Mw2 vs Mw3 vs Bo2

Xboxin ostanut

Mikä noista kolmesta on paras sniputtamiseen? Missä hyvät kentät, aseet, perkit ja killstreakit? Kiitos jo valmiiks

5

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bo2.

Itse pidän eniten bo2 koska se on kaikkein kehittynein tähän asti. aseiden ja perkkien valitseminen on parempaa ja monipuolisempaa "pick 10" systeemillä. Killstreakit on ihan perus kauraa, mutta kaikkeia uutta kivaa sieltäkin löytyy. Sniputtamisesta en juurikaan tiedä mutta kämppimiseen ja quick skopeen pitäis löytytyä sopivat välineet.

• Xboxin ostanut

Kiitos vastauksesta! Tilasin tuon pelin eilen :). Pelaatko xboxilla?

• nuketit ulos

Itse pidän mw3 ja bo2 bo2 sen taki kun mulla on nuked out ja mw3sessa on hyvä infected ja drop zone mode

• xboxin ostanut

Samaa mieltä. Tilaan myös tuon mw3. molemmissa peleissä hyviä puolia. Mw3sessa rakastan 2v2

• hhh8

Ostin sen mw2 ja pelasin siinä niit special ops tehtävii mutta huomasin että se on mailman vaarallisinta koska olin siinä echo kentissä ja pelasin siinä armor pierci tehtävää missä tuli juggenautteja en tienny alussa että ne tulee yht äkkii jostan sitten kun olin menny hetken eteenpäin ihmettelin mis kaikki on sitten yhden nurkantakaa tulise ja säikähdin ihan v.tus.ti huusin ja menin penkilläni kin kumoon sen jälkeen jumalauta kun mun sydän hakkas sen jälkeen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      92
      2462
    2. Mistä löytää kadonnut motivaatio?

Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että
      Sinkut
      141
      2238
    3. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      2058
    4. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      171
      1560
    5. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      138
      1267
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      193
      888
    7. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      85
      886
    8. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      174
      846
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      451
      796
    10. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      52
      684
    Aihe