta idea löytyi ja tilaa tuli.
Kiitos.Tuota versiota minäkin käytin ja tuolla tavalla se meni minulla.
Mutta hyvä että toiminto löytyi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623