Miehen kanssa lähdössä elokuun puolessa välissä aharaviin, hotel miltoniin. Jos jollain on kokemuksia tuosta hotellista, niin hyvät kuin huonot kokemukset otetaan mieluusti vastaan! Toimiiko ilmastointi, joutuuko maksamaan erikseen? Aika vaatimattomalta vaikuttaa mutta ihan perussiistiltä? Haluaisin myös tietää onko aharavin läheisyydessä semmoisia rantoja missä voi harrastaa vesiurheilua, molemmat oltaisiin kiinnostuneita siitä. Ja minkälainen yöelämä aharavissa on? Taksien hinnat jos haluaa lähteä jossain vaikka illalla käymään kun linja-autot eivät kulje? Ja ihan yleistietoa Aharavista, minkälainen paikka muuten on, onko ruoka/juoma kallista? Mitkä on tuontirajoitukset alkoholille/tupakalle? Kiitos vastauksista.
KORFU, AHARAVI
mattu2
1
296
Vastaukset
- nippe4
Aharavi Korfulla on tosi pieni paikka. Pääkadun varrella ainakin vuonna 2010 oli 3 ruokakauppaa, muutama taverna ja kahvila. Rantakadulla sitten enempi tavernoja. Yksi yökerho oli tuohon aikaan, mutta viereinen Sidari tarjoaa enemmän yömenoja. Kannattaa tsekata Sidarin upea Canal D'Amour myös ihan valoisaankin aikaan. Hintataso tais olla silloin ehkä pikkasen edullisempi kuin Kreetalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823