Olen lähdössä El Gounaan 5.8. Onko muita lähtijöitä?
El Gouna
4
199
Vastaukset
- Lonely trip
Ei ole. Saat mennä ihan yksin.
- ekita66
Me menemme 15.10 jo kymmenenkerran Rihana Resorttiin ihana paikka
- amalia701
Heippa! Olen menossa ensimmäistä kertaa elokuussa El Gounaan ja Rihana Resorttiin:). Olisin kiinnostunut kaikesta infosta, niin hotellin kuin muunkin suhteen. Eli, kirjoittelethan kun kerkeät:)? Paljonko taksimatka maksaa, tai paljonko siitä kannattaa maksaa välillä el gouna-hurghada? Olen käynyt aiemmin hurghadassa joten egyptin elämänmeno on niiltä osin tuttu:). Valitsimme nyt rauhallisemman lomanviettopaikan, mutta pakko käväistä ainakin kertaalleen ei-egyptissä käyneiden kanssa hurghadassa katsomassa hulinaa, vaikkapa Sheradon streetillä:)
- ekita66
amalia701 kirjoitti:
Heippa! Olen menossa ensimmäistä kertaa elokuussa El Gounaan ja Rihana Resorttiin:). Olisin kiinnostunut kaikesta infosta, niin hotellin kuin muunkin suhteen. Eli, kirjoittelethan kun kerkeät:)? Paljonko taksimatka maksaa, tai paljonko siitä kannattaa maksaa välillä el gouna-hurghada? Olen käynyt aiemmin hurghadassa joten egyptin elämänmeno on niiltä osin tuttu:). Valitsimme nyt rauhallisemman lomanviettopaikan, mutta pakko käväistä ainakin kertaalleen ei-egyptissä käyneiden kanssa hurghadassa katsomassa hulinaa, vaikkapa Sheradon streetillä:)
laita e-mail osotteeseen [email protected] niin saat kaiken tiedon paikasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477735
- 334283
- 573765
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642518
- 582469
- 402349
- 162306