Onko totta että laitteen sisäinen muisti kuormittuu androidin takia merkittävän paljon ja tämä sitten kuluttaa tehoa?
Galaxy 4 susi jo syntyessään..?
11
147
Vastaukset
Ei ole totta. Sisäinen muisti toki puolittuu mutta se ei tehoja vie. Enemmänkin jos asentaa suuria sovelluksia niin muisti voi tulla äkkiä täyteen.
Ja tuo puolittuminen johtuu suurimmaksi osaksi Samsungin omista ohjelmista.- toimivin se on
10 miljoonaa myytyä Galaxy S 4:sta alle kuukaudessa kertoo että kyseessä on tämän hetken puhelin nro1. Sisäistä muistia kulutetaan kaikissa puhelimissa, jos niissä yleensä käyttöjärjestelmä ja ohjelmia on. SGS4 sisältää jo valmiiksi useita tärkeitä ohjelmia. 64GB:n MikroSD-muistikortilla saa sitten puhelimeen lisää tilaa, toisin kuin iPhoneen tai osaan Lumioista.
- on se paras
toimivin se on kirjoitti:
10 miljoonaa myytyä Galaxy S 4:sta alle kuukaudessa kertoo että kyseessä on tämän hetken puhelin nro1. Sisäistä muistia kulutetaan kaikissa puhelimissa, jos niissä yleensä käyttöjärjestelmä ja ohjelmia on. SGS4 sisältää jo valmiiksi useita tärkeitä ohjelmia. 64GB:n MikroSD-muistikortilla saa sitten puhelimeen lisää tilaa, toisin kuin iPhoneen tai osaan Lumioista.
Puhelinvertailun testissä Samsung Galaxy S 4
http://www.puhelinvertailu.com/uutiset.cfm/2013/05/26/testissa_samsung_galaxy_s4_-_sveitsilainen_linkkari_sai_lisaa_teria#comment-5862980
Ainut asia mikä ihmetytti oli SGS4:n designin vähättely, laittakaapa googleen hakusanaksi Galaxy S 4 vs iPhone 5 tai Lumia 920 niin huomaatte Sampan muotoilun ylivoiman ihan omin silmin. Ei turhaa reunaa näytön reunoilla, vaan tila on käytetty hämmästyttävän hyvin hyödyksi. 1080p Full HD näyttö yllättävän kompaktissa puhelimessa, tähän eivät kilpailijat pysty. Lisäksi alumiini naarmuuntuu paljon helpommin kuin polykarbonaatti joka on kestävä ja siisti materiaali.
- Tuolla kertovat
Testissä että sisäinen kuormitus on erittäin suuri. Muissa puhelimissa kuulemma ei ole tämmöistä ominaisuutta tai voidaanko puhua tyyppiviasta jo..
- ...
No onneksi samsung on luvannut päivityksellä vapauttaa muistia...
- iOSSOi
Sisäinen kuormitus johtuu itse android käyttiksestä. Android vaatii kovaa rautaa toimiakseen kunnolla. Itse en enää aio androidia hankkia, on koettu jo useamman laitteen voimin. Palasin iOS:ään. Se toimii....
- ???___
Kerro nyt ihmeessä miten Android-puhelimet ei toimi??? Itsellä on ollut S Plus, S II, S III ja nyt S 4, ja ne on toimineet ongelmitta ja lagimatta koko ajan.
- iOSSOi
Sisäinen kuormitus johtuu itse android käyttiksestä. Android vaatii kovaa rautaa toimiakseen kunnolla. Itse en enää aio androidia hankkia, on koettu jo useamman laitteen voimin. Palasin iOS:ään. Se toimii....
Ei välttämättä johdu. SGS4 toimisi varmasti hieman nopeammin jos siinä olisi ns "Puhdas Android".
- .............
niin...... jos Lada olisi Mersu, niin se olisi paljon parempi.
- paras kokeiltu
Itse Samsung Galaxy S 4:ää käytettyäni en voi muuta kuin kehua. Selvästi toimivampi kuin töissä käyttämäni iPhone 5 tai Lumia 920.
Toiminut täysin ongelmitta, ilman kuumenemista. Nopea, eikä lagaa. Verkkoyhteydet toimii täysin ongelmitta ja Full HD näyttö on paras mihin olen puhelimissa törmännyt. Muotoilu hakkaa Applen ja Nokian tekeleet täysin.
Kaunis ja teknisesti ylivoimainen puhelin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1981519
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140944Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58931- 85902
- 53816
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10720Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t262719Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338671Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58664Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74646