kauanko kestää valtataistelu 2 uroksen kesken ?
meillä on 2 mäykkyurosta 2v ja 6kk. nyt 2v on alkanut varsinkin iltaisin " alistaa " pienempää eli ikäänkuin astua toista urosta. pitääkö kieltää vai onko tämä sitä oman aseman hakemista ?
pitääkö puuttua kun näkee ?
valtataistelua
3
333
Vastaukset
- Mäykkyläinen
Itse en meidän poikien väliin mene - annan heidän itse selvittää välinsä ja tähän mennessä onkin hyvin mennyt. Pientä kahnausta on sillointällöin kun nuorempi yrittää pompottaa mutta nopeasti juniori laitetaan ojennukseen. astutaan, muristaan jne. Yhtään reikää ei kummallakaan ole tähän mennessä ollut.
- don
Olet sitten päättänyt murtaa samaa tabua kuin minäkin, että taloudessa ei saisi olla kahta mäyräkoiraa. Kuvaamasi tilanne on vasta leikkiä, ei edes alistamista välttämättä. Sitä jatkuu niin pitkään siedettävässä muodossa, mutta kun tunteet kuumuu on piru merrassa. Voihan olla ettei tapahdu mitään ennen nuoremman 2.murrosikää ja kaiken aikaa on pikku kärhämiä. Aina ei kuitenkaan ole niin. Minulla on ollut samanaikaisesti useita uroksia taloudessa ja se vaatii koirille karmean kurin, kun eivät meinaa muistaa kuka on laumanjohtaja/isäntä. Jokaisen uroksen kohdalla on ollut 3-v:n paikkeilla selvä murrosikä, jolloin mitellään. Varsinkin tämä on havaittavissa silloin, kun nartuillani on juoksut. Sanoisinpa, että siinä käyn kuumana minäkin. Eikä suinkaan tarvitse olla oma narttu, naapurissa oleva herkkupeppu riittää vallan hyvin. Kyllä minä ohjaisin astumiskäyttäytymistä muuhun tekemiseen, koska ennemmin tai myöhemmin siitä kehkeytyy lihava tappelu!
- metu
Mul on myös kaks urosta..vähä reilun kolme vuotias ja 4kk..Pentu tuli noin viikko sitten eikä ne kovinkaan tappele.. Paitsi illat on yhtä takkuamista kun vanhempi osapuoli alkaa väsyä ja se kersa ei sitten millään.
Näillä mun pojilla on sama emä..isät vaan on muuttunut. Mut molempien isät on luonteeltaan rauhallisia ja niin on myös tämä mun 3v!
Mun vanhemmalla oli murkku jo noin vuosi sitten ja ehkä siksi tää onkin niin helppoa pelata ton pennun kans..
Ja kyllä ne sopeutuu kun vaan saavat sovittua kumpi on porukan pomo. =))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403771Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333364- 692968
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912820- 351828
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no831816- 241659
- 281597
- 291579
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231564