Mikä noista kolmesta on paras sniputtamiseen? Missä hyvät kentät, aseet, perkit ja killstreakit? Kiitos jo valmiiks
Mw2 vs Mw3 vs Bo2
5
185
Vastaukset
- bo2.
Itse pidän eniten bo2 koska se on kaikkein kehittynein tähän asti. aseiden ja perkkien valitseminen on parempaa ja monipuolisempaa "pick 10" systeemillä. Killstreakit on ihan perus kauraa, mutta kaikkeia uutta kivaa sieltäkin löytyy. Sniputtamisesta en juurikaan tiedä mutta kämppimiseen ja quick skopeen pitäis löytytyä sopivat välineet.
- Xboxin ostanut
Kiitos vastauksesta! Tilasin tuon pelin eilen :). Pelaatko xboxilla?
- nuketit ulos
Itse pidän mw3 ja bo2 bo2 sen taki kun mulla on nuked out ja mw3sessa on hyvä infected ja drop zone mode
- xboxin ostanut
Samaa mieltä. Tilaan myös tuon mw3. molemmissa peleissä hyviä puolia. Mw3sessa rakastan 2v2
- hhh8
Ostin sen mw2 ja pelasin siinä niit special ops tehtävii mutta huomasin että se on mailman vaarallisinta koska olin siinä echo kentissä ja pelasin siinä armor pierci tehtävää missä tuli juggenautteja en tienny alussa että ne tulee yht äkkii jostan sitten kun olin menny hetken eteenpäin ihmettelin mis kaikki on sitten yhden nurkantakaa tulise ja säikähdin ihan v.tus.ti huusin ja menin penkilläni kin kumoon sen jälkeen jumalauta kun mun sydän hakkas sen jälkeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit475362Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT4144650Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483859KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1743254Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku142546Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212302Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182138Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1522042- 1251960
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241489